A Mystery Shopping Providers Association hazai tagja, a ClientFirst idén is felmérte, mennyire udvariasak, mosolygósak a betérő ügyfelekhez az eladók. A 2010-es mosolyfelmérés összefoglaló adatai tartalmazzák 27 ország közel 1,2 millió kérdésére vonatkozó válaszait a mosolygás, üdvözlés valamint a kiegészítő termékek és szolgáltatások értékesítése témakörében.

Forrás: lfmagazin.hu
Feltöltő: LF Magazin
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.