Kerekasztal-tárgyalást indít a kormány az érintett érdekképviseletekkel az autózásról, annak adminisztratív terheiről, az üzembe helyezés és az üzemben tartás költségeiről – közölte a Miniszterelnökséget vezető Lázár János csütörtöki sajtótájékoztatóján.
A miniszter jelezte, megfontolandónak tartja egy új KRESZ megalkotását is, mert a mostani 40 éves.
Azt is mondta, hogy Magyarországon a többi visegrádi országban fizetendőhöz képest magasabbak például egy új autó üzembe helyezésének költségei.
32 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Pontosan azért mert kopnak a reflexek, több idő kell, koruknál fogva a helyes döntéshez.
Nem lehet összehasonlítani a 40-50-ével ezelőtti forgalmat, a mai ritmussal..
Viszont a képzésre előírt óraszámot növelni kellene. És egyidejűleg a vizsgáztatást is át kell alakítani.
Egy " B " elméleti vizsgán 55 kérdés - 10 pont - hibahatárral. Vasnak olyan, hosszan megfogalmazott kérdések, hogy mire a mondat végére ér, nem emlékszik mi volt az eleje.
Meg kéne nézni más - nálunk magasabb közlekedési kultúrával - rendelkező országokban milyen a képzés és a vizsgáztatás.
Tanulni nem szégyen.
Az hogy most mekkora a forgalom? Ezzel együtt kell élni! Ezzel nőttünk fel fokozatosan. Úgy gondolom ez nem lehet probléma!
Még valami. Mit értesz szigorúbb orvosi vizsgálaton? Már fiatalok is kapnak infarktust. Nekik még 10 évre adja a doki. Ma részt veszel egy komolyabb vizsgálaton, holnap meg beüt a krakk. Akkor mi van?
Végül, ezt elég nehéz eldönteni.
,
Hisze Öt állandóan előzgetni, vagy kerülgetni kell. És itt van a balesetveszély.
Orvosi! 65-70 évesen, olvassa le a számokat, vagy a betűket, vérnyomás és netán még hallás vizsgálat. Ennyi. És ez édeskevés.
Nem szégyen letenni a kocsit, már az első bizonytalan döntések után.
Új hozzászólás