A Vastagbőr azt írja, kétszer adták át az M86-os Szombathely és Vát között épülő szakaszát.
A nyugat.hu szerint két pletyka kering, az egyik szerint a csúszás miatti kötbér megfizetése alól mentesült így a konzorcium – olvasható a blogon.
A Közgép és a Strabag 7 milliárdért építette az utat, ebbe 6,2 km új nyomvonal építése és 3 km-en bővítés fért bele. Loppert Dániel még azt nyilatkozta márciusban, hogy "a jó idő segítette az útépítőket, ezért a kivitelező tudja tartani a június 30-i átadási határidőt, az új nyomvonalon megépült szakaszon ezért már júniusban megindulhat majd a forgalom."
És valóban, a szerződés szerint a munkálatok vége 2014. június 30. volt – olvasható a cikkben.
Az, hogy a társadalom jelentős részének fogalma sincs, milyen bonyolult segget nyalni, önmagában még nem lenne baj. Ám ha meg akarjuk érteni a Nemzeti Együttműködés Rendszerének működési mechanizmusát, akkor nem hagyhatjuk figyelmen kívül annak mozgatórúgóját, a centralizálttá vált seggnyalást sem.
A látens seggnyalás halott.
Ha túlzás is ennyire fontos szerepet tulajdonítani Obersovszky nyelvi leleményének, az tagadhatatlan, hogy egy rendkívül tehetséges és trendérzékeny emberről van szó, aki nyelvével nemcsak a beszélgetőpartnerének ánuszában, de a seggnyalási piacon is úttörőnek bizonyult.
Ma már nem elég seggnyalónak lenni. Annak is kell látszani.
Ahogy egy gyereket sem lehet túlszeretni, úgy egy segget sem lehet túlnyalni." (Dezső András)