Egy korábbi bejegyzésünkben megígértem, hogy részletesen bemutatom a SWOT (strenghts, weaknesses, opportunities, threats) vagy magyarul a GYELV (gyengeségek, erősségek, lehetőségek, veszélyek) elemzés módszertanát. A SWOT analízist amerikai marketingszakemberek fejlesztették ki, mára a marketing stratégiai tervezés egyik alappillére lett. Az amerikaiak szerint az a dolog nem is létezik, amelyet ne tudnánk egy 2x2-es táblázatban szemléltetni. Jó hírem van, a SWOT is ilyen egyszerű. A táblázat négy szelete külön dimenziókat jelöl. A belső dimenzió a vállalat által befolyásolható tényezőket tárja fel, a külső dimenzió pedig a vállalaton kívül szempontokat értékeli. A belső tényezőkre jellemző, hogy a vállalat elég hatékonyan befolyásolni tudja, a külső tényezőkre viszont ráhatása csekély. A pozitív és negatív oldal közötti különbség különösebb magyarázatot nem igényel. folytatás itt: sikerman.hu

Forrás: sikerman.hu
Feltöltő: sikerman
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.