A BKV szerint a 2-es vonalon üzemelő Alstom szerelvények csúszásvédelme az elvárt műszaki paramétereknek megfelelően működik, kialakítása a jogszabályoknak és a műszaki előírásokban leírtaknak megfelel.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Szókrakész
Biztos nem működött az ABS.
Csak azt nem értem, hogy itt miért nem voltak a vonatoknál már bevált kerekek elé szerelt kavicsszórók, ha már csúszós volt a sin.

A másik.
Én a fizikát másként tanultam.
Ott volt egy x tonnás gép, nyomás, ahol még a jég is megolvad(lásd korcsolya), ...

Akkor az én tanárom volt a hülye?!?!?!
Az Öveges professzor?!?!?!
De a tévében meg agyon dicsérik.
karma1
@Szókrakész: Nem Veled es a Te fizikatanaroddal volt a problema...:o))) tarlosnak sosem lesz annyi esze, hogy a fizikat osszehozza a valoszinuseg-szamitassal... (Ha sokaig halogatja a 3-as metro felujitasat, VALOSZINU kurva sok baleset fog tortenni...:o(((( )
Persze Te is tudod, hogy nem EZ a valoszinuseg -szamitas, de itt leirva IGY egesz jol mutat...:o)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.