Az MVM összesen 379,8 millió forintot költött a Paks II.-t népszerűsítő kampányra, ebből 213 millió ment a sajtónak – írja a 444.hu az Átlátszó által kikért adatok alpaján.
Ennek több, mint a felét, 127 721 551 forintot költöttek el a Habony Árpád cégéhez tartozó médiatermékeknél.
A minimális olvasottsággal bíró 888.hu
egyedül összesen bruttó 34,4 millió forintot kapott.
Habony másik érdekeltsége, a lokal.hu 30 milliót zsebelt be, de nem lehettek boldogtalanok a lap nyomtatott verziójánál sem, mert ott uszkve 40 millió forint közpénz landolt csupán ezért az egy kampányért.
A futottak még kategóriában több országos és megyei portál szerepel, azokon azonban messze kisebb összegekért hirdetett az MVM Zrt.
De Hagyó Miklóst egy szelet csokiért már fellógatnák...