Az MVM valamiért úgy gondolta, hogy érdemes Habony médiatermékeinél több pénzt elkölteni a Paks II reklámjára, mint a sajtó többi részében együttvéve. 127 millió forintunk bánta. Az Átlátszó.hu kikérte az MVM Zrt. paksi atomerőművet népszerűsítő reklám- és sajtókampányának adatait, médiatermékekre lebontva, és meg is kapta. A táblázat rendkívül érdekes, kiderül belőle, hogy az állami tulajdonú MVM összesen 379,8 millió forintot költött a kampányra, ezen belül – ha a plakátkampányt és a közmédiát kivonjuk – a sajtóra 213,7 millió forint jutott. Ennek több, mint a felét, 127 721 551 forintot költöttek el a Habony Árpád cégéhez tartozó médiatermékeknél.

Forrás: 444.hu
Feltöltő: pbalage
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

verum
Csak a harmada? Mi van, kezd kiesni a pikszisből...? :-O

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.