Ha nem akarjuk visszafizetni a 4-es metróra kapott 180 milliárdot, akkor be kell vezetni a dugódíjat, ez pedig 2016 végére válik reálissá a főpolgármester szerint, akinek az útdíjjal kapcsolatban vannak fenntartásai.

A dugódíj bevezetésének reális időpontja 2016 vége – erről Tarlós István főpolgármester a Népszabadságnak adott, kedden megjelent interjújában beszélt.

A politikus emlékeztetett: a Demszky-kabinet a 4-es metróhoz kapott uniós támogatás fejében vállalta a behajtási díj bevezetését. Ez része a támogatási szerződésnek és ha nem akarjuk visszafizetni a beruházásra kapott 180 milliárdot, akkor be kell vezetni a dugódíjat – mondta.

Kitért arra is, hogy jelen pillanatban egy parlamenti döntés tiltja a dugódíj bevezetését. Hozzátette: a kormány tisztában van azzal, hogy ez mit jelent, így ebben változás várható.

A BKV és a BKK jelenleg is dolgozik a zónahatárok kijelölésén, hiszen ez az egyik legfontosabb kérdés. Emellett a technikai feltételeket is meg kell teremteni – mondta.

Az útdíjjal kapcsolatban a főpolgármester azt mondta: azzal kapcsolatban neki is vannak fenntartásai, hogy a közszolgáltatást ellátó járművek, például a kék buszok fizessenek a város útjainak használatáért. Egyelőre tárgyalnak erről a kormánnyal – közölte Tarlós István a Népszabadságnak.

19 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
mate03
@dömdödöm: Miért lenne sok? Hát nem tudod?Dübörög a gazdaság! Az emberek sokkal jobban élnek mint 8-éve!?
wagabund
Mint láthattuk a tv-ben, három lehetőség kínálkozik...a Kiskörúton belül, ... - a Nagykörúton belül,és Buda Villányi-Margit krt, ...-vagy a harmadik, a Hungária gyűrűn belül, és budán a Bocskai-Villányi-Mártírok...
Szakemberek szerint ez utóbbi lenne a legjobb, mert csak e gyűrű környékén lehet kiépíteni nagy parkolókat, beljebb nem..

na? a politikus erre mit mond? hááát kérem, ha a műszakiak ezt mondják, akkor én kénytelen vagyok megszavazni( nanááá...ennél a megoldásnál lenne az igazi nagy bevétel)

mielőtt valaki bevenné, hogy csak ez az unijó feltétele, annak szólok, hogy ez a feltétel az igazi, uniónak benyújtott Bosnyák tér-Etele tér vonalon igaz...sőt...azért volt DBR a neve, mert Dél-Buda -Rákospalota lett volna az igazi útvonal...ezt szopta be az unijó..

lett, ami lett...
gazdag dezső
Olyan sok esetben ellent mondtak az UNIO-nak! Ha most ezt a dugódíjat is ők kérik bevezetni ,akkor ellent kellene mondani nekik!Ha nem stadionokat építettek volna,hanem korszerűsítették volna az utakat ,akkor talán egyszerűbb lenne Budapest élete.Ha nem emelték volna meg a kormánylétszámot,és nem hoztak volna össze újabb levegőhívatalokat,és inkább munkahelyeket teremtettek volna!Mi lenne ha az az 1 milliós létszámú keresőképes ember is itthon lenne akik kivándoroltak? 3 milliós koldus országa vagyunk így is.! Meg lehet élni havi 47 ezerből is,vagy kevesebből is ??Emberek fel kellene ébredni !!!Ne legyenek ilyenek !!
Bercifiu
@levi: Dugódíjat minden nős, vagy élettársi kapcsolatban élónek, valamint akit
megdugnak, fizetni kell. Felmentést az örömlányok, valamint az orvosi igazolással rendelkező inpotensek kapnak.
levi
@Bercifiu: :DD
Akkor a kormánynak is fizetni kell amiért minket basztat?
Bercifiu
@gazdag dezső: Ez a díj lehet 1 forint is. Be van vezetve és kész.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.