Budapest főpolgármestere a Klubrádió kedd reggeli műsorában sajnálatát fejezte ki és mielőbb gyógyulást kívánt a 2-es metróvonalon történt balesetben megsérülteknek.
Hétfő reggel a Pillangó utcai állomásnál egy érkező metrószerelvény nekiütközött az előtte lévő, már az állomás peronja mellett álló vonatnak. A balesetben tízen megsérültek.
Tarlós István elmondta: a baleset ügyében az üzemeltető BKV mellett a közlekedési hatóság is vizsgálatokat végez, a rendőrség pedig nyomoz. Számára az a legkülönösebb a balesetben, hogy az állomáson bent lévő szerelvényt egy másik egyszerűen utolérheti – jegyezte meg.
Arra a felvetésre, hogy az Alstom-szerelvényekkel kapcsolatban a Metróért Egyesület pénteken levélben fordult hozzá, Tarlós István azt mondta,
nem érti, hogy miért nem az üzemeltetőnek küldték.
A Városháza sem megelőző karbantartást, sem pályamunkát, sem diszpécseri tevékenységet nem végez, ha valamilyen problémát észleletek azt az üzemeltetőnek kellett volna jelezni – tette hozzá. Megjegyezte azt is, hogy a levelet hétfőn vette kézhez, két hétig nem dolgozott ugyanis bokatörése miatt.
Tarlós István ellenzéki kijelentésekre reagálva közölte:
az Alstom-szerelvényeket akkor kellett volna kritizálni, amikor 2005-2006-ban megrendelték ezeket a szerelvényeket és leszerződtek rájuk.
Azt mondta, a 4-es metróban legutóbb egy papírdarab miatt keletkezett füst, a 3-as metrón nem történt baleset, a hétfői, a 2-es metróvonalon történt esetnek pedig egyelőre felderítetlen az oka.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
A masodik csak ott hibadzik, hogy:
ad 1., ahogy nezelodo is irta, bizony kritizalva lettek a szerelvenyek, nem is allhattak forgalomba egy jo ideig.
ad 2., hogy lehet, hogy 10 ev utan hirtelen raeszmel Tarlos, hogy sz@r az egesz? Igen, megvannak a szerelvenyek, mukodokepesek, de karban is kell oket tartani. Ami a jelenlegi duborgo gazdasag mellett mar nem is olyan biztos, hogy 100%-os.
Párizsban csak fél fokkal ne stimmeljen a légkondi hatása , már állnak ki vele , átnézik tövéről hegyire
ezekben a szerelvényekben, és a diszpécser előtt is van GPS, minden szerelvény mozgását látja az indító..
Új hozzászólás