Véget ért a próbaüzem – közölte a BKK az MTI-vel –, így szeptember 8-án elindul a budapesti közösségi bicikli használat, jelentős nyitókedvezménnyel.

Közleményükben a BKK azt írta, hogy több mint kettőezren tesztelték nyilvánosan a Bubit, a napi csúcs háromezer-kettőszáz kerékpárhasználó volt. A Közbringa Kft. a hibákat folyamatosan javították, ami 1-2% között mozgott, ezeket javították. 

Lement az éves Bubi bérlet ára

A 76 gyűjtőállomásból, 1100 almazöld, egységes kinézetű, strapabíró kerékpárból álló rendszert – amely a Fővárosi Önkormányzat megbízásából, a BKK beruházásában valósult meg – hétfő reggel adják át a budapestieknek. Az egymástól 300-500 méterre elhelyezett gyűjtőállomások a pesti oldalon a Nagykörúton és a Városligeten belül, Budán pedig a Vízivárosban, valamint a dél-budai egyetemi negyedben és a Margitszigeten találhatók. 

Érdemes most igénybe venni a szolgáltatást, mert számos kedvezmény vehető igénybe az első naptól, az amúgy igen magas bérletárak, most kedvezményesen vehető meg. Így például 3000 forintért lehet az év végéig használható start bérletet váltani. Indulási kedvezményként (visszavonásig) az éves bérletet 18 900 forint helyett 12 ezer forintért, a féléves bérletet pedig 12 500 forint helyett 8000 forintért lehet megvásárolni.

Lement az éves Bubi bérlet ára

12 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
dömdödöm
@radios45: jó persze ! egy csatornatetőt vagy egy aszfaltfelfagyás befoltozást nem tudnak értelmesen megcsinálni mert ahoz az osztrák technológiát kéne használni ,de azért bubi az van . Remélem érted miről beszélek :-(
radios45
@dömdödöm: igen értem, nálunk is ez a baj, békés me.ben. Elkészültek a kerékpárútak, de 1-2év múlva áll a víz, eső után, kátyús, repedezik keresztbe hosszába.
Azért nagyvárosban a forgalom miatti szmog, dizelkorom, nagyon mérgező lehet, az allergiások helyzetét tovább rontja, orrdugulást okozva, a nyálkahártyát meg elintézi, +érzékenyebbé teszi, a pollenek szempontjából.
dömdödöm
@radios45: azért el kell dönteni lassan mit akarunk ,hasítani vagy döcögni . Ha döcögni akkor jó lesz a bubi ,a hasításhoz más járművek kellenek .
tivoli
@dömdödöm: ma, 09:27
El tudom képzelni azt a nagy hasítást csúcsforgalomban.:-))
Viszont, ha az autósok csak fele szállna biciklire, már tisztább, élhetőbb és főleg dugómentes volna a főváros.
radios45
@tivoli: na az jó lenne, csak ahhoz más mentalitás kellene, a magyar autósok nagy része büszke rá, hogy van egy spéci újfajta járgány a segge alatt, és nem mond le róla, ha 500ft.lesz a benzin akkor sem, meg aztán az elkényelmesedett, mozgásszegény életmód, ami majd késöbb idősebb korban visszaüt keményen, fáj a dereka, a lába, meg minden nyavalyára esélye lesz.
Én csak egy Merida Crossway-el járok munkába 3-4km,re de még mindig odaértem 10-12p.alatt.
Olyanra nem emlékszem, hogy elfáradtam, vagy a derekam fájt volna a tekerés után.
Ez utóbbit, hosszabb hétvégi túrákra is, értettem, pl. 50-60km/nap.
tivoli
@radios45: ma, 12:03
Szeretem a bringát, ideális megoldás pár kilométerre, s ha az ember keze lába nem fázik, még télen sincs hideg rajta.
Más, ha az embernek meg kell jelennie valahol, elegáns öltözékhez persze jó az autó, de nem hiszem, hogy minden autós a nap minden órájában fogadásra igyekszik.
Közben meg sír, hogy drága a benzin és mekkora szmog van Budapesten.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.