Szakmai ártalom nálam az, hogy figyelem a reklámokat. Érdeklődéssel nézem végig őket, nem úgy mint az átlag ember, aki elkerüli őket, vagy legalábbis megpróbálja elkerülni. Pedig a reklám érdekes is lehet ha szakmai szemmel figyeljük őket. Ez nem PR cikk nem kell megijedni. A szakmai szemszögből jó reklám lényege, ismertetőjegye az, hogy egy olyan helyzetet ábrázol, amely ideális kellemes a szemlélő számára. Egy jó reklám olyan idolokat tartalmaz, amelyekkel a megcélzott közönség tagjai azonosulni tudnak, így ahogyan a reklámban elhelyezett termék szépen rögzül az agyunkban kellemes attitűd is társul mellé. Ez az attitűd tudat alatt megmarad és elkísér minket a boltba is. A reklámmal való azonosulás fontos. Vegyük a csúfos bukást eredményező "Real Beauty" kampány esetét a Dove-nál. Ha nem emlékszünk már rá az nem véletlen hisz minden nő szeretné magát szépnek érezni, és legkevésbé sem egy átlagos nővel fog azonosulni. Hogy jön a képbe a Tibi és mi a nagy rejtély azt olvasd...

Feltöltő: Szegediszatír
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.