800-900 % - os haszonnal is el lehet adni terméket ma Magyarországon – ÉS MEGVESZIK ! Csodálkozik ezen ? Pedig meg lehet tenni. Buszos kirándulással egybekötött termékbemutatókat kell tartani nyugdíjasok számára. A nyugdíjasoknak nem sok pénzük van, de ügyes marketinggel hajlandók kifizetni többszázezres összeget egy Ziara napfény biokerámia takaróért egy Beck gőzölős porszívóért és még folytathatnám a sort. És mivel sok nyugdíjas van –és tájékozatlanok, hiszékenyek – ezért nagyon sok pénzt lehet így keresni. Tapasztalatom szerint átlagban minden kiránduláson van 4-5 fő, aki bedöl az ajánlatnak. Ezzel a cégek naponta, előadónként kb. 600-700 ezer forintos bevételre tesznek szert. A lényeg : 1. termékbemutatót tartó előadó legyen mindig szimpatikus 2. túlozzuk el a termék hatásait 3. azt az érzetet kell kelteni az áldozatban, hogy jól járt 4. Évente csináljunk új céget, hogy ne kelljen foglalkozni a tömérdek minőségi kifogással és a hatóságok se tudjanak velünk mit tenni ! Hogy is működik ez az egész : Ezen cégek a postaládájnkba dobott színes szórólapokkal invitálnak minket (kb. 1000 ft.- ért) olcsó egynapos kirándulásokra és még ebédet és ajándékot is adnak. Ezeken a bemutatókon csoda infratakarót, biokerámia párnát, takarót , masszázsfotelt, edényeket stb. mutatnak be többszázezer forintos áron. Miért éri meg ez a tevékenység a cégeknek ? Hisz első ránézésre veszteséges a tevékenység, mert ennyi igért jót (ajándék,ebéd,városnézés stb.) nem férhet bele 1000 Ft.-ba. Ez úgy működik, hogy egy emberek utaztatása mindennel együtt kb. 4000 Ft.-ba kerül, tehát így keletkezik 3000 Ft. veszteség fejenként. Hát ezt valahonnan pótolni kell. Sőt még nyereséget is termelni kell. A megoldás : az embereknek a termékeket adjuk drágán, nagyon drágán. Azt a terméket amit beszerzünk 15. 000 Ft.-ért, adjuk 120. 000. ért, és 4 órán keresztül komoly marketinggel magyarázzuk meg az embereknek, hogy ez nekik mennyire nagyon megéri és halmozzuk el őket mindenféle ajándékkal. (Ehhez nagyon komolyan oktatják a cégek az előadókat. ) Általában a cégek azt a trükköt alkalmazzák, hogy a terméket megkínálják a beszerzési ár 20 szorosáért, majd az előadás végére leviszik az árat a beszerzési ár 8-10 szorosára és itt iratják alá a szerződéseket a nagy "áreséstől" eufórikus állapotba került emberekkel. Azt hangsúlyozzák folyamatosan , hogy ez egy egyszeri alkalom ráadásul haszon nélkül meg gyári áron adják a termékeket “csak ma”. - A legnagyobb baj a tájékozatlanság, szerencsétlen idős emberek mivel nem hasznáják az internetet, ezért nem tudják megítélni, hogy az ajánlat tényleg jó-e. - Ezen termékek zöme valamiféle gyógyhatást ígér ezért a nyugdíjasokat fokozottan érdeklik és anyagi lehetőségeikhez képest többet is megadnak a gyógyulás reményében. Sajnos ez csak remény marad. - Ráadásul ezek a cégek kihasználják az emberben lakozó kapzsiságot is : A nyugdíjasokkal elhitetik, hogy most érdemes venni, mert jól járnak. És mit tehet a megtévesztett polgár : 1. a termék átvételétől számított 8 munkanapon belül elállhat a szerződéstől (visszaadja a terméket és a pénz teljes összegben visszajár. – elég lemondani a megrendelést ajánlott tértivevényes levélben) 2. Mivel megtévesztették, fordulhat : Gazdasági Versenyhivatalhoz és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz De legjobb, ha semmit sem vesz csak utazgat.

Forrás: divat-trend.info
Feltöltő: almaper
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Atha
Na az én "dörgőt" anyósomra aztán nem tukmálnak rá semmit!
Ezek mindig beülnek a kis buszba az apóssal, kirándulnak egyet, esznek-isznak és mint aki jól végezte dolgát szépen hazajönnek.
A TV shopos vicik-vacakokat meg vegye meg akinek annyi esze van!
Minden úton kapnak ebédet meg valami ajándékot de eddig még egy dugóhúzót sem tudtak eladni nekik!
Muhaha.
Balázska I
Egyik ismerősöm ilyen cégnél dolgozik. Inkább cégeknél, mert a tulajdonosok évente új céget csinálnak, a régi meg megy a süllyesztőbe. Már az ötödik cégnél dolgozik az utóbbi években. Olyanok a cégek, hogy pestre vannak bejegyezve, de mosonmagyaróváron van irodájuk, így bujkálnak a hivatalok elől.

Érdemes még megnézni a következőt, erről a cégről van szó :

divat-trend.info/sonnenlicht/pierre-cardin-9-19-gold/
Balázska I
Lerántjuk a leplet a híres biokerámia takarókról!

Több termékbemutatós/árubemutatós cég termékpalettáján megtalálhatók a BIOKERMÁMIA termékek (gyakran említik őket infravörös termékeknek). Ilyen termékek : biokerámia lepedő, takaró, párna, derékalj stb.
Mindig is foglalkoztatott, hogy egy ilyen takarón mi kerül 80 ezer Ft.-ba, egy párna miért kerül 46.000 Ft.-ba pl. a Ziara Napfény Kft. bemutatóin.
Megtaláltam az interneten, hogy a HUVIS nevű koreai cég Mirawave nevű biokerámia rostjait használják.
Mi is ez : egy poliészterszál (műszál), amiben mikroszkópikus szemcséjű illit szemcsék vannak. (Az illit a földön a leggyakoribb ásványok egyike, gyakorlatilag ezt tapossuk egész nap.) Ezeken a szemcséken pedig ezüst ionok vannak.
Azt is megtaláltam, hogy ebből a biokerámia-műszálból 1kg (1000 gramm) kb. 12 Euróba, azaz 3600 Ft.-ba kerül.
Egy párnában (500 gramm): kb. 1800 Ft értékű biokerámia-műszál van.
Egy takaróban (1000 gramm): kb. 3600 Ft értékű biokerámia-műszál van

Varrással és a pamut huzattal együtt egy takaró előállítási ára kb. bruttó 10.000 Ft, egy párnáé pedig bruttó 5000 Ft. (és akkor még nagyvonalúan számoltam)

Ebből kiderül, hogy a termékforgalmazó a takarót 8 szoros , a párnát pedig 9 szeres haszonkulccsal értékesíti a bemutatókon.

És ezek után még azt is merik állítani a mézes-mázos előadók, hogy “gyári áron haszon nélkül” adják, továbbá “mi ezen nem keresünk semmit”, mert ez csak reklámbemutató.

Ez ám a nagy átverés !

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.