A válság eredményeképpen kialakult, megváltozott vásárlási szokásokra vezethető vissza a bevásárlóközpontok látogatási gyakoriságában az elmúlt évben bekövetkezett változás. A hetente egyszer vagy többször plázába járók aránya valamelyest csökkent, emellett pedig megnőtt azok aránya, akik csak havonta látogatnak bevásárlóközpontokat – derül ki a GfK Hungária legfrissebb, 2010 júliusában készült bevásárlóközpontokkal kapcsolatos kutatásából. A termékkínálat változatossága árak szempontjából, a könnyű megközelíthetőség, valamint a hosszú nyitva tartás a három legfontosabb tulajdonsága az ideális bevásárlóközpontnak.
Forrás:
eloszto.hu
Feltöltő: eloszto
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás