"Ennek a pénznek más szűrővizsgálatokon lenne a helye!" Ezt mondta Zacher Gábor toxikológus, amikor Kocsis Máté javaslatáról kérdeztük. (Hír24).

116 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nezelodo
Ja Máté gyerek, és rendőrt rendelni minden fenséges telefon mellé, őrizzünk minden vakkomondort és állkapocstörő jobb horgot, meg a tobzódó hülyeségeteket, nehogy ellopják a sziporkát az agyadból.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
nezelodo
Ja Máté gyerek, és rendőrt rendelni minden fenséges telefon mellé, őrizzünk minden vakkomondort és állkapocstörő jobb horgot, meg a tobzódó hülyeségeteket, nehogy ellopják a sziporkát az agyadból.
m.macskosz
Zacher Gábor az egyik szívem csücske: mindig elképeszt a stílusa,
a lényegre törő, közérthető, szellemes szövege.
Remélem, az legalább eljutott a nyóckeres hgy. tudatáig,
hogy a jelenlegi legmodernebb tesztek is csak a 4-6%-tudják kimutatni a mai drogoknak,
ráadásul a legújabb szintetikus szarokat ki sem tudják mutatni!
Remélem, a bólogatójánosok azt is hallották, hogy ez kb. 5 milliárd lenne.
"Virtuális" 5 milliárd, ahogy Zacher doki mondta.
bakegya
Hagynám a szeren a Mátét!!!-sokkal több újrahasznosítható szemetet gyártana nekünk,mint arról valaha is téphettük volna magunk kellő szakértelemmel és nem utolsó sorban emberhez méltó joggal-ez maga a keresztény-veszedelem fidesses indíttatással jópénzért?
m.macskosz
Most mondják az ATV-hírekben, hogy egy komolyabb (NEM GYORSTESZT)
az érintettek egyszeri szűrése 90 évig tartana. He-he-he.
Van egy olyan érzésem, hogy ezek a hülyék képesek,
és ennek ellenére javasolják az ötlet megvalósítását.
Manhattan
De mit takar a drog teszt, mire vonatkozik ? Mi minősül drognak? Mert a fű, az nem drog, csak a magyar szemléletben az !
dömdödöm
A Zacher ősei találták fel a füvessüteményt :-)
Főlökött
@Manhattan: THC tartalomra. Magyarul megnézik a hatóanyag tartalmat.
Fű esetében mire gondoltunk ? Mert ugye a cannabis tiltott mindenhol. Igaz annak gyógyászati célú termesztése 1-2 országban engedélyezett, de szigorú ellenőrzés mellett.
darwin
@dömdödöm: Viccnek lehet hogy jó a mondatod,de egy intelligens, komoly szakértőt ilyen szintre lehúzni kár lenne.
dömdödöm
@darwin: vicc . tudom hogy a legjobb szakember . Dédapja csinálta a Zacher tortát .
m.macskosz
@dömdödöm: Bakker! A fene evett, hogy nem értem,
míg @darwin: rá nem vezetett, mi van a füves sütivel.
tivoli
Egy gyomor és vastagbél röntgent nem tudnak megcsinálni, mert nincs bárium.
dömdödöm
@m.macskosz: Az a lényeg hogy végül átment :-)
m.macskosz
@tivoli: Lásd be, hogy az újságírók drogtesztje mégiscsak prioritást élvez! :)
dömdödöm
@m.macskosz: Egy mondattal leleplezted magad . Ti újságírók vagytok .
m.macskosz
@dömdödöm: "Ti újságírók vagytok ."
Én nem. Én 12-18 év közti fiatal vagyok.
(Négyszer.)
dömdödöm
@m.macskosz: Engem nem zavar ,szólásszabadság van és inkognítási
jog .:-)
karma1
@darwin: Azt nem tudom,hogy Sacher csinalta-e az elso fuves sutit,de itt Ujzelandon vannak erre receptek, mert letezik a marijuanas biscuit (keksz). Sot, most mar recept nelkul beszerezheto a bioboltban marijuanas tea es fajdalomcsillapito kenocs.
Főlökött
Viagra után azért kell bevenni a cavington is, hogy ne feledjük miért vettük be az előzőt :)
karma1
@Főlökött: Hogy mennyire ratapintottal a lenyegre?!...:o)))
keresztapa
Nagyon jó gondolat, minden közszereplőnek kötelező lenne, mivel cselekedetük,
megnyilvánulásuk, magatartásuk, hírek, kitalációk arra, enged következtetni, hogy józan gondolkozású állampolgár mindezeket kerüli. Csak tudat módosult állapotban követhető el. Minden drogos természetes,hogy ellen van, aki meg nem drogos annak nincs ellene ez a vizsgálat. Drogosok fel a fára!
tivoli
@keresztapa: ma, 10:38
Egyúttal megnézhetnék, hány keresztet ér a vizeletem.
mekkelek
Ezt azért dobták be hogy addig se vidával, lázár gyerekekkel stb. foglalkozzanak az emberek. Ömlesztik a nyakunkba a szarukat és azt sem tudod hova kapd a fejed, miközben az orrounk elôtt ürítik ki a zsebeinket. Lesz még ennél extrémebb ötletük is, biztos vagyok benne.
Dr plágium
@Manhattan: azt majd a nemzeti konzultáció válaszlevelében kérik! :)
darwin
@dömdödöm: Nem tudtam.Bár,az is függőséget okoz,fű nélkül is.
KERKA
Kigondoltam, ha vadkenderes cigit szívnék, akkor drogos vagyok-e vagy öngyógyító?
Mert például ez a homeopátia meghatározása:

"A homeopátia alapját a “hasonló a hasonlót gyógyítja” elv képezi. Tehát, ha valamilyen anyag kivált valamiféle tünetet egy egészséges ember szervezetében, akkor az azonos anyagból rendkívül kis adagot juttatva a szervezetbe, a páciens meggyógyul. Elméletileg a homeopátiás készítmények segítik a szervezet öngyógyítását és szabályszerű működését."

Van, aki a vadkendert összevágja apróra és nyersen salátaként eszi. Így védekezik a vadkender allergia ellen.
keresztapa
A hiteltelenítés ÁBC-jét olvasni kéne, a kommentelőknek, vagy hasonulni az értékek el silányulásával. A tiszta értelem nem igényel, tudatmódosító anyagokat semmilyen formába, aki meg azt igényli, az vesse el, a szert nemhasználók becsültségét.
m.macskosz
@tivoli: Őskori vicc:
Jobb három kereszt a vérben, mint egy a temetőben!
m.macskosz
@keresztapa: Addig, amíg a parlamentben alkoholt lehet kapni, addig egy politikus se szólaljon meg semmilyen élvezeti cikk kapcsán! Nem arról szól itt a történet, hogy
--eléggé el nem ítélhető módon-- terjed Magyarországon a drogfogyasztás (is), hanem
arról, hogy már megint egy agyalágyult hülye szórni akarja a pénzt egy nyilvánvalóan fölösleges dologra.
1magyar
Kár lenne a sok pénzt költeni azokra a szarzsákokra akik drogoznak!!! Inkább a szaporodásukat kell meggátolni!
m.macskosz
@m.macskosz: ma 08.37 ..és nem tévedtem! :(
Minden hülyét begyűjtött a fidesz és a kdnp:
Hoffmann Rózsa is elvileg egyetért, Rogán.hízik,nő,fejlődik.a.házam.tonyó
meg belevágta a képembe, -és nem dőlt össze az ország háza-,
hogy támogatja nyóckermáté ötletét.
Főlökött
@m.macskosz: Őskori viccekről jutott eszembe :)

- Attól, hogy viszket, nem biztos, hogy gyógyul.../bőr és nemi gondozó szlogenje/

- orvosnál /bőr és nemi gondozóban/ a doki : - Mit hozott már megint nekem ?
Toby
@KERKA: Tudok olyan ügyről, hogy a budapesti homeopátiás madár ellen vidéken azért indult eljárás, mert a kocsijában egy sima rendőri ellenőrzés során rengeteg fiolákban tárolt kannabisztörmeléket és egyéb anyagokat találtak.
Ezt követően "megházkutatták " a lakását, az is dugig volt ilyen anyagokkal, ám egy csomó, magyar és idegennyelvű homeopátiás szakkönyvvel is, ezeket is lefoglalták a rendőrök.
Jó vastag lett a nyomozás irata, ugyanis minden fiolában és nylonzacskókban talált anyagot meg kellett "szakértetni" s ezek költsége milliós nagyságrendű lett.
Vádemelési javaslattal ment át az ügy az ügyészségre, azonban az ügyészség bűncselekmény hiányában megszüntette az eljárást !
m.macskosz
@1magyar: A drog tényleg tragédia. Tragédia a családnak, az egyénnek, a társadalomnak,
egyedül a maffiának hoz busás hasznot. Talán őket kéne megcsípni és elvenni a kedvüket egy életre, hogy termeljék, terjesszék. Sajnos, látjuk, hogy ez az egész világon sziszifuszi küzdelem. :(
m.macskosz
@Főlökött: :D
Köszi, akkor ebben a jó hangulatban megyek, és megtermelem a drogteszt árának egy részét, hadd játszadozzanak a parlamenti hülyegyerekek...
szandokan
@Toby: A homeopátiát én is büntetném, mert ugyan nem drog, de iszonyat nagy átverés.
1magyar
@m.macskosz: Mire mennének vele,hogy kiderül, drogozik. A probléma azzal még nem szűnt meg, de már sokba került. A börtönökben nincs hely és csak az is a becsületes,adózónak kerül a pénzébe.
Én annyi drogot adnék nekik amitől megdöglenének, és megszűnt a probléma.
De az alkoholistákat is halálra itatnám.
Egyetlen jó megoldás a petefészek lekötése 3 gyerek után minden nőnél. Főleg a cigánygyerekekre vonatkozik, mert szaporodnak mint a nyulak de még házuk sincs amibe mehetnek.Az ötéves purdét már lopni tanítják.
varrólány
@m.macskosz: 16:22 Valamelyik filmben volt hogy a drogbáró finanszírozta a leszoktatást is. Erre már nem is tudok mit írni !
KERKA
@m.macskosz: Rózsika néni megint belegyalogolt a lelkembe. Azt érti és támogatja, hogy nyóckermáté miért akarja megpisiltetni a félországot, de nem érti Pokorni bírálatait. ( ezt a kommentet amoda kellett volna írnom)

Zachernek pedig világosak az érvei. Ugyan már hol van ezekre a vizsgálatokra kapacitás?
1magyar
Azokra az emberekre költsék ezt a rengeteg pénzt akik keményen dolgoztak és megbetegedtek akár idegi, akár fizikai értelemben!!!
Ne a semmirekellőkre pazarolják.
KERKA
@Toby: 16.21 Amit leírtál elhiszem. Én is szedtem homeopátiás golyócskákat, bár én gerincbántalmakra.
Azért dobtam be a témát, mert a Zacher is erre hivatkozik, hogy a drognak minősülő anyagnak számtalan variációi vannak, például egy fájdalomcsillapítót is ki lehet mutatni a vizeletben. A nevét nem írom le, de tudom, hogy mire szedik.
keresztapa
@m.macskosz: Nagyon is egyetértek veled. A munkahely az nem romkocsma, minden munkahelyen, józan gondolkodású emberre van igény ,nem pedig italhatása alatt álló felelőtlen személyre. Tudtommal a munkahely az nem kocsma hivatal. Vagy a parlamentben a kocsma hivatal az üdít, frissít, szórakoztat, és nem a nyomorba dönt.
Tibor43
Egyetértek a teszttel! egy 12-16 éves kölyök nagyon is tudja mit csinál!
JAJMÁR
Mi lesz a következménye, ha a teszt pozitív? lesz még pénz a droghálózatok felderítésére, a drogambulanciákra? Hiszen tűcserékre már nincs.
(Arról nem is szólva, hogy egy teszt simán "becsapható", nincs ennek semmi értelme.
Értelme annak lenne, ha a szülők felismernék a saját gyerekükön a tüneteket, ha tudnának hova fordulni a problémával, ha lennének szakemberek, ha a megelőzéssel törődnének. A teszt nem fogja megelőzni, de vissza lehet élni vele, főleg, ha beviszik a napi közéletbe, a politikába.
keresztapa
@JAJMÁR: A drogosok mindent megtesznek azért, hogy drogozhassanak, és ne tudják akadályozni drogozási tevékenységüket! Ehhez az ellenzéki képviselők, drogosai mell szélességgel kiállnak! @JAJMÁR: Az ingyenes tűhöz jutás mennyivel csökkentette a drogosok számát? Semmivel akkor miért is ne keljen semmit tenni a drogosok ellen, még akkor sem ha saját hányásukba fulladnak meg ital és drog használatával, vagy hulljon a férgese? Jó lenne már elgondolkozni mit is kell ezek ellen, eredményesen tenni, végezni, lehetne ötletelni, de az ne legyen nevetség tárgya , és nem azon rugózni, hogy azért se! Megelőzés nem lehetséges? Vagy a magyaroknál nincs is drogos, ez csak turista szinten van jelen az országban.
JAJMÁR
@keresztapa: 18:35 Éppen azt írtam, hogy megelőzni kellene. Szerinted az éves teszt megelőzi? (Nagyon sokba kerül, valaki jól jár vele. A fiatalokat fölöslegesen megalázzák. a drogosokat, terjesztőket meg ... ezt nem is értem, hogy szűrnék ki?)
Hogyan előzné ezt meg, hiszen ezt írod - egy drogos mindent megtesz...- viccet azok csinálnak az egészből, akik a kötelező drogtesztet bevezetik. Ki fog derülni, hogy itt senki sem drogozik, kivéve, akiről azt akarják bebizonyítani, hogy igen.

A tűcsereprogram megszüntetésével elősegítik az ADS, a HP és egyéb fertőző betegségek terjedését. Sajnos nem megelőzik, hanem generálják a problémákat.
Toby
@szandokan: A leírt sztori valós, számomra az adja a hitelét, hogy anno a nyomozás részcselekményeiben kötelező jelleggel benne voltam.
Továbbá néhány szakértő megállapította, hogy a nyugati homeopátiás kezelésekben elfogadott a kannabisz-származékok alkalmazása !
Összességében már az ügyészségen elbukott a büntető eljárás, ezért szüntette meg az ügyész bcs. hiányban.
Knapp75
A gyakorlatban hogyan történik majd ez? Rajtaütésszerűen megjelennek az újságírók, a politikusok vagy az egyszerű családok lakásán, hogy elvégezzék a tesztet?
Vagy ABC sorrendben haladunk és akkor el sem jutunk soha mondjuk Wintermantelig?
Esetleg majd idézést kap a 12 éves, hogy utazzon el elvégeztetni a drogtesztet valahova?

Ha esetleg én nem vagyok hajlandó a gyermekeimet ennek kitenni, akkor bírságot kapok vagy börtönbüntetést?
Vagy csak megvonják a családi pótlékot? :)
szandokan
@Horizont: Bocsi, de mint azt már tudhatod, tesóm és a sógornőm immunológusok, egyetemi tanárok, plusz sógornőm még az MTA doktora is, szóval a hókusz pókuszokról szóló aljasságokat családból ismertem meg. A homeopátiát még kiegészíteném azzal, hogy ugyan nem drog, de legalább olyan veszélyes is lehet, ha betegségre adják. Tudniillik hatóanyag nélkül a beteg meg is halhat.
szandokan
@Toby: A homeopátiás kuruzslás igen sok veszélyt rejt magában. Azért érdekes, amit leírtál, de én is tudom, hogy még arzént is használnak ezek a sarlatánok.
szandokan
@Knapp75: Ajjaj, az szar ügy, ha ez miatt nem kapsz majd családit...:-)) Érdekes amúgy az ötlet, és bizonyos mértékben még támogatnám is, legalábbis olyan helyeken, ahol jól tudja mindenki, hogy megy a drogozás ezerrel (diszkók, szórakozóhelyek, stb.).
m.macskosz
@KERKA: ma, 16:41 Egyrészt hol van a kapacitás, hol van rá a pénz,de legfőképp:
mi a gyakorlati haszna?!
Knapp75
@szandokan: Akkor javaslom, hogy kezdjék a te gyerekeiden a drogtesztet!
Ha az apjuk szerint még sosem volt ilyen jó, akkor ott valószínűleg szednek valamit...
szandokan
@m.macskosz: A gyakorlati haszna, hogy a szülő megtudhatja, hogy olykor kedvenc kis gyerkőce tilos utakon jár. A többi már az ő dolga.
szandokan
@Knapp75: Ja, a Lindt csoki doppingszernek számít? Mert akkor nagy bajban vannak a fiúk...
Nagyon remélem, hogy kapnak olyan jó nevelést meg szeretetet, hogy soha ne lehessenek ilyen problémáink.
m.macskosz
@szandokan: Lekopogom, szerencsés szülő vagyok, --bár lehet, hogy ez nem pusztán szerencse kérdése. :) Nincsenek cigi-, pia-, alkoholfüggő lemenőim.
Az azonban már régen gáz, ha egy szülő onnan tudja meg, hogy a gyermeke rossz úton jár, ha a detoxból értesítik, vagy pozitív lesz a drog tesztje.
m.macskosz
@szandokan: Nevetni fogsz, mert a csokoládé is élvezeti szer, innentől kezdve...
szandokan
@m.macskosz: De azért nem büntetnek meg, és nem illegális. Lényegében a pia meg a cigi is élvezeti szerek, mondjuk azért sokkal közelebb állnak a droghoz, mint a csoki.
Knapp75
Elhangzott minden, ami számít, de nincs ellenemre, ha az aggódó, "konzervatív" szülők gyermekeit kérésre szűrik. (saját költségükre persze, esetleg szandokanéra)
Aztán készülhetne arról is felvétel, mikor közlik velük, hogy a gyermekük elszívott egy füves cigit...

index.hu/belfold/2014/12/08/zacher_50_milliard_lenne_az_atfogo_drogteszt/

Az évenként szűrés meg sokat ér, ha a drogok nagyobbik része csak pár napig mutatható ki... ;)
Nem véletlenül kérdeztem, hogy rajtaütésszerűen jönnének-e szűrni, vagy kapnának időpontot az érintettek.
m.macskosz
@szandokan: Minden élvezeti szer káros, ha függővé válik tőle valaki.
A függőséget okozó élvezeti szer pedig nem más, mint drog.
Tehát a Lindt csokoládé is lehet drog.
human
Akkor Zacher is drogos. Egyszerű ez mint a békaügetés.
m.macskosz
@human: Normális ember nem is nagyon csinálná azt, amit ő:
drogosok, piások, öngyilkosok pátyolgatása napi szinten.
human
Szerencsére vannak ilyen elhivatott emberek. Miattuk működik még ez az ország.
mate03
@szandokan: A szórakozóhelyek szigorú ellenőrzésében egyetértünk,de a gyerekek esetében nem! Egy 12-éves gyermekben,akkora lelki sérülést okozhatna egy ilyen vizsgálat,hogy az egész életét végigkísérné! Az országházban ülőkkel ,szembeni vizsgálattal teljes mértékben egyetértek! Lásd Pálfi úr,részegen bolyongását a padsorok között!
m.macskosz
@mate03: Amit mondasz, értem, igazad is lenne, ha nem lenne tökéletesen felesleges, és rettenetesen drága. Nem kell sem drog teszt, sem alkohol szonda a parlamentben.
* Fel kell világosítani a szülőket és a pedagógusokat, hogyan ismerhetik fel, ha a gyerek drogozik és meg kell találni a megoldást, hogy ez megszűnjék.
* Az országház épületébe alkoholt bevinni tilos, oszt' jónapot!
m.macskosz
@human: ma, 08:20 Így igaz, és ezzel él vissza a kormány.
Ha nem lennének Zacher Gáborok, akkor a politikai eliten kívül
ember nem részesülne orvosi ellátásban, tisztességes oktatásban, stb.
keresztapa
A legnagyobb ellenállás a gyereken bontakozik ki, a kommentelők gyermekeket
felelőtlenül lelki sérültnek teszik ki egy drogszűrés miatt, micsoda felelőtlen magatartás, a gyereket felvilágosítani; tudatosítani kell; a szerek káros hatásáról, nem lelki sérülés lehetőségével riogatni! Józan gondolatokkal rendelkező ember, szülő ezt felfogja, és támogatja, aki meg ellenzi annak meg már úgyis mindegy, hogy a gyerek drogozik vagy ő!
m.macskosz
@keresztapa: Kicsit bonyolult vagy.
Egy szóval válaszolj, kérlek:
helyesled-e kb. 750 ezer ember drog tesztjét!
Igen/nem.
Yoda69
Ez az egesz drogteszt egy gumicsont a vida-botranyrol valo figyelem elterelesre.
Nezzetek meg az Egyenes beszed Eorsi Matyas riportot. Erdemes.
www.atv.hu/videok?category=186682&datefrom=&dateto=
szandokan
@mate03: Egy vizeletminta leadása nem okoz lelki törést egy gyerek életében.
keresztapa
@m.macskosz: Normálisan gondolkozó személy, aki a drog ellen van, az a emberre, társadalomra káros tudat módosultság lehetősége ellen lép fel, ezt a tevékenységet segíteni és nem akadályozni kell. Egészséges, józan gondolkozás, megvalósulása érdekében csak egyetérteni lehet a szűrés szükségszerűségéről! @m.macskosz: Az élet nem egyszerűen, fekete és fehér, az összefüggések folyamatát meg kell érteni, vagy legalább, észlelni kellene.
A drog káros az emberre, a társadalomra, az élhető életszerűség minőségére, és ez nem csak szűrési feladattal jár, az igazság ügy, minden szereplőjének ad sajátos küzdelmi feladatott. Az EÜ-nek nemleszoktató gyógyító, tevékenységet kellene csak végezni, hanem a fiatalság körében, felvilágosító tevékenységet, hatásosan folytatni. Elérni azt, hogy ne keljen szűrést alkalmazni, gyerekeknél.
De a 17 éves lány se fulladjon bele saját hányásába, amit a drog és ital fogyasztás együttes hatása fejt ki. A szülő meg amelyik nem veszi észre a gyereke megváltozott viselkedését, az meg ne játszón gondoskodó tiltakozó szülőt.
keresztapa
@szandokan: Amelynél meg lelki törést okoz, az meg már rég drogfüggő, mert tudatába van a drog kimutatás pozitív voltának!
szandokan
@keresztapa: Pontosan. Amikor a laborban vizeletmintát ad le valaki, ugyanúgy éli az életét tovább. Ez is egy ugyanolyan vizsgálat, senkit nem fognak tűvel szurkálni.
KERKA
@szandokan: Azért egy dolgon érdemes elgondolkodni: amennyiben a gyereknél pozitív lett a vizsgálat eredménye, azt ugye írásban rögzítik. A kórlapján, a kórházban, vagy mittudomén. Az írásnak nyoma marad. De lehet, hogy valamikor valahol éppen ez a teszt fogja befolyásolni a gyerek megítélését, akár egy rendőrségi ügy, álláskeresés továbbtanulás, alkalmával. MI van, ha ez miatt hátrányos megkülönböztetés éri?
KERKA
@szandokan: 22.37 Sarlatánoknak nevezed a homeopátiát, azt írod, még arzént is használnak.
A trombózis megelőzésére szedett gyógyszer acenocumarolt tartalmaz, ami ugyebár vérhigító és egyben a patkányméreg alapanyaga. Az nem sarlatánság, ha valaki már 16 éve ezt szedi??? He?
keresztapa
@KERKA: Egy normálisancsaládban nevelt gyerek, nem válik drogfogyasztóvá, csak azok akik nélkülözik a családi összetartozást, amely gyerekkel nem tudatosították a szülők hogy mit lehet, és mit nem, egy gyereknek. Azon családban, melyben a gyerek csak a jogait ismeri, kötelességről említés szintjén sincs akarat, attól nem elvárás a drog nélkülözése, a szülők által sem, mivel szerintük, a gyereknek joga van drogozni! Kinek van joga a gyerek jogát firtatni! Mivel a gyerek jogának elsőbbsége van, nem lehet hátrányos megkülönböztetésről említést tenni sem!
KERKA
@keresztapa: amit a 13.44 -kor írtam aggályomat, mármint a rendőrségi nyílvántartásba kerülést, valós alapokon , egy tegnap délutáni szűk körben lezajlott gyermek -és ifjuságvédelmi előadáson hangzott el. Az egyik hozzászóló történetesen egy rendőrtiszt volt. Nem a levegőbe pufogtatok.

Sajnos nem igazán értem a bonyolult fogalmazásaidat, sajnos nem érek fel hozzád.
keresztapa
@KERKA: A rendőrség által említett példa, tudatos figyelemfelkeltés, a szülők felé, hogy figyeljenek a gyerekükre, ne hogy drogfogyasztó legyen ,mert az normális emberi társadalmi környezetben nem nyerő! A fogalmazásom meg nem bonyolult, mert megértetted, hisz a rendőr által közöltek ifjúságvédelmi előadáson vált ismerté, és az úgy igaz, hogy megkülönböztetnek, drogos személyt, és drogmentest, mert a társadalom így működik.
KERKA
@keresztapa: Te így fogod fel, így látod, mert ezt akarod látni.

Nem erről szólt az én aggályom. A drogteszt amennyiben pozitív eredményt hoz, kedvezőtlen helyzetbe hozhatja a gyereket a jövőben esetlegesen akár egy pályaválasztáskor is. Amennyiben illetéktelen kezébe kerül a dokumentum. És miért ne kerülhetne, hiszen listázva van itt minden és mindenki.
Bercifiu
Máté! Ha csak ez a legfontosabb az ország életében, kérlek a nyalogány tv ben nyilvánosan adjál mintát, / nagyítóról gondoskodok/ , s szolgáltass példát a megtévedt nem fityeszes embereknek.
Knapp75
@keresztapa: Találd már el, hogy hova kell vesszőt és hova pontot tenni!
Belefájdul a fejem a hablatyolásodba...

Kaptál egy egyszerű kérdést m.macskosztól:
"helyesled-e kb. 750 ezer ember drog tesztjét!
Igen/nem."

Válasz helyett a mellébeszélés.

És kapsz egy kérdést tőlem is:
Mi értelme van az évenkénti drogtesztnek, ha a drogok többsége csak pár napig mutatható ki a vizeletből?
Csak a nagyon hülyéket lehet ezzel megfogni, vagy akiket egyáltalán nem is érdekli a teszt eredménye.

Aki meg pár napra sem tud leállni a teszt előtt, arról nem a teszt hatására fogja megtudni a családja, hogy drogozik.

Hja és ha nem fognád fel, az általános teszt ötlete arról szól, hogy a kormány szerint ez a probléma mindenkit ugyanannyira fenyeget, azaz a te családodat is! ;)
Knapp75
Az a "jó", hogy ha találnak mondjuk 3 gyereket, aki füves cigit szívott a teszt szerint, akkor a gyerekekből is lehet ellenséget csinálni, mint ahogyan más társadalmi csoportokkal is megtették. (nyugdíjasok, diákok, hajléktalanok, munkanélküliek, pedagógusok...)

Legalább lesz indok, hogy miért kell megvonni a családi pótlékot vagy miért nem kell a gyermekszegénység felszámolására költeni: "drogosokat nem támogat a kormány" :)
keresztapa
@KERKA: Egyszerűben gyereknek nem kell droghoz nyúlni!
KERKA
@keresztapa: 16.13 Na ez tuti. Bizony, hogy nem!!!
keresztapa
@Knapp75: Nálam a vessző a sarlót jelképezi, a pontot meg a kalapács. Hogy hová kell tenni azt meg te egyedül tudod csak, mivel kötözködő kedved rabja lettél, amin más segíteni nem képes. Fejfájásoddal fordulj házi orvosodhoz.
Jobbulást kívánva tisztelettel. Drogteszt problémája meg a drogfogyasztót illeti meg. Akinek meg nem kenyere, ne egyen belőle. Szomorkodni illik azon, hogy ami nincs benne a javaslatba, abba más fogalmat beletenni, bele magyarázni, kérdezni azt ami a tartalomból hiányzik, enyhén mondva csúsztatás . A Nemzet Drog Stratégia elbukott mivel ártalom csökkentés pilléreken épült.
Drogfogyasztás a liberális felfogásnak köszönhetően 27 %-al nőt a fiatalság körében 2011- óta. Az ingyen osztású tűknek köszönhetően. Betiltásra is került.
keresztapa
@KERKA: 16:22-re A gyerek tanuljon, játszón és ne drogfogyasztó legyen. Kösz hogy egyetértéssel vagyunk.
Főlökött
@keresztapa: Bocsika, de ez a drog-teszt egy hatalmas marhaság és hasbaakasztás is egyben! A yardon már régóta alkalmazzák, de arról nem szólnak, mire is jó :( A pillanatnyi állapot felmérésére ! Semmi másra !

Említetted a "17 éves lány se fulladjon bele saját hányásába" típusú dolgot. A szülő miért is engedte meg, hogy 17 évesen ott legyen ? 17 évesen mit keresett ott ???
A mi fiatal korunkban nem lehetett szipózni ? Dehogynem. Zacsi - ragasztó, avagy zacsi - öngyújtógáz. Mindig is voltak, lesznek ilyen-olyan személyek, akik aktívan - önfeláldozókak, a marhaság oltárán!
Szülői nevelés, gyerekkel foglalkozás tipikus esete.
Ennek az agyamentségnek, nagyon - nagyon sok közpénzből az az értelme, hogy a figyelmet elterelje másról és megállapítsa, azt, hogy jelen pillanatban nincs THC tartalom az illető szervezetében, a vizsgálat után pedig elszívhat egy 'füves' cigit nyugadtan, mert papírja van arról, hogy tiszta. :)

Az pedig más kérdéskör, hogy kiket akarnak vizsgálni. Kezdhetnék a szinészekkel, szinházi vezetőkkel, stb., stb. Nem akarok nevesíteni senkit, mert a vallásom tiltja :)
Knapp75
@keresztapa: Megismételjem a két kérdést vagy visszaolvasol és válaszolsz rá?

Tudod mit, segítek:

"helyesled-e kb. 750 ezer ember drog tesztjét?
Igen/nem."

"Mi értelme van az évenkénti drogtesztnek, ha a drogok többsége csak pár napig mutatható ki a vizeletből?"

Jöhetnek a válaszok! A mellébeszélést kivételesen kihagyhatod. Köszi! :)

Idézetek tőled:
"Drogteszt problémája meg a drogfogyasztót illeti meg."
És ki fizeti, te majom?

"Drogfogyasztás a liberális felfogásnak köszönhetően 27 %-al nőt a fiatalság körében 2011- óta."
A tűcsere programok már két évtizede zajlanak. (és nem a drogozás visszaszorítása, hanem a különböző betegségek terjedésének megakadályozása az indok)
Ha 2011 óta nő a drogfogyasztás, azt már írhatod az illiberálisok számlájára. :)
Knapp75
@keresztapa: Rájöttem, hogy a hozzászólásaid Fülig Jimmy leveleire emlékeztetnek...
keresztapa
@Főlökött: 17:02-re általad írtakkal egyetértve, hisz elitünknek tartottak többsége napi szinten él vele. Nekik a vallásuk engedi,a vidám vasárnapot, és szombatot is.
m.macskosz
@keresztapa: Nem sikerült igennel vagy nemmel válaszolnod,
de kihámoztam: te támogatod ezt az ötletet.

Véleményemet fenntartom:
Kocsis Máté ötlete ostobaság.
Értelme nulla, ára horrorisztikus.
A gyakorlati megvalósítása egyelőre rejtély.

A prevencióra kell koncentrálni.
m.macskosz
@KERKA: ma, 14:17 A hiba nem az Ön készülékében van:
"Sajnos nem igazán értem a bonyolult fogalmazásaidat, ..." :)
KERKA
@m.macskosz: megkönnyebbültem, már azt gondoltam, nagyon nem értem miről is van szó:))
m.macskosz
"Drogfogyasztás a liberális felfogásnak köszönhetően 27 %-al nőt a fiatalság körében 2011- óta. Az ingyen osztású tűknek köszönhetően. Betiltásra is került."
Tragikus, hogy vannak drogosok, de ha már így alakult az életük, legalább ne kapják el egymástól még az AIDS-et és a Hepatitis-t is! Ezért volt a tűprogram. Az, hogy ezt leállították, a kormányzat eü.politikáját minősíti. Szégyen, hogy erre sajnálják a pénzt,
de nyóckermáté ötletét helyeslik.
Megpróbálom megmagyarázni, miről van szó:
Ha már János bácsi alkoholista, legalább ne mocskos, baciktól hemzsegő pohárból igyon.
keresztapa
@Knapp75: 17:25-re. 16 éve jelent meg Fülig Jimmy kiadott levelei,ami a végén bizonyos magyarázatokkal van ellátva a végén, próbálja megfejteni, hol mikor kire gondolhatott Pjot Howard. Mindenütt jó de legjobb sehol? Tévézés után
lefekvés előtt egy szem bőven elég belőle, de előtte az olvasó felrázandó. Erre lehet varrni gombot. Ha már Fülig Jimmi leveleit olvastad.
KERKA
@keresztapa: Már csak egyet árulj el nekem keresztapa, a drogfogyasztás miért a liberalizmus eredménye???
Gedeon74
Zacher: Kocsis Máté drogtesztje nem jó...
Knapp75
@keresztapa: Ez a fideszeseknél születési rendellenesség, hogy nem tudnak egyenesen válaszolni egy kérdésre?!
Csak tekeregsz össze-vissza, mint valami csúszó-mászó.

Ha a 17:25-re tudsz válaszolni, akkor próbáld meg a 17:24-re is ugyanezt! ;)
Persze csak ha képességeid engedik.
keresztapa
@m.macskosz: Köszönöm,hogy kihámoztad, csak józanul próbálom a drog káros hatásra tett intézkedések elmulasztását értelmezni. Drogos demokrácia van kialakulóba, csak ezt kendőzik félre magyarázkodásokkal, mintha nem lennének tudatába a drogozás következményeivel, ami a bűnözői tevékenység meleg ágya, lopás , pénzszerzés fortélyos volta, erőszakolás, gyilkosságot is beleértve, és még ami nem került felsorolásra. stb.
m.macskosz
@keresztapa: Azt mondod, hogy az aljas drogmaffia = liberális demokrácia ellen áll ki
nyóckermáté ezzel a marhasággal Sárkányölő Szent Györgyként?
Hajaj. Nagyobb a baj, mint gondoltam.
keresztapa
@m.macskosz: Liberális= a nevében is benne van, az egyén szabadságát, akaratát tartja szem előtt, status guo-t támogat szabad piac elsődlegesség, elutasítja a radikális változásokat, ami a drog használóit szabaddá teszi, a radikális változtatást meg a demokrácia megszűnésének minősíti mivel az egyén szabad választását semmissé teszi.
m.macskosz
@keresztapa: A liberalizmustól nem,
bár a drogos barmoktól én is félek.
keresztapa
@m.macskosz: Ettől a félelemtől kel a társadalmat megkímélni, és ez radikális intézkedés nélkül nem megy. Sokan nem fogják fel a drog veszélyét, csak ha majd a saját családban is jelen lesz.
m.macskosz
@keresztapa: Ezért kell felvilágosítani a gyerekeket, a szülőket, a pedagógusokat,
hogy tudják, mit nem szabad! A teszt hülyeség. A prevenció a megoldás!
A nyolcvanas évek közepe-vége körül a tévében állandóan lehetett látni az AIDS elleni védekezésre felhívó "közérdekű hirdetést". Annak a dallamát a fél ország fütyülte,
sokáig látszott is az eredménye. Most a droggal is így kellene tenni, arra kell költeni,
hogy a fiatalok tudják, mivel jár. Nem az újságírókat vegzálni értelmetlen tesztekkel.
keresztapa
@m.macskosz: Ez jó kezdeményezés lenne, ha nem ütközne falba.
JAJMÁR
@keresztapa: 20:28 Sajnálom, hogy nekem nem válaszoltál. Talán azért, mert nem értetted meg amit írtam? Nekem úgy tűnik, mert ugyanazokat a köröket "futod".

Azt állítani, hogy akinek nem tetszik a teszt, a drogozást támogatja, ostobaság !Ki ne akarná megállítani? Ahogy az alkoholizmust sem támogatja a közösség.
De 40-50 milliárd forintot kiadni egy kétes eredményt hozó tesztre szintén ostobaság lenne ! Az egyébként egészségesen élő fiatalokat és gyerekeket arra kényszeríteni, hogy idegen ember előtt belepisiljen valamibe, megalázó.
De gondolj bele kérlek, még ha rajtaütésszerű is a vizsgálat, sem 100%-os az eredmény. Arról nem is szólva, hogy ennyi teszt kiértékelése sok időbe kerül, de a drogos tudja a módját, hogy kerülje meg, ebben biztos lehetsz.
A másik problémám ezzel, hogy ha a teszt pozitív, mi fog történni a fiatallal? Mi történik azokkal, akikről tudjuk, hogy drogoznak? Látszik rajtuk mindenféle teszt nélkül is, és akkor mi van, mi történik? Semmi.

Ráadásul halljuk, hogy beleteszik az italokba, megkínálják egy cigarettával... stb., és a fiatal nem is tudja. A megelőzésnek ezekre kellene felhívni a figyelmet, és a káros hatásokat ütősen bemutatni,., sőt, jutalmazni, ha valaki egy driler nyomára vezeti a rendőrséget... erre kellene a pénz, és a már drogos emberek leszoktató programjára.
Mert az, hogy most tudjuk, 20ezer drogfüggő van, és ha a tesztekből kiderül, hogy már 25ezer, nem javít a helyzeten.
Egyébként már a Kocsis Máté is kifelé hátrál ebből, és csak azt tudja mondogatni, hogy de terjed a drog, és meg kell akadályozni, és ő csak felvetette, nem állítja, hogy így...
Terjedni fog még egy csomó fetőző betegség is, ezt hozza a tűcsereprogram beszüntetése.
m.macskosz
@JAJMÁR: És terjed majd újra a TBC is, mivel a szegénység nő,
az alultáplált emberek könnyen megfertőződnek, a kötelező szűrést meg leállították.
Az lesz még egy csoda klassz dolog, ha közmunkában óvodai dajkák és segéd ápolók
kerülnek be az intézményekbe.
www.origo.hu/itthon/20141209-tbc-fertozes-egy-szekszardi-ovodaban.html
szandokan
@KERKA: A gyógyszerek bevizsgálása dollármilliókba kerül, és hosszú éveken át ellenőrzik, tesztelik, kettős vakpróbákat végeznek velük, mire egyáltalán forgalomba kerülhetnek. A homeopátia meg a többi szarság meg ugye...
Főlökött
@szandokan: A mostani gyógyszerek mellékhatását is meg tetszett nézni ? :( Ha több gyógyszert kell szedni, a mellékhatások is érdekesek lehetnek.
Hozzáteszem, évek óta használom pl. Varga féle gyógygomba készítményeket és hatásos is! Gyakorlati tapasztalat.
Ha netán érdekelne valakit, fenn van a könyve a neten, ingyenesen letölthető. Nem reklámnak szántam, mert érdekem nem fűződik hozzá, azon kívül, hogy jó és hatásos :)
szandokan
@Főlökött: A hit csodákra képes, vagyis mindenki szedjen azt, amit jónak tart. A mellékhatások 99 % - át pedig azért tüntetik fel, hogy magukat védjék a gyógyszergyártó cégek. Csak egy példa: Szívritmus szabályzó gyógyszer egyik mellékhatása a szívritmuszavar...Miért is kell ezt ráírni? Mert eleve ez a beteg alapproblémája, és valószínűleg a betegségéből következik a tünet rosszabbodása, és így nem foghatja rá a gyógyszerre majd 10 év múlva, mert lehet, hogy addig védte, ezért maradhatott életben.
Főlökött
@szandokan: Szerinted a hit :)
Csak egy példa. Szemgyulladás miatt felírtak szemcseppet. 2-3 szor használtam és az orromból ömlött a vér :( Úgy dobtam ki, hogy öröm volt nézni.
Avagy megnézhető a fájdalom és lázcsillapító - recept nélkül kiváltható típusú - májkárosodást okoz. Na ezek sem hit kérdések, hanem tények.
Mint említettem mindenki saját döntése, mivel erősíti meg szervezetét, mire mit is szed :).
szandokan
@Főlökött: Nekem szemgyulladásra mindig bevált a Tobradex, az egyetlen mellékhatása az volt, hogy elmulasztotta a gyulladást. Májkárosodást bármi okozhat, ha túlzásba viszik, még a gyógynövények is, mivel alkaloidákat tartalmaznak. Ha a gyógyszereket az előírt adagolásban szedi az ember, semmi baja nem lesz tőle. A Panadol az egyik legjobb példa, mivel az az egyetlen olyan fájdalomcsillapító, amelyik a gyomrot kikerüli, és azonnal a májban metabolizálódik. Ha ebből beveszel naponta 8 szemnél többet, és iszol alkoholt, akkor van esély a májkárosodásra. Akinek ennyi esze van, az haljon is meg.
keresztapa
@JAJMÁR: tegnap20:55-re.A válaszom az egyetértés miatt maradt el. tisztelettel elnézésed kérem.
Bercifiu
A szülei inkább mentek volna moziba, s most nem kellene szégyenkezniük a barom fiuk miatt.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.