Az országban, ahol a kereskedelmi tévéknek büntető adót kell fizetniük, mert a kormánypárt szerint károsak a társadalomra a piálást simán lehet közpénzből népszerűsíteni. A Cink már írt a Boldogság Buborékai nevű teljesen valószínűtlen kampányról, amiben a Magyar Turizmus Zrt. egyik részlege, az Agrármarketing Centrum próbálja rávenni a fiatalokat, hogy fogyasszanak több alkoholt. Konkrétan magyar pezsgőket és gyöngyözőborokat. Ezek gondolom egészen mást csinálnak a májjal, mint a külföldi termékek. Az a szlogen, hogy “Minden nap van mit ünnepelni!”, ami hát végképp az egészséges, mértékletes fogyasztás felé tolja a fiatalokat.

Forrás: 444.hu
Feltöltő: pbalage
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
human
Ez a plakát ha nem az ivászatra biztatja már a fiatalokat is, akkor mire?
Levendula
Engedetlen vagyok, mert sem pénzem, sem kedvem nincs az alkohol ivásához. Antialkoholista vagyok, utálom a szeszt és utálom azokat is, akik alkoholizálnak.
Felőlem az összes pálinkát lehúzhatnák a vécén...
sekele
30 liter per fő pálinkával egész évben italosan biciklizni. Ez a választási program csak nálunk kap 2/3-ot.
Csoda ha ezek után nem tudják kiszámolni mínusz 300Milliárd és plusz 280Milliárd különbsége mennyi?
Dr. Felipe
Az itt a taktika hogy ne gondolkozzon a magyar hanem vedeljen és szavazzon a fideSSre.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.