Az országban, ahol a kereskedelmi tévéknek büntető adót kell fizetniük, mert a kormánypárt szerint károsak a társadalomra a piálást simán lehet közpénzből népszerűsíteni. A Cink már írt a Boldogság Buborékai nevű teljesen valószínűtlen kampányról, amiben a Magyar Turizmus Zrt. egyik részlege, az Agrármarketing Centrum próbálja rávenni a fiatalokat, hogy fogyasszanak több alkoholt. Konkrétan magyar pezsgőket és gyöngyözőborokat. Ezek gondolom egészen mást csinálnak a májjal, mint a külföldi termékek. Az a szlogen, hogy “Minden nap van mit ünnepelni!”, ami hát végképp az egészséges, mértékletes fogyasztás felé tolja a fiatalokat.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Felőlem az összes pálinkát lehúzhatnák a vécén...
Csoda ha ezek után nem tudják kiszámolni mínusz 300Milliárd és plusz 280Milliárd különbsége mennyi?
Új hozzászólás