Budapesten járt és Tarlós Istvánnal tárgyalt az EU Regionális és Várospolitikai Főigazgatóságának európai regionális fejlesztési igazgatója. A megbeszéléseken elhangzott, hogy az Európai Unió ragaszkodik ahhoz a vállaláshoz, hogy az M4-es metró elkészülte után bevezessék a fővárosban a dugódíjat – számolt be a Népszabadság.

Ragaszkodik az EU a dugódíjhoz

Idén már nem vezethető be a dugódíj, aminek a cikk szerint "a forgalomcsillapítási cél eléréséhez szükséges nagyságú területet kell lefednie." Jelenleg még parlamenti tiltás van érvényben, úgyhogy a kormányon műlik, hogy utat nyit-e a kötelezettség teljesítéséhez.

A tervek továbbra is arról szólnak, hogy a 

Budapest közigazgatási határán belépőknek a megyei autó­pályadíjhoz hasonlatos matricát kellene váltani, míg a szűkebb belső zóna határa a Hungária körúton belül lenne.

A delegáció tagjaival áttekintették még a 2020-ig megvalósuló fejlesztési projekteket is. Legnagyobb ezek közül az M3-as metró felújítása, de szerepel benne az 1-es villamos meghosszabbítása és az új hulladékhasznosító építése is.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

justhpeter
Az Unió behajtja a jogos követelését. Nekem meg nem kell Pestre járni és máris megoldottam a problémát.
karma1
Mar keso van itt, ugyhogy nem varom meg a cafolatot, amit az Unios ugyintezo fog ket ora mulva a sajtoban kozzetenni, es ami cafolat arrol fog szolni, hogy "Nem, nem mi akarjuk a dugodijat, csak... es itt felsorolnak majd egy csomo egeszen mas intezkedest, amit viszont elvarnanak ettol a hulye gyokertol...

A dugodijhoz csak te ragaszkodsz, te lokott!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.