Szép dolog, ha érdemben kommunikál velünk, mezei állampolgárokkal egy nagyvállalat. Pláne, ha anyagi gondjai vannak, mint a BKV-nak. Vegyük hát komolyan! És mivel anyagi gondjaink nekünk is vannak, járjunk el hasonlóan! Az utastájékoztatás gyöngyszemét Óbudán, az 5-ös HÉV Szentlélek téri megállójában kaptuk lencsevégre.

Forrás: gepnarancs.hu
Feltöltő: nocenz_Ura
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.