Fizetős lesz januártól az M0-ás a Szentendrei úttól az M3-asig, valamint a 4-es főúttól az M5-ösig. Az M1, az M3, az M5, az M6 és az M7 fővárosi bevezető szakaszait is fizetőssé teszi a kormány. Kérdésünkre az NFM megerősítette a hírt. Az intézkedéssel a költségvetésben tátongó 40 milliárdos lyukat tömnék be.

Forrás: hvg.hu
Feltöltő: hetöndöe
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kamazuka
Azt mondja költségvetésben tátongó 40 milliárdos tyuk.

Talán akkor menekűltttábor építése,meg stadionépítés,meg sorolhatnám kisvasútépítés helyett,de főleg hülyítés és parasztvakítás helyett,nem dolgozni kellene most már szakértő kormányként?
hetöndöe
Fő,hogy csökken a rezsi ugye idióta fitymaszos barmok!
nyanya001
2016-ban is növekedési pályán halad az ország, ennek a családok az első számú nyertesei.

– hangsúlyozta Varga. Állítása szerint több pénz marad a családoknál, a nyugdíjasoknál, a gyerekeseknél, de több marad a cégeknél, vállalkozásoknál is.
Hogy nem ég le a bőr pofájukról !
kamazuka
Azt mondja költségvetésben tátongó 40 milliárdos tyuk.

Talán akkor menekűltttábor építése,meg stadionépítés,meg sorolhatnám kisvasútépítés helyett,de főleg hülyítés és parasztvakítás helyett,nem dolgozni kellene most már szakértő kormányként?
Dr. Felipe
A sok birka meg csak tapsol a kerítésnek közben ilyen csinos kis lyukak vannak a költségvetésben.

A magyar reformok működnek mi elvtársak? Ha meg nem akkor odabacunk a keményen dolgozó kisembereknek sörgyárnyi adókat.
vadsanca
A "körgyűrű" nem azért lett építve, hogy kiterelje a felesleges forgalmat a fővárosból? Vagy ezzel az a cél, hogy megközelíthetetlen legyen a főváros? De kérdem én! Miért van körgyűrű ha sokszor lassabb a haladás mint a fövárosban. Mi értelme van a sok 80-as táblának az autó-útnak nevezett szakaszokon. Ott nem 110-et engedélyez a kresz? Az M1 és az M3-ast összekötö 67 km-es szakaszt említeném. De az északi rész sem sokkal jobb. A Megyeri-hídon 100-al száguldhatunk, utána kelet felé 80 a megengedett Dunakeszi-kelet lehajtóig. Miért? Semmi sem gátolná ott sem a 110-et. Nincs útkereszteződés, gyalogátkelő, sőt még járda sem. De nagyszerű fényképészeink vannak. Lehet, hogy ezért? Vigyázni kell rájuk!
F_Viktor
@kamazuka: Írod:
"Talán akkor menekűltttábor építése..."

Az erre kapott EU-s pénzt ne tolhatják be a költségvetésbe, hogy a hiányt pótolják.

Írod:
"...nem dolgozni kellene most már szakértő kormányként?"

Éjt nappal dolgoznak, igaz a mutyik mindenekfelett!
Valamint szakértő kormányhoz elsősorban szakértőkre lenne szükség, de helyettük van pl. egy fél futsal válogatottunk...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.