Hahaha.

Bővebben: tehát a VS.hu munkatársai eddig álmukban sem gondolták volna, hogy strómanokon, külföldi cégeken keresztül esetleg Matolcsy György fura jegybankelnök unokatesójának kaparják a gesztenyét. Kellemetlen, bár a kollégák megmondták volna.

Vagy sejtették, de úgy számoltak, hogy mint minden ilyen helyzetben, a rokoni szálak itt is biztosan élesen szétválnak, és ebben a csuda országban amúgy sem szokás lopni, miért adna közpénzt bármikor is Matolcsy a saját rokonának, irreális, ki látott már ilyet... Ez még kellemetlenebb, de még mindig védhető.

Vagy tudtak mindent, azt is, hogy észszerű piaci alapon nem lehet ekkora lapot ilyen gyorsan felhúzni (és közben még megvenni a legnagyobbat is), de amíg nem kiáltozott senki, hogy honnan jön a pénz, addig nem is volt kínos elvenni. Hát ez lenne talán a legnyomasztóbb, amiatt is, hogy komplett újságírócsapat azért ritkán szokta egymást túllicitálva hülyének nézni a közvéleményt.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

36
Le vagyok maradva. Szóval az Origo is, kormánymédia?
coni
Rosszindulatú cikk, hiszen az Átlátszón és a direkt36-on kívűl minden médiába bevásárolták már magukat, de a főszerkesztőket eddig nem kínálták meg mint most, az újságírók tudta nélkül. 12 újságíró azért mondott fel mikor kiderült, mert 500Milliónak ára lesz.

@36: Az Ákos-Telekom cirkusz leple alatt megvették a Telekomtól.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél