A 444.hu kerékpározó kollégáját megpróbálta leszorítani egy autó Budapesten a Margit-hídon.
Amikor feltette a klasszikus kérdést, hogy miért? egy vaskos bazmegelés volt a válasz és hogy használja a bicikliutat.
A 444.hu kerékpározó kollégáját megpróbálta leszorítani egy autó Budapesten a Margit-hídon.
Amikor feltette a klasszikus kérdést, hogy miért? egy vaskos bazmegelés volt a válasz és hogy használja a bicikliutat.
2. Tarlósnak igaza van, értelmetlen egyszerre kétféle lehetőség. Akkor lassan már az autósok lesznek kitiltva, és 5 bringa sáv lesz?
A kerékpáros kolléga pedig kicsit belegondolhatna abba, hogy ők megértést, elfogadást kérnek(kértek) az autósoktól, akkor ők is fogadják el a gyalogosokat.
Sokkal nagyobb a veszélye az úton kijelölt kerékpárútnak, ha az út nem elég széles, mint az egyébként széles híd járdán lévőnek. Ja, hogy ott nem lehet 35-el végigszáguldani, mert esetleg egy gyalogos elé lép? Ugyanez a helyzet az úton is, csak ott meg az autóst kerülgeti a frász, hogy esetleg egy bringás elé kacsázik, ha nem elég széles az út. A Margit hídon pedig nem elég széles. Tudomásul kell venni mindenkinek (autósnak, bringásnak, gyalogosnak), hogy nem egyedül vannak, másoknak is ugyanolyan joguk van az adott módon közlekedni.
A leggyengébb pedig a gyalogos. Tehát a bringás vigyázzon a gyalogosra (mint ahogy elvárják, hogy az autós vigyázzon rájuk, ha az úton mennek), és jelezzen időben, hogy a gyalogos ne kapjon szívrohamot, ha 15cm-re elhúz mellette egy bringás. És akkor sem kell bunkó módon beszólni a gyalogosnak, ha netán nagyon le kell lassítani miatta, mert elbambult és nem hallotta meg a bringás csengőjét. Ugyanez igaz az autósra is, ha a bringás jogosan megy az úton.