Az M1 Híradója szerint nincsenek véletlenek: Gyurcsány Ferenc egykori tanácsadója segíti a Tesco kommunikációját. Ez pedig a közmédia szerint azt jelenti, hogy végső soron Gyurcsány kommunikációs offenzívájának része lehet a boltbezárás.
A Tesco magyarországi vezérigazgatója és a Demokratikus Koalíció ugyanúgy a vasárnapi pihenőnapot okolja a boltbezárásokért. A Híradó által idézett Magyar Nemzet igazi tényfeltáróként ebből kikövetkezteti, hogy mindez csak kommunikációs támadás, és a bezárásokhoz nincs köze a vasárnapi zárva tartásnak.
A riportban ez úgy jelenik meg, hogy felidézik az érintett kommunikációs szakember, Braun Róbert pályafutását. Kiderül, hogy 2000-ben a Sziget kommunikációs igazgatójaként, fél évvel később pedig az Index vezérigazgató-helyetteseként tevékenykedett. A nagy ugrást – és az legfontosabb pont a történetben – az ezt követő időszak jelentette, mikor Gyurcsány Ferencnek adott tanácsokat 2004 októbere és 2005 áprilisa között.
Az M1 Híradó konklúziója: egyértelműen baloldali kötődésű a Tesco kommunikációs stratégája, és így nem meglepő, hogy a válságban lévő Tesco Gyurcsány Ferenc bevált frázisaival kommunikálja a boltbezárásokat.
44 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mondd meg légyszi Anikó néninek, hogy ne Gyurcsányozzon, mert az nem ildomos. A trágya időért pedig a Jóisten a felelős meg a HAARP, meg a borneói fakitermelők, de semmi esetre se Gyurcsány! :-))
Verekedős! :))
Kérlek, ne Gyurcsányozz!
Sajnálom a tescó bezárásokat sok ismerősöm dolgozik ott.
Utána munkanélküli vagy közmunka a lehetőségük Nálunk.
Új hozzászólás