Egy korábbi bejegyzésünkben megígértem, hogy részletesen bemutatom a SWOT (strenghts, weaknesses, opportunities, threats) vagy magyarul a GYELV (gyengeségek, erősségek, lehetőségek, veszélyek) elemzés módszertanát. A SWOT analízist amerikai marketingszakemberek fejlesztették ki, mára a marketing stratégiai tervezés egyik alappillére lett. Az amerikaiak szerint az a dolog nem is létezik, amelyet ne tudnánk egy 2x2-es táblázatban szemléltetni. Jó hírem van, a SWOT is ilyen egyszerű. A táblázat négy szelete külön dimenziókat jelöl. A belső dimenzió a vállalat által befolyásolható tényezőket tárja fel, a külső dimenzió pedig a vállalaton kívül szempontokat értékeli. A belső tényezőkre jellemző, hogy a vállalat elég hatékonyan befolyásolni tudja, a külső tényezőkre viszont ráhatása csekély. A pozitív és negatív oldal közötti különbség különösebb magyarázatot nem igényel. folytatás itt: sikerman.hu
Térképezd fel magad és környezeted!- SWOT analítzis készítése
Forrás:
sikerman.hu
Feltöltő: sikerman
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. April 24., 20:05
Medgyessy Péter adott egy tockost Orbán Viktornak
Itthon
- 2024. April 24., 21:06
Még meg is verte a gyerekeket, ha nem szexeltek vele – Újabb pedofil került rács mögé
További ajánlatok
Nagyvilág
- 2024. April 24., 17:29
Pokoli orosz rohamra készülhetnek az ukránok – Rövidesen elkezdődik Csasiv Jar ostroma
Itthon
- 2024. April 24., 14:32
Kivonul a Spar Magyarországról? – Ezekben a napokban dönt a cégvezér
Itthon
- 2024. April 24., 16:20
El a kezeket a gyermekeinktől – A kormánypártok kampányvonatán nincsen fék, ők az óvodákban is a békéért harcolnak
Új hozzászólás