A 2014-es választási kampány éppen olyan, mint Magyarország. Magyarországon nincs szükség őszinteségre – nyilatkozta lapunknak Bruck Gábor kutató-pszichológus, társadalomelemző, a Sawyer Miller Group kommunikációs ügynökség és a Marketing Centrum elnöke.
- Milyen volt a 2014-es választási kampány?
- Éppen olyan, mint Magyarország.
- Miért, Magyarország milyen?
- A kampány jól mutatja hol tart egy ország. Magyarország most az a hely, ahol egyáltalán nincs szükség őszinteségre. Mindegy, hogy a politikus mit mond, az semmire sem kötelezi. Évek óta tart a grandiózus kísérlet: lehet-e egy országot a teljes hazugságra építeni? A válasz: nem. Hiszen látjuk, hogy az ország tartósan zuhan lefelé, és teljes a hitelvesztés. Ennek az egyik döntő oka a politika szemérmetlen hazudozása.
- Ez tetten érhető a kampányban?
- Minden pillanatban. Érződik a szavazók lenézése, a vidéki szavazók megvetése, a szándékos hazugság, és a nem szándékos őszintétlenség, plusz a cukros illúziók. És ha mindig mindenki hazudik, az előbb-utóbb intellektuális agyhalálhoz vezet.
A teljes interjú a Vasárnapi Hírekben >>>
1 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás