Magyarország miniszterelnöke Facebookon reagált Trump győzelmére:

- Micsoda remek hír! A demokrácia még mindig él!

170 hozzászólásarrow_drop_down_circle

adrenalink
@Bringás: 09:19-re Nem a liberalizmus a bűn, hanem te, és a hozzád hasonlók megszületése!!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Bringás
Teljesen igaza van! Nem kell a liberális Clinton, mert mindenki tudja a liberalizmus bűn és kisebbség védelem a többség ellenében, a deviancia támogatása, a normalitás elvetése és a szupergazdagok diktatúrája a többség felett!
Aki Én
Micsoda remek hír, a tepertős pogácsa frissen a legjobb!

Akkor nem egy demokrata jelöltnek kellett volna győznie?
Peller Anikó
@bicikli: "szupergazdagok diktatúrája a többség felett!"

neked mindegy ugye mekkora marhaságokat írsz, azért igyekezhetnél egy kicsit..
Hellcat
Trump nyert? Na erre kurva kíváncsi leszek...
magyarbakancs
@Bringás:A Jobb oldal meg midig Fasiszta nyomokat hord magában.
Minden háború csak jobboldali politika, politikusok okozzák.
Liberalizmus nélkül nem lett volna kiegyezésre 1868-ban.
Te annyira elvakult vagy,hogy az maga a természeti katasztrófa.
volvós
G.Viktorka !! Ugye nem felejted el, a Fehér Házban van egy
ov(r)ális szoba, ahol anno a Clinton papa fogadta a Monica
Lewinskit...Nos ez a Trump ugyanebbe a Házban fog lakni,
ugyhogy neked is kinyitja ezt a szobát, ha ott jársz
( feltéve, ha beengednek )
magyarbakancs
Orbán is ekkorát fog bukni mint Hilleri.
Az emberek nem felejtenek Clintonéknak, sem az adócsalást,szexuális botrányt.
magyarbakancs
@r2d2: Szíriából Vietnám lesz!!!
Egyetértek veled.
Amerikának minden évtizedben kell egy háború.
Mert nem működne a gazdaság.A Fegyverkezés mozgatja az Amerikát.
karma1
@r2d2: Erre a honapra Nalad a pont! Politikai multja, gyakorlata nincs, viszont erdekelt abban, hogy barmilyen haboru folyamatosan igenyelje az amerikai fegyvereket, haditechnikakat.
Jo tarsra talal putyinban, ugyhogy ketten akar a 3. VH-t is kirobbanthatjak... Minden mas feltetel mar adott hozza...:o((((

Kulonben ennek az idiota focibuzinak senki sem mondta meg, hogy trumpli az REPUBliKANUS, a Hillary a demokrata...

Bar olyan mindegy ennek az elmebetegnek...
eszegfu
@nyanya001: O.V. most már reménykedhet, hogy nyugaton is van valaki, aki meghivja és szóba áll vele...
adrenalink
@Bringás: 09:19-re Nem a liberalizmus a bűn, hanem te, és a hozzád hasonlók megszületése!!!
Kutyuska
@eszegfu: Remek páros gyűlöletkeltésben
karma1
@eszegfu: Sas nem kapkod legyek utan,...:o)))) Ez egy nagyon igaz mondas...:o))))) Esetleg ahogy @volvo-s irta: bemehet az ov(r)alis teremben, Monica Lewinsky helyere... Talan... De erre ott van a melania...:o))))
eszegfu
@Kutyuska: Sajnos ezek a kilátásaink!:(
Kutyuska
@karma1: Észak-Korea is rövid időn belül megkapja az atomot. Trump nem fog cicózni, ha a vágott szemű idióta továbbra is fenyegetőzik.
eszegfu
@karma1: Ebben csak az az érdekes: ki a sas?! O.V. talán az gondolja, hogy ő?...:)))
nyanya001
@eszegfu: Most talán meghívják a fehér házba de csak tölteléknek.
Kutyuska
Egy probléma azért adódik emiatt a kormányunknál. Nem lehet Amerikát tovább köpködni, gyorsan kell másik ellenséget találni helyette.
nyanya001
@eszegfu: 09.54 Naná, hogy azt képzeli a vállrángatós.
karma1
@Kutyuska: Eszak-Korea???Azokon eppen gyakorolhatna... Nem mert bemenni az oroszlan barlangjaba, oda ader vagy ki a turo ment el valamilyen nagy kerek evfordulora...:)
karma1
@eszegfu: Nem. trump a sas, hiszen o a Fold legbefolyasosabb politikusa, putyinnal meg a kinai elnokkel egyetemben...

Gondolod, hogy trump fog kapkodni orban baratsagaert? En nem hinnem...:o)
Jozefina
MInél előbb találkozzanak. orbán úgyis szerencsétlenséget hoz mindenkire, akivel találkozik!!!
silber13
@magyarbakancs: Mondd ennek az idiótának közéthetőbben, hogy ő is felfogja: Velocipéd! Komplett hülye vagy!
eszegfu
@karma1: Magam is ezt gondolom... csakhogy O.V. mit gondol, na ezt nem tudom!
silber13
@Peller Anikó: Ezt a stupiditus Maximust az ilyen bunkó szövegekért fizetik, ha fizetik egyáltalán!
Kutyuska
@eszegfu: Szerinted tud még gondolkodni?
silber13
@Bringás: Talán nem kellene olyanTerminus technicusokat használnod, amiről fingod nincs, mit is jelentenel! De hát ha egyszer nagyon buta vagy...!:-))))
Aki Én
@Bringás a beteg: Figyu kretén! Trump éppen most akarja a szupergazdagok adóját csökkenteni.
bencemacska
@Bringás: ma, 02:19
"mindenki tudja a liberalizmus bűn és kisebbség védelem a többség ellenében, a deviancia támogatása, a normalitás elvetése és a szupergazdagok diktatúrája a többség felett!"
Éljen, ezek szerint ma M.o-n a liberalizmus uralkodik. Ezt nem tudtam.
Pedig a szuper gazdagok uralmát érzem. Még muszlimok is lehetnek, csak sok pénzük legyen, akkor M.o-n mennybe mennek.
volvós
@nyanya001: Történet a jövöböl :
Trump és Orbán sétálnak a parkban
Egy szobor elött Viktor: -Ez egy szép szobor,
látszanak a magyar szobrászmüvész vonalai
Trump : - Ez egy világhirü amerikai szobrász alkotása.
Bemennek a házba, a falon hatalmas festmény .
Viktorka: - Ez egy szép Munkácsy festmény
Trump - Àááááá, ez egy Van Gogh és eredeti !
Továbbmennek, szembe jön velük egy pocakos
roma vajda, zsebrebaszott kezekkel kinött öltönyben .
Viktorka: Na, de ez egy igazi MAGYAR cigányvajda !!
Trump : - NEM ! Ez egy igazi velencei csiszolt tükör !!
eszegfu
@Kutyuska: Szerintem kizárólag a saját ügyeiben, de képes gondolkodni. Nem tudom: hallottál a "füttyösről"? Mindenki bolondnak tartotta, mert a nők fenekét ütögette egy összehajtogatott ujsággal és annyit fütyült, ahányat ütött. Elég sokáig "vert" engem is, amig 1x pénzt kináltam neki...hát mégsem volt olyan hülye!?:)) Megjegyzett magának, hogy pénzt adok és sokszor nem is volt pénzem (még iskolába jártam, nem volt keresetem), igy "hitelezett" nekem, mert tudta: legközelebb a 2x annyit odaadom.
bencemacska
@eszegfu: Hát ezt a mondást, ő citálta, valamilyen alkalommal! /Magáévá tette!!!-:))))/
bencemacska
@volvós: Jó az átköltés!
Gratulálok!!!
karma1
@eszegfu: Hat nem hittem volna, hogy olyan valakivel talalkozom, akinek "afferja" volt a "futtyossel"! Nekem is csapott a fenekemre, osszesodort Esti Hirlapot szokott hasznalni, es altalaban a nagykoruton "tevekenykedett" a 6-os villamoson, meg ugy altalaban az utcan, a sokasagban mukodott... Mi lett vele? Kulonben en is a diakkoromban kaptam tole, lehet, hogy latens pedofil volt? Hihihi...Ha elne, akkor most kb. 80 es 90 kozott lehetne...
eszegfu
@bencemacska: Emlékszem rá... de akkor ugy érezte: ő a sas... az egész mondókáját ezzel "koronázta" meg!:))
bencemacska
@eszegfu: Igen én is így emlékszem. De a pontos alkalomra nem emlékszem!!!
silber13
@bencemacska: Hagyd már ezt adrótból való szamarat, neki fixa ideája, hogy mindenféle szavakat, kifejezéseket ollóz leginkább kedvenc pártja brossúráiból Teszi mindezt azért, hogy itt művelt valakinek tüntesse fel magát! Közben pedig...)))))))))
eszegfu
@karma1: És hogy fájt?! Jócskán odasózott! Engem a XI. Móricz Zs. körtéren vert el rendszeresen a villamos megállóban. Az a hir járta már vagy 40 évvel ezelőtt, hogy meghalt. Szerintem egyszerüen "csöves" lehetett, az utcán élte az életét... nem koldult, hanem az igy "megfélelmitett" nőktől szerzett pénzből éldegélt. Mikor már nem vert, "jóban" voltunk, sokszor beszélgettem vele... nem tünt bolondnak.
Eladott Ország
A csúti csüngőhasú most már viheti magával a fotózkodáshoz a sámlit a fehéházba , ami fényes uralkodása alatt ezidáig még nem sikerült.
Bringás
@adrenalink: A liberalizmus a bűn diadala a normalitás felett! Ki is fogja minden állam gyomlálni és szemétre veti a követőikkel együtt!
Bringás
@magyarbakancs: Meséld ezt el Pol Pot áldozatainak!
anka
@Bringás: Hahahaha - hát ebbe igen beletrafáltál...:)
- a dakota pont a szuper gazdagokat segíti..., amit a néptől vesz el!
- ezért megrovást fogsz kapni...:)
Bringás
@anka: Nyugtával a napot! Clinton is mit összehazudozott Trumpról, még se nyert! Ha nem hisznek neki, akkor annyi!
anka
@Bringás: Ne beszélj mellé..., én Trump és Orbán közti párhuzamról beszéltem'!
- kizsákmányoló mind a kettő, aki csak a gazdagokat segíti!
Manhattan
Azért, ne felejtsük el, hogy Amerika a rengeteg ellensúllyal, fékkel még mindig demokrácia! Nem úgy, mint nálunk!
Bringás
@anka: Ezért teremt mindkettő munkahelyeket (Trump majd) és hoz többség baráti intézkedéseket!
Tessék, itt nagy a szátok, de az ellenzéki banda összesen sem tudja lenyomni a Fideszt! Trumppal sem bírtak! Na ez a demokrácia hátránya, hogy elzavarják a semmirekellőket!
anka
@Bringás: Ó itt már nincs demokrácia! - csak az van amit a dakota akar!
Bringás
@anka: Csak nem bementek veled a szavazó fülkébe és utasítottak kire szavazz? Mert ha nem így volt, ez a többség szabad döntése! Ezt nevezzük demokráciának!
anka
@Bringás: Igen! - csalással zsarolással mindent ellehet intézni!
Bringás
@anka: Pufogtatás, vagdalkozás, rágalmazás és rémhírkeltés! Ugyan ki csalt és hogyan? Fény nem derült rá, de olyan jó kimondani!
Zsarolás? A szavazás anonim, senki nem tudja kire szavaztál. Akkor hogy zsarolnak meg? Ennyi értetlenséget rég olvastam!
human
"A demokrácia még mindig él!"
Igen, eddig. Orbánt is a 2010-es demokratikus keretek közt lehetett 2/3-al megválasztani. És mi volt az első dolga? Nekiesett a demokrácia pilléreinek. Alkotmánybíróság, választási rendszer. Tette mindezt azért, hogy ugyanazokkal a szabályokkal más már ne kerülhessen hatalomra. Mert csak a Fidesz!
anka
@Bringás: Te is tudod az eseményeket, nem kell magyarázkodnod!
- arról meg nem teheted, hogy a narancsködön' nem látsz át!
Bringás
@anka: Boldog vagyok, hogy a tényeket lesöpörve narancsködözöl, csak válaszolni nem tudsz! Ennyi!
human
@Kutyuska: Észak-Koreának atom? Nem hinném. A két elnök világképe közel áll egymáshoz.
RonaGyuri
én csak azt nem értem, hogy ezek a sötét néhány (szerintük pont 2) kerékkel hiányos barmok miből gondolják, hogy nekik ez valamiért jó lesz.
eszegfu
@anka: De bizony, ezerrel megy az elterelés! Ha megszakadsz, akkor sem fog egyetlen logikus választ adni a kérdésedre! "Miért"?!:)) Tudod a Fluimucil felszakitja a lerakodásokat, de nála nincs semmifajta lerakodás nemcsak a tüdőben, de agyban sem...:)))
anka
@eszegfu: - mondanám, hogy szedjen agyserkentőt, de úgy sem érti meg! :D
Aki Én
@anka: Azért azt tartsd szem előtt, hogy egy csökkent értelmi képességű szektataggal beszélsz. Mármint, hogy szektataggal, ami egyben jelenti a csökkent értelmi képességet.
kai hansen
miért van az hogy olyan emberek írnak minden szart a liberalizmusról akik soha nem is éltek benne ;) ;) ;)
Bringás
@Aki Én: Mi van demens? Írogatsz, írogatsz? :-)))))))))))))))
Egy értelmes mondatot nem olvastam még tőled!
vonotok
Valyon lesz-e majd egy Osvald típusú örült aki célkeresztbe veszi ezt az elmebajos Trumpot???
Aki Én
@Bringás az agyatlan pöcs: Akkor mondom úgy, hogy te is megértsd:
Egy kibaszott ostoba balfasz kretén vagy!!!
quadrocopter
A hibbant gyorsan igyekezett hízelegni ennek a jenki fésületlennek, hátha nem lesz több kitiltás az USA.ból!
Aki Én
@anka: ...én meg ezt a linket köszönöm. Brutál cuki ez a lány :)
quadrocopter
@Bringás: Eccerű vagy gyökér, Lézer hogyan zsarolta Rakamazt, Kövér meg Salgótarjánt?
Mozgasdd meg a káposztalevet a koponyádban, gyökér.
quadrocopter
@Bringás: Kövér, vagy Lézer? Ennyire zuzmó vagy gyökér, hogy már a hírekre sen emléxel?
eszegfu
@vonotok: 12:15 Minden előfordulhat... de ott is vannak elmeháborodottak, mint itthon az a "darálós" hentes, aki a feleségét megölte, majd ledarálta... Minden belefér a pakliba!
Kutyuska
@human: Az igaz, viszont mindkettő meg akarja mutatni, hogy ki az erősebb.
bencemacska
@eszegfu: Ismereteim szerint az édesanyjával élt a "nyóckerben".
Én a Nagykörút-Baross utca kereszteződésben szoktam vele találkozni, de én féltem tőle, - pedig nem bántott - nagy ívben elkerültem. Frászt kaptam attól, ahogy a szódásüveggel a tenyerén rohangászott a járművek között!!!
A hatvanas évek közepén dolgoztam arra!
nyanya001
National Geographic Channel
MŰSORVÁLTOZÁS!
Ma este 20.00 órakor A második világháború - belülről című sorozat első epizódja helyett Trump: Az ember a név mögött című filmet fogjuk levetíteni.
Kíváncsi vagy, milyen ember rejtőzik a politikusi álarc mögött Donald Trump esetében? Erre a kérdésre keresi a választ az epizód ritka filmfelvételek és személyes ismerősök vallomásai segítségével.
Tarts velünk ma este is!
bencemacska
@Bringás: Biztos nem olvastad a választási törvényt! Hiányosak az ismereteid!
nyanya001
"Ha indulnék, Republikánus lennék. Ők a legsötétebb szavazócsoport az országban. Bármit elhisznek, amit a Fox News ír. Hazudhatnék kedvemre, nekik mindent bevenne a gyomruk. Azt gondolom, fantasztikus eredményt érnék el." (Donald Trump, 1998)
bencemacska
@vonotok: ma, 12:15
Az alelnök értelmesebb?
Tudtommal nem tartózkodhatnak az eskü letétele után egyszerre egy nyilvános helyen!-:(((
verőce21
Valljuk be, Orbán egy választási zseni. Behúzni előre egyedüli európai vezetőként a leendő USA elnököt...
eszegfu
@bencemacska: 14:23 Akkor igazi "világpolgár" lehetett szegény. És igazad van: tényleg rohangált a sinek között! Eleinte én is féltem tőle (amikor középiskolába kezdtem járni), de később már nem és én is a hatvanas évek közepe körül "ismertem" meg.
prime777
@verőce21: Egy amerikai barátom aki nagy Trumpista az is előre megmondta.
Pár hónappal ezelőtt azt mondta nekem ,hogy ne higgyek a médiáknak,ott folyton hazudnak.
Trump fog nyerni, ez nem kétséges. :D
Igaza lett.
eszegfu
@nyanya001: 14:26 Kedvenc csatornám... lehet, hogy meg kellene nézni, csak valahogy nem füllik a fogam D.T-hez...
Aki Én
@nyanya001: 14:26 Ezt nem korábban kellett volna?
Aki Én
@verőce21: 14:42 Orbán sosem mondta, hogy Trump nyer. Annyit mondott, neki drukkol.
Ha mondjuk Bivalybasznád III. játszik a világbajnok ellen, akkor mondhatom, hogy Bivalybasznádnak drukkolok, de ha véletlen nyer, nem mondhatom, hogy zseni vagyok.
Ettől természetesen te még hihetsz amit akarsz :)
CsipkeRózsa
@karma1: itt megtalálod Füttyös Gyuri történetét:

hu.wikipedia.org/wiki/F%C3%BCtty%C3%B6s_Gyuri

Itt pedig egy dalban megemlékezve róla:

www.youtube.com/watch?v=CT28mVBf5Q8

Én is "találkoztam" az újságtekercseivel, amikor a Jókai téren laktam.
Nessy
Ehhez a gratulációs szöveghez orca kell, és Orbánnak van!
silber13
@verőce21: Póspöki nagymise is jár a csúti széltolónak, nemde?Mert mellesleg van akkora hamiskártyás, hogy volt nála egy másik boríték is az ellenlábas nevével!!:-))
verőce21
@Aki Én: (14:55) Okoskodhatsz te is, ahogy akarsz, csak a fejed bele ne fájduljon. :)
verőce21
@silber13: Aha, hülyék az amerikaiak, nem tudják, mi a jó nekik, le kell váltani őket…:)
nemfideszes
@verőce21: Nem "behúzta", hanem végig ebben reménykedett. Ennek pedig két egyszerű oka van:
1. Trump magasról leszarja Kelet-Európát, ergo a csüngő hasú kritika nélkül építheti majd tovább a kis diktatúráját.
2. A demokratákkal, és úgy általában a normális politikusokkal ellentétben Trump vevő a seggnyalásra. Így egy kis seggnyalással – amiben, mint tudjuk a fideszesek verhetetlenek - még azt is elérheti, hogy több évnyi próbálkozás után végre meghívják a Fehér Házba. Aztán döngetheti a mellét idióta híveinek, hogy ő mekkora "nagy" ember.
A hívek pedig, ahogy Putyin esetében 2010 után, 180 fokos fordulatot vesznek az USA-val kapcsolatban is. A "főnök" mindig is kijelölte számotokra, hogy kit kell gyűlölni, vagy éppen kinek kell seggét nyalni……

Amúgy meg marhára "behúzta" a grazi szökevény, csak éppen felvállalni nem merte, amikor még Hillary állt győzelemre...
propeller.hu/itthon/3250388-trump-vagy-clinton-orban-furcsa-valaszt-adott-kerdesre
Ezt is csak azért böfögte ki, mert a közelben nem volt függöny, ami mögé elbújhatott volna a kérdés elől... a te "zsenid" egy gyáva sz@r ember. Ennyi.
Bringás
@verőce21: Ne vitázz hülyével! Mindjárt bizonygatni fogják, Trump nem is győzött. A csökött bandától ennyi telik!
silber13
@Kutyuska: Már elnézést, de jelen állapotában a " cogito ergo sum" némilleg módosult " coito ergo sum"-ra, mint ahogy a panis angelicus is pénis angelicusra.
nemfideszes
@verőce21: Korábban:
„Annyi nyomorékot, színjátékot játszót választottak már az USA elnökének, még az is előfordulhat, hogy clintonnét is megválasztják a buta a merikaiak. :)”

Most:
"Aha, hülyék az amerikaiak, nem tudják, mi a jó nekik, le kell váltani őket…:)"

Akkor most hülyék vagy nem hülyék? Mi az új pártutasítás?!
silber13
@anka: 11:25-re: Drótszamár lételeme a hazudozás, ferdítés,
nemfideszes
@Bringás: "...a deviancia támogatása, a normalitás elvetése és a szupergazdagok diktatúrája a többség felett!"
Mindezt annak fényében, hogy éppen most választották meg az USA elnökének az olajmágnások által támogatott, adócsaló milliárdost, egy botoxal és szilikonnal feltöltött illegális bevándorló qrvával az oldalán?!

"Pufogtatás, vagdalkozás, rágalmazás és rémhírkeltés! Ugyan ki csalt és hogyan? Fény nem derült rá, de olyan jó kimondani!"

Mindezt annak fényében, hogy a kampány során Trump folyamatosan választási csalásról hadovált?!

... úgy látszik jó fidiótához híven, a tények téged sem nagyon zavarnak...
anka
@silber13: - tudom...:D - egyenes választ sosem ad!
Eladott Ország
Amikor még Clinton állt nyerésre.
Orbán:
Én magyar állampolgár vagyok.
Mandiner: De melyik lenne jobb Magyarországnak?
...
Orbán: Az amerikai polgárok helyett nem dönthetnek a magyarok
A csúti csüngőhasúnak, a nemzeti polgári-kereszténynek utólag már nagypofája van, most már jobban dolgozik a nyelve mint Lewinsky Mónikának.
Hiába nyelvében él a nemzet, de nyelvével...
A cigány az cigány. Kutyából nem lesz szalonna.
silber13
@anka: Egyenes választ??Ettől a niemandtól? Hiszen ,maradéktakólanukól vallja a fityisz credóját: mindig mindenót hazudni, tagadni, a sarat másra kenni, még akár a saját szülőkre is. Szunyi István pedig ilyen!!
anka
@silber13: Na ebben igazad van..., nem kételkedek benne!

Azt hiszi ő a szuperman >>> img9.dreamies.de/img/580/b/msh5db5lv2j.gif
:D :D :D
quadrocopter
@verőce21: Baromságba vágtál bele kis lóhere, Trumpliról még nem tudni, hogy neki is csak Orbán-pofája van és választási-mesél, vagy valóban jobb lesz a jenkiknek. Orbán ta tudjuk, hogy választási ígéretekkel nem lehet kormányozni, reális kilátások ígéretével nem lehet választást nyerni!
silber13
@nemfideszes: 16:25-re: de mit is vársz egy bohócként talpig orange viseletbe öltözött zombitól?
kishonda
@eszegfu: Meghívja? Esetleg a titkárnő fogadja, mert az a beképzelt majom a kis bolhát nem fogja.
verőce21
@nemfideszes: (16:15) Akkor most mit nem értesz ezeken, te csököttagyú?
Mind a kettő arra utal, az az értelme, hogy nem olyan hülyék az amcsik.
verőce21
@quadrocopter: (17:19) Baromságba te vágtál bele Kisbutám, mert olyanokat próbálsz tagadni, ami még nincs is! :)
papa.49
A hazugovics tud telefonálni ez igen ez már fejlődés, nem rég még azt se tudta melyik oldalát kell nézni a telónak, ha meg elkezdett rezegni eldobta, mert azt hitte felrobban, kár hogy nem így történt!!!
A másik meg majd pont ezzel a szarházival fog beszélgetni a győztes, és tolmács lesz-e???
Cefi
Orbán Viktor így gratulált Donald Trumpnak:
-leszopta. Mint putyint.
Cefi
Nem először gondolom azt, hogy megérett a világ a pusztulásra. Most aktuálisan Trump győzelme juttatta eszembe ezt. Nem, mintha arra számítanék, hogy ez a mi életünkben különösebb, azonnal érezhető változást fog hozni, bár butaság lenne azt gondolni, hogy érintetlenül maradhat bárki, aki ezen a kontinensen (vagy egy másikon) él. Azonban egészen döbbenetesnek tartom, hogy ahelyett, hogy az emberiség – úgy általában – okosodna a sokkal könnyebben hozzáférhető információknak köszönhetően, inkább visszavonulunk a barlangba. Sokan egyenesen visszamásznak a fára.

Bár még jó darabig bizonyára az amerikai elnökválasztás lesz a téma, én maradok a magam szemétdombján. Amely szemétdombon ugyanazokat a tüneteket észlelem, amelyek globálisan is megfigyelhetőek. Minél populistább, minél primitívebb valaki, a nép annál jobban zabálja. Fel nem tudom fogni, hogy miért akar egy – vagy több – ország népe olyan vezetőket, amilyeneket megválaszt.

Most nyilván Orbán és bandája meg fogja lovagolni – stílszerűen – Trumpot. Már mindenki gratulált, a 3,3 millió magyar miniszterelnöke feltöltötte – tudom, hogy nem ő, hanem a személyzet – a fotót, amin a vezér a monitor előtt, feltűrt ingujjban figyeli az eredményeket. Közben telefonál és a híveknek kétsége sincs, kit hív a nagy ember. Egyértelmű, hogy személyesen Trump van a vonal végén és beszámol a fényestekintetűnek. Megpróbálnak előnyt kovácsolni ebből a helyzetből, a tegnapi pofáraesés után mindent be fognak vetni, hogy elhitessék a hívekkel: nem csak Trump győzött, de Orbán is. Nem baj, majd elmúlik.

Valamiért imádja a nép ezeket a figurákat. A hatalommániás, nacionalista, populista dizájn a nyerő. Akkor is, ha az adott vezető – és mostantól nem Trumpról beszélek – minden szava átlátszó hazugság. A nemzet, a nép, az ország. Indokolatlan melldöngetés, abnormális nemzeti büszkeség, harc, önvédelem, hajrá magyarok!

Soha nem értettem, nem is fogom érteni, miért hajlandóak sokan inkább hinni a politikusok szavának, mint a tulajdon két...
mégállnekem
Ezt nem úgy gondolta na! ...ez csak úgy eszébe jutott, hirtelen...nem gondolta át... :-)
quadrocopter
@verőce21: Hol találtál tagadást, majom?

"verőce21
@silber13: Aha, hülyék az amerikaiak, nem tudják, mi a jó nekik, le kell váltani őket…:)
ma, 15:10"

Magadat se érted - majom?
verőce21
@quadrocopter: (20:43) Nagy a baj nálad, ha ezeket sem érted! :)
quadrocopter
@verőce21: Láod kismaflám, mindig belefutsz a baromságodba.

"verőce21
@nemfideszes: (16:15) Akkor most mit nem értesz ezeken, te csököttagyú?
Mind a kettő arra utal, az az értelme, hogy nem olyan hülyék az amcsik.
ma, 19:22"

Erre kaptad az agyadnál előbbre tartó szádra, hogy

"@verőce21: Baromságba vágtál bele kis lóhere, Trumpliról még nem tudni, hogy neki is csak Orbán-pofája van és választási-mesél, vagy valóban jobb lesz a jenkiknek. Orbán ta tudjuk, hogy választási ígéretekkel nem lehet kormányozni, reális kilátások ígéretével nem lehet választást nyerni!"

Ez csak neked bonyolult!
Desischado
Állítom, ha Hillary győzött volna, a csuti rém ugyanúgy rohant volna gratulálni. Undormány egy véglény, amerről hasznot vár, arrafelé nyalizik.
verőce21
@quadrocopter: (20:51) Azt hiszem, hogy neked bonyolult!
(Túl azon, hogy a humort fel nem foghatod, a magyarázatod pedig a nincsről szól! :)
Kár erőlködnöd.)
karma1
@CsipkeRózsa: En a Nagymezo utcaba jartam suliba, a Ferenc korutrol, es igy a 6-on jartam...Koszi szepen a linkeket!...:o)))
karma1
@quadrocopter: Most a reggeli hirekben hallgatom, hogy milyen aranyban szavaztak trumpra, es Clintonra.
Kiderult, hogy Amerikaban is a sotet, amde legszelesebb, iskolazatlan reteg szavazott trumpra, tehat trump TUDTA, hogy azert kell a republikanusok moge beallni, mert ok eleg sotetek ahhoz, hogy barmit, barkit beszavazzanak a politikaba. A fiatalok, az ertelmesek Hillary-ra szavaztak, es ami a legerdekesebb volt szamomra, a nok kozel fele-fele aranyban mindkettojukre, amibol azt vonom le, hogy rengeteg vakkomondoros Terike eldegel az USA-ban is, ahol mindegy, mit mond roluk a vezercsodor, hogyan "kapna el oket a p...najuknal", ok akkor is elvakultan ra szavaznanak... Most is megtettek: tulajdonkeppen a nok vesztettek el ezt a szavazast Hillarynak: az afro-amerikaiak, spanyolajkuak, fiatalok es magasabb muveltseguek MIND Clintonra szavaztak...
Mindegy, a talibok mar feladtak a lecket: elso uzenetkent kovetelik trumptol, hogy vonja ki az amerikaiakat Afganisztanbol.

Na, nagypofaju, lehet elkezdeni a nagypolitikat...
papa.49
@karma1: Hát nem tudom de olyan érzésem van, hogy bizsereg az ujja az indító gombon!!!
Én semmi jót nem nézek ki a pacákból, egy beképzelt, felfuvalkodott senki, na ja pénze van ügyesen tudott adót csalni!!!
karma1
@papa.49: Na meg a papatol is orokolt, ugyhogy ez nem mind az o manija volt, viszont azt is elvesztette mar egyszer, mikor egy csomo epulete, uzlete bankcsodbe ment...
papa.49
@karma1: Ha valaki Amerikában 18 évig nem fizet adót az nagyon tud valamit a rendszer működéséről!!!
karma1
@papa.49: Ebben igazad van, de gondold tovabb: ha ez az ember elkezdi buzditani a gazdagokat odaat, hogy IGY es foleg ennyi ideig keruljek az adofizetest, (mert hivatalosan megtehetik!), akkor hova fog sullyedni az az orszag? Ezt a mi buta orbanunk elintezte egy tollvonassal: megszuntette a 2 kulcsos adot - meg is szivtak a szegenyek rendesen, na meg az orszag is. De kit erdekel ez utobbi? Mert orbant lathatoan nem, hiszen o leszarja, hogy mi lesz a nepevel, - ez az o legkisebb baja...
quadrocopter
@karma1: Veszélyesnek látom én ezt a hebehurgya verebet, Orbán is dugig van "tanácsadókkal" mégis beszopja a baromságait, de a jenkiknél atomrakéták is vannak a Trumpli mögött.
karma1
@quadrocopter: Szerintem is o lenne az az esznelkuli, aki leszarna, hogy mik lesznek a kovetkezmenyek: mint uzletember az allando reszkirozasbol el: mindent feltesz egy lapra, aztan vagy nyer, vagy veszit. Kozben meg kurvara nem erdekli, hogy mas emberek is leteznek a foldon, nemcsak o., Ugyanigy van ezzel orban is, csak neki - oriasi szerencsenkre !_ nincs piros gomb a kozeleben... Megnyomna, az tuti...:o((
kisrigó
Lehet, hogy nincs igazam, de én a facen gratulálok a barátnőmnek, az ismerőseimnek, de egy miniszterelnök gratulációjának biztos ez a megfelelő formája?! Ja, hogy az elsők között legyek!? Vagy nem akart egy "fecnit" küldeni?
Szókrakész
@adrenalink: kiérezhető a keresztény emberszeretet a mondanivalódból.
Biztos Jézus is tőled vett leckéket!!!
bakegya
lMár is ,csípőből???-ez a trampli erősebb lesz nálad,ha nem igyekszel még többet lopni vicctor!
papa.49
@karma1: Én nem ettől tartok leginkább, hanem attól, hogy ez a ,,vagdalkozó Donald kacsa,, még háborút robbant ki az oroszokkal, vagy az arabokkal!!!
Egyenlőre még nem tudom eldönteni , hogy Donald kacsa lesz-e, vagy Dagober bácsi))))))))
adrenalink
@Szókrakész: 02:38-ra Jézus Mária! Csak nem tán érintve érzed magad?:-)
karma1
@papa.49: Tudod, eddig, aki trump-parti volt, azt hajtogatta, hogy eleg volt a langyosvizes "semmi sem tortenik" cimu programbol, vegre akarnak "valami" valtozast. Kerdem en: ha egy hosszu bekeidoszak van egy orszagban, akkor feltetlenul muszaj szetcseszni, es "valamit" csinalni?
Ennyire meg nem osztott meg nepet a valasztasi eredmennyel, mint ez a tegnapi. Mar tuntetnek trump ellen - igaz, kicsit mellette is.
Mindenki ideges az USA-ban, hat lehetnek is...
silber13
@anka: Az bizony ! De ixa ideája, hogy nem csak az ő érdeme a spanyolviasz feltalálása, hanem maguk aspanyolok is neki köszönhetik a felfedezésüket! És bizonnyal tőlelophatta el Leonardo da Vinci a híres harckocsi terveit is!Mondom, lángész ez az izé csak lepisilték és kialudt!:-))),
mégállnekem
@Bringás: ...és akkor mi van ha tényleg narancsköd van előtted? Te azt nem is veszed észre, olyan régen azon keresztül látod a világot, hogy már észre sem veszed...
r2d2
@magyarbakancs: Igen! Az USA több mint 200 éves történetében 8 év volt csak békeidő!!!
eszegfu
@CsipkeRózsa: tegnap 15:48 Nagyon örültem a feltett linknek! Nem is gondoltam, hogy fent lehet a Wikipédián... kösz.!:)
eszegfu
@kishonda: tegnap 19:12 Nagyon kiváncsi vagyok, hogy O.V. "törleszkedése" meghozza az áttörést és meghivja D.T., vagy sem...?!
magyarbakancs
@Bringás:" Meséld ezt el Pol Pot áldozatainak!"
Horthy katonáiról ne feledkezzél meg.
Don - kanyarba beleölték a sárba.
Sztálinnak, Pol-Potnak és a többi kommunista diktátornak annyi közük volt a szocializmushoz, mint döglőt lónak a nyerítéshez.
Ezek a Szemetek vissza életek eszmével.
Horthy a kereszténységgel Rákosi, Kádár, Sztálin meg a szocializmussal és az emberséggel.
Te meg a Fidesz imádók csak a kommunista áldozatokról tudtok beszélni
Ti politikai eszmevilághoz tartozók gazemberség az smafu.
coni
Minden kitervelt háború úgy kezdődött ahogy most is: előbb lebutítják, érzékenyítik az embereket a demagógiára, majd előretolnak egy buta, agresszív embert (ezt nem sorolnám fel) aki megadja a végső hangot a tömegnek, aki boldogan menetel saját vesztébe azért, hogy a hatalom megoldja a népsűrüség és a gazdaság (saját gazdagsága)szabályozását a háborúval.
Persze ehhez érdemes a történelmet átírni ha már kihalt a háborús nemzedék.
nemfideszes
@verőce21: Akkor, ahogy Gáza bácsi mondaná "kicsomagolom" neked.
Állítás:
„Annyi nyomorékot, színjátékot játszót választottak már az USA elnökének, még az is előfordulhat, hogy clintonnét is megválasztják a buta amerikaiak. :)”

Tehát amikor még a pepi bohóc nem állt nyerésre az amerikaiak még "buták" voltak, hiszen "annyi nyomorékot, színjátékot játszót választottak már az USA elnökének", hogy még Clintonnét is képesek megválasztani.
De, minek után nyert az imádott vezéred által preferált pepi bohóc, igazodva a vezírhez, véleményedben 180 fokos fordulatot végrehajtva, hangos nyelvcsapások mellett, már "véded" az Amerikaikat, mondván nem olyan hülyék az amcsik, hogy ne tudnák mi a jó nekik.

Bármennyire is szeretnéd a kettő nem ugyanaz! Már csak azért sem mert ha Clintonné győz, nem változtattad volna meg az amerikaiakkal kapcsolatos véleményedet. Mint ahogy akkor sem ha a republikánus jelölt történetesen egy olyan személy, aki a demokratákhoz hasonlóan, korábban bírálni merte volna szeretett orbánodat, az "újfasiszta diktátort" lásd pl. McCain.
Hiába no, már sokszor mondtam, a jellem nem változik, csak a segg a nyelveteken.
Bringás
@magyarbakancs: És ami a te politikai eszmeviládhoz tartozik, az smafu?
Bringás
@troll5: Attól függ mit nevezel annak!
Bringás
@mégállnekem: A libsi ködtől nem látsz?
mégállnekem
@Bringás: Csak demokrata vagyok...nem csípem a libsiket...
Bringás
@mégállnekem: Akkor nem hiszem, hogy összekülönbözünk!
mégállnekem
Még ha úgy lesz is...bevállalom, mint mázsabözsi a tangát... :-)
not me
A demokrácia épp a haláltusáját vívja, mert egyre többen egyre hülyébbek.
Te is hülye vagy, bazdmegorbán.

orbán és trump = a két pökhendi geci
Trump lesz orbán vége!
Erre jól ráb*sztál, kis tömörre töpörödött agyilag zokni kis geci!
not me
@Bringás: Rengeteg szó van a hülyékre, de te olyan hülye vagy, hogy arra nincs szó!
A legközelebbi három: mélybután primitív gonosz.
Te mélybuta vagy.
Te primitív vagy.
Te gonosz vagy.
Azokhoz hasonlóan, akiket védesz.
eszegfu
@mégállnekem: 14:56 Elfogadom, hogy Te "csak demokrata" vagy. De egyszerüen nem értem, miért is "nem csiped a libsiket", illetve az nem világos: kiket tartasz ide sorolhatónak. Én már beleszédültem ebbe a "kasztrendszerbe", megnéztem a Wikipédián és egyszerüen nem látom a különbséget a liberalizmus, a demokrácia és a liberális demokrácia között, szinte egy tőről fakadnak! A liberalizmus alapvetően a személyes szabadságon és az egyenlőségen alapul, a liberális demokráciában a legfőbb politikai cél az egyének szabadsága, mig a demokrácia a nép utalkodása és mindenféle zsarnokság ellen van. Gyakorlatilag mindhárom középpontjában az egyén van, azaz minden elve e köré csoportosul. Kötekedés nélkül, kiváncsiságból kérdezem: szerinted mi a különbség közöttük?!
eszegfu
@Mézike: Hihetetlen és megdöbbentő!
papa.49
@karma1: Lehet ebből akár polgárháború is de inkább ne legyen mert abba mi is beledöglünk!!!
mégállnekem
@eszegfu: A liberálisokkal az a baj, hogy átestek a ló túloldalára...
Mézike
@mégállnekem: Mégpedig? Attól függ a ló melyik oldaláról esik...
mégállnekem
@Mézike: Nem a liberalizmussal, mint eszmével vagy elvvel van a baj hanem azokkal, akik túlozva gyakorolják...az olyan gátlástalan félékkel, akik elhitették a fiatalokkal, hogy élj a mának ...a szocializmusban kissé visszafogott társadalom után a fiatalok rosszul értelmezték az üzenetet .
Bringás
@not me: A te neved a hülye szinonímája! Köszi ennyi volt pubika! :-))))))))
verőce21
@nemfideszes: (12:44) De nem választották meg Clintonnét, szerencsére megjött a józan eszük az amerikaiaknak! Trump megválasztása a józan ész diadala!
Ennél jobban, hogy megvilágítsam meg még számodra a történteket/történelmet?
eszegfu
@mégállnekem: 18:21 Lehet... de ez sajnos nem válasz a kérdésemre: kik is a "libsik" és mi a különbség köztük és a "demokraták" között ... Egyre inkább az az érzésem: használunk szavakat, melyeknek igazán nem ismerjük a "hátterét", ennél fogva a jelentését sem, de ez olyan "sikkes".
magyarbakancs
@Bringás: Tisztelt Bringás!
Engem egyetlen egy izmus, politikai irányzat nem érdekel.
Tudod mért, mert a gondolat szabadságát miden fajta Izmus, politikai irányzat befolyásolja.
Utálom és gyűlölöm a politikai pártokat.
Soha senkit nem nézek, le elfogadom világnézetét csak az ellenmondásokra szeretem felhívni a figyelmet mindenkinek.
Ennyi.
Eladott Ország
A csúti a közös fénykép készítéséhez most már viheti a sámlit a fehérházba.
mégállnekem
@eszegfu: A liberalizmus, az egyén szabadságát tartja szem előtt, ennek hívei a liberálisok...a személyi szabadság az egyik legfontosabb dolog...eddig oké...de a mi országunkban egy kicsit balul ütött ki...nekem nagyon nem tetszett, ahogy a fiatalokat neki szabadították a szexuális szabadsághoz, látjuk hová jutottak, a meleg h párokkal nincs bajom ha nem akarnák annyira bebizonyítani, hogy az mennyire normális, nem tetszett a könnyű drog legalizálása sem...lehet egyéni és személye szabadság de összességében egy torzságot hozott létre...az emberekre hirtelen zuhant a liberalizmus elve, lassabb ütemmel kellett volna ezt tálalni, nem nőtt fel még a szocializmus után az akkori társadalom...a demokrata pedig azért harcol, hogy a nép uralma legyen mindenekfelett...a liberális demokrata az a kettő egybe gyúrása...az már sok nekem...
eszegfu
@mégállnekem: Értem... sőt abban egyetértünk: lehet, hogy tényleg hirtelen "szakadt" az emberekre a liberalizmus, de ez elmondható a demokráciáról is. Az egy jó pont: legalább Te valamivel indokolni tudod miért is nem szereted a liberalizmus "hiveit"... ellentétben több kommentelővel, aki csak szitokszóként használja. Ha belegondolsz, azért a demokráciában a néphez minden ember hozzátartozik, és azért, mert valami Neked, személy szerint nem igazából az izlésed szerinti, nem feltétlenül kell "libsizned"... Kösz. a beszélgetést!
verőce21
Trump meggyőző fölénnyel nyerte meg a választást. Vitathatatlan demokráciában, demokratikusan.
evacica
Trump egy populista ripacs, és Orbán a "Hasonló a hasonlónak örül"

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.