Ki tudja, mennyi pénzért... Utoljára a DemszkA lap szerint gyaníthatóan hozzányúlnának a viteldíjakhoz, az “intergrált közlekedésszervezés” keretében pedig az állam által viszavett agglomerációs, elővárosi, illetve a budapesti tömegközlekedés, a menetrendek és a tarifák összehangolását kellene megoldani. Hogy mindez mennyibe kerül majd, a hirdetményből nem derül ki, ugyanis a tavalytól hatályos közbeszerzési törvény szerint a kiírónak már megbecsülnie sem kell a várt munka ellenértékét.y-érávban írattak ilyen tanulmányt, 300 millió forintért.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
A metrót lehetne kedvezményesebbé tenni, hogy a föld alá vigyék a tömegközlekedést és ne
a föld felszíni drága, büdös és magánautózás legyen olcsó.