Úgy fest nem fog tudni elindulni a 4-es metró a kormányzat és a városvezetés által, hőn áhított áprilisi választások előtt. Az ok, a sötétüzemi teszt teljesítménye, amiben az engedélyhez szükséges...

Forrás: Portfolio.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Klausztrofobias vagyok egy lift-kaland ota, igy eppen annyira utalom a metrot, meg a folottem levo foldmennyiseget, mintha egy koporsoba lennek bezarva,...
Tehat szemely szerint nem erdekel a dolog, DE: ez az Igazsag Pillanata, amikor kiborul a bili: ha ennyi sarlatan, penzsovar, hozza nem erto kutyau"to kezebe mernoki tervet adnak, akkor EZ lesz belole... Vagyis a Nagy Semmi! Mar Tarlos is "aggodik"... Tan nem aggodnia kellene, hanem annak idejen szakembereket es kivitelezoket talalni a munkara...Valoszinu ehen is fogunk dogleni, ha a termofoldeket pl. ugyvedek (Levai Ildiko) meg Mekkelek Meszaros barat veszi meg, (es tartja meg befektetesnek), akkor nem lesz, aki a jovo evi vetemenyt a foldbe vesse, termelje, learassa... Nesze neked 2/3!
coni
Azértrt tart ott ez az ország ahol, mert kapunk egy 150Mrd értékű metróvonalat 500Mrd-ért, aminek a szoftverje nem összehangolható a járművekkel. Kezdettől fogva lehetett tudni, de még Tarlós is újrakötötte velük a szerződést, pedig a kocsik nem teljesítették a magyar szabványt.
Most van egy használhatatlan, balesetveszélyes 4-es metrónk, csak az gond, hogy ugyanebbeől már volt 3. A buszokról nem beszélve.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.