A Népszabadság szerint magasabb lehet a dugódíj, mint eddig várták: naponta 700 forintba kerülhet majd az, ha valaki gépkocsival megy a belvárosba.

A lap szerint a zónahatárok ennek ellenére érdemben nem változtak: Budán szinte bizonyosan a Budafoki út–Október 23. utca–Bocskai út–Karolina út–Villányi út–Budaörsi út–Alkotás utca–Krisztina körút–Margit körút vonala lenne, míg Pesten a Hungária körút. Nem vetették el véglegesen a Nagykörutat sem; Tarlós állítólag ezt támogatja.

Úgy tudni, a drága kapus beléptető rendszer helyett az autókat napijegy megváltása után a meglévő, illetve az e célból újonnan kihelyezett köztéri kamerákkal pásztáznák, a büntetés mértékét pedig "kellően riasztó összegben állapítanák meg" – írja a Népszabadság.

A korábbi egy vonaljegy, majd a később tervezett 500 forint helyett a legújabb verzió két vonaljegy árát, vagyis 700 forintot javasol napi behajtási díjként. Az éves bérlet ára 115 ezer forint körül mozogna - számol be a lap.

A Főpolgármesteri Hivatal szerint viszont minden alapot nélkülöz, hogy 2016 januárjától bevezetnék a dugódíjat. Közleményükben azt írták, hogy nem igaz, miszerint a főpolgármester a nagykörúti zónahatár mellett tette volna le a voksát.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Aki Én
Miért nem mindjárt a nullás, basszák meg? Hungária meg a belváros? Mi közük egymáshoz? Az tuti, hogy valamit a bringákra is kitalálnak még ezek a népnyomorgató, aljas tolvajok.
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Fradigege
Utolsó ciklusát tölti ez a barom. Bukik majd, mint Rottenbiller. Zuglóban lakok. Ha a Balaton felől jövök, akkor lőttek a Hegyalja út-Erzsébet-híd-Rákóczi út-Kerepesi út vonalnak? Kerülhetek 70 km-t az M0-on? Vagy ha hajnalban indulnék ugyanezen az útvonalon? Nem sok autó van olyankor. Vasárnap hajnal is 700.- forint?! Most megyek a baltáért a pincébe!!! Az egész közgyűlést levadászom! 115 ezer??? Miért nem 116.325.- forint???!!! A miniszter elvtársaknak is 115 EZER?! Te g'ci! Nem ártana a tömegközlekedést EU-s szabványnak megfelelően legalább LEVEL 2 szintre hozni, hogy a szar csináljon hátraarcot bennetek!
vadsanca
Igen, már megint ez a rövidlátó szemlélet! Lehet, hogy ettől vagyunk híresek? Nembaj, legalább megcsappan a forgalom a belvárosi kereskedelemben, így újabb bevételektől esik el az állam. Biztos megéri!? Még ide sorolnám a belföldi turizmust is.
Az érintett üzleteknek tanácsolom, költözzenek a "körgyűrű" szakaszára. A bp-i lakosság is hagyja el az érintett területet, persze ez nem kivitelezhető!
Lenne egy alternatíva. Járjunk repülővel, talán így nem lesz dugó és az utak állapota sem romlik.
De valójában mit is akar Tarlós egy 2 milliós városban? Mi lenne ezen bevételből finanszírozva?
Még valami. Már egyre sűrűbben jelentkeznek az egy-kulcsos szja "előnyei". Erre ment ki a játék! NÉPSANYARGATÁS!!! Már írtam az "élni és élni hagyni" elvről, de ezt nálunk
semmibe veszik.
wagabund
mint London is bizonyítja, minden a régi, csak a bevétel nőtt... az első napok/hetekben volt némi hangoskodás a pábokban, de aztán lenyugodtak a kedélyek...

jelzem itt is így lesz... egy darabig reszeljük a fingot, aztán látván, hogy a hatalom leszearja a hangoskodókat, mindenki hazamegy...
...és újra minden a régi..csak a bevétel nő, mint állat... mert az lesz rendesen.

elvégre jobban teljesítünk(?)
spu00
Talán elsőként Demszkynek kellene gratulálniuk, s főleg számon kérni, s könyörögni Tarlósnak, hogy próbálja csökkenteni a bajt.Ha fogalmuk sincs a történésekről, s főleg, hogy mi miért van, akkor ne véleményezzenek, hanem érdeklődjenek.
Aki Én
@spu00: Mi köze a Demszkynek a határvonalhoz?
hetöndöe
@spu00: Minő bölcs gondolatok egy diletáns qrmány által bevezetni kívánt újabb sarcról.
Demszkynek mi köze ahhoz,hogy ez a tetű bandérium újabb sarcot talált ki?
Persze tudom,Tónyónak elszakadt a Gucci táskája,Szógyártó meg szeretne még egy villát.:-)))

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.