"Számold a boldogság buborékait" – felszólítással készültek óriásplakátok, állami megbízásból, közpénzen, hogy fiataljaink több magyar pezsgőt igyanak!
A kampány szerint, a magyar gyöngyöző borok és pezsgők, nem gyilkolják úgy a májat, mint a külföldről érkezők – legalábbis erre a következtetésre jutott a 444.hu, miután felfedezte azt az óriásplakátot, ami azt hirdeti: "Élvezd a magyar pezsgőket és gyöngyöző borokat, számold a boldogság buborékait!"
Szó szerint ez olvasható a a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatóságának a leveléből: "A kampány elsősorban a fiatalabb korosztályokat célozza, ezért legfőbb üzenete az, hogy a habzóbor és a pezsgő gyorsan megadja az oldott és felszabadult hangulatot a fogyasztónak. Ezt szimbolizálja a 'Boldogság Buborékai' szlogen, amely köré a kampány szerveződik."
A Cink.hu véleménycikkében az extasy- és kristály termékekkel helyettesíti a be a AMC kampánylevelét, amely jól szimbolizálja, hogy az alkohol test- és tudatromboló hatásai épp olyan veszélyesek, mint a ma még illegális drogként a piacon lévő termékek. Ebben a cikkben citálja a Cink a KDNP-s retorikát, mi szerint ebben a kampányban egyáltalán nem lehet azt felfedezni.
A kampányhoz kapcsolódó játék, a mértéktelen fogyasztásra ösztönzi a fiatalokat: egy Facebook alkalmazáson keresztül tudnak versenyezni a fiatalok, számolni, hogy hány buborékot fogyasztottak el, selfieket készíthetnek és megmutathatják, hogy milyen boldogok az alkoholtól. A Boldogságbuborék hashtagekkel ellátott fotókból még egyet sem találni a megadott közösségi médiafelületeken.
34 hozzászólásarrow_drop_down_circle
(GYk: reklámember: aki reklámok alapján vásáról, elhiszi a benne elhangzottakat és így van mindennel amit a tv-ben hall - az csak igaz lehet.Gondolkodni nem szokott. Szófogadó és mindig hű az épp aktuális hatalomhoz. Ha véletlenül még pártfanatikus is akkor persze ellenzékben mindent elkövet a hatalmon lévők megbuktatásáért-pl tv-székház ostrom, egyéb utcai zavargások. )
Új hozzászólás