„Magyarország erősödik” – ez lesz a szlogenje a kormány legújabb reklámkampányának, amelynek a hivatalos közlés szerint az a célja, hogy „minél többen értesüljenek a lakosság széles körét érintő döntésekről”.
Forrás: facebook.com/kormanyzat
Valójában sikerpropaganda érkezik majd minden csatornán, lapokban, rádiókban, tévékben és az interneten is. Például arról, hogy mennyivel nő a minimálbér, vagy épp a háromgyermekes családok adókedvezménye.
A Magyar Nemzet megkérdezte, de a pontos költségekről egyelőre nem adtak tájékoztatást. Ahogy a korábbi akcióknál, ezúttal is azt ígérik, hogy azt a tájékoztatás lezárása után teszik majd közzé a költségeket.
A kampányt az Egyesült Reklám Konzorcium bonyolítja, amelynek tagja a Network 360 Reklámügynökség Kft. (korábbi nevén HG 360 Kft.) és az Affiliate Network Kft., Ezek a cégek zsinórban nyerik az állami reklámtendereket, és mindkét cég a Rogán Antal szomszédjaként ismertté vált Csetényi Csaba érdekeltségébe tartozik.
Az október 2-i népszavazás előtti kampány költségei a kormány saját adatai szerint is elérte a nettó 5,9, vagyis a bruttó 7,5 milliárd forintot. A valós összeg azonban ennél még magasabb, 12-13 milliárd forint is lehetett –írja a Magyar Nemzet.
22 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Gyertek le Kürtös pusztára szarháziak,vagy Marót pusztára.Ott magyarázzátok meg!
Látni akartok nyomort, kilátástalanságot,elfelejtett kisebbséget?
Új hozzászólás