Fordult már elő veletek az, hogy a pénztárhoz érve valamelyik termék hirtelen jóval drágább lett, mint amennyi ki volt írva a polcra? Persze, ilyen mindenhol előfordul, általában úgy vesszük, hogy ez véletlen. De mi van akkor, ha a pénztáros, amikor reklamálsz, meg sem lepődik, csak panaszkodik kicsit, hogy ez ma már a sokadik reklamáció, és mekkora hiánya lesz zárásra. Na itt már elgondolkodik az ember.

Forrás: gasztro-tv.hu
Feltöltő: Gasztro TV
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

34 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
tivoli
@Gasztro TV: ma, 15:18
Számítógépes rendszerben ez lehetetlen. A pénztáros öncélúan nem tudja megváltoztatni a vonalkód által beazonosított termék árát.
A polcra kézzel bármit lehet írni, még az is lehet, hogy az ár nem ahhoz a termékhez tartozik, melyhez a vevő gondolja.
Gasztro TV
@tivoli: én is vonalkódos rendszerről beszélek, ebben az esetben, amiről a cikk szól, szintén vonalkódos rendszer volt.
Gasztro TV
@tivoli: "A polcra kézzel bármit lehet írni, még az is lehet, hogy az ár nem ahhoz a termékhez tartozik, melyhez a vevő gondolja."
Pontosan ezért ment oda a polchoz a pénztáros személyesen, hogy ellenőrizze, hogy tévedtem-e vagy tényleg az az ár tartozik a termékhez, amiről én beszélek.
Én nem tudom, hogy mit változtathat meg a pénztáros és mit nem, én vásárló vagyok. És vásárlóként azt látom, hogy az a termék ami 229-ért van kiírva, drágább a pénztárnál. És vásárlóként reklamálok. És vásárlóként az előző kommentjeimben említett Fogyasztóvédelmi Törvény nekem ad igazat. Nem tudom, hogy a boltokban technikailag hogyan oldják meg, hogy visszaadják ilyenkor a pénzt, de vissza kell adniuk.
tivoli
@Gasztro TV: ma, 15:26
Ebben az esetben a pénztáros nem járt el helyesen, mert nem hümmögnie kellett volna, hanem azonnal az árazással foglalkozó operátor adminisztrátorhoz fordulnia, aki eldönti, hogy hol a probléma. Az ő feladata a tévedés korrigálása, nem a pénztárosé.
Gasztro TV
@tivoli: hiszek neked, gondolom te ehhez jobban értesz. Én vásárlóként tudom csak értelmezni az adott helyzetet, kereskedőként nem, hiszen nem vagyok kereskedő.
tivoli
@Gasztro TV: ma, 15:42
Oké, elhiszem, hogy úgy történt ahogy leírtad, most már csak azt kell megnézned, hogy a pénztáros ott dolgozik-e még. Ilyesmi ügy miatt seperc alatt kirúghatják.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.