Újraválasztotta az LMP kongresszusa a párt két jelenlegi társelnökét szombaton, így továbbra is Szél Bernadett és Hadházy Ákos töltik be a posztot – tájékoztatta az MTI-t a szavazást követően a párt szóvivője.

Szél Bernadettet és Hadházy Ákost választották meg az LMP társelnökeinek

Szél Bernadett a női társelnöki posztért egyedüliként indult, Hadházy Ákosnak azonban kihívója akadt Csárdi Antal, a fővárosi közgyűlés LMP-s tagjának személyében.

Gál József elmondta azt is: a kongresszus az LMP titkárává Sallai R. Benedek országgyűlési képviselőt választotta.

A teljes tisztújítás keretében a kongresszus még szombaton megválasztja az országos elnökség tagjait, valamint megújul több bizottság is.

52 hozzászólásarrow_drop_down_circle

prime777
@Béla333: Kemény Gyurcsány fóbiád van ez nem kétséges.
Ezt le kellene vetkőznöd - nem? :-)
Tudom a Gyurcsány ilyen szemét meg olyan szemét.
Meg lopott is.
Ok.
De mit mutogatunk visszafelé, a jó életbe már.
Ezer éve nem Gyurcsány van,az ország szét van cseszve,fel van darabolva szellemileg,lelkileg, gazdaságilag.
A fidesz egy enyészet.
Gyurcsány sem szent ember, de ezeknél mérföldekkel jobb.
Ha te választhatnál ,hogy a pénztárcádból havonta kilopnak 100 ezret vagy 20 ezret - akkor te kit választanál?
Mindenki lop ezen a világon valamilyen szinten.
A politika meg egyszerűen nincs meg nélküle.
Amúgy meg Gyurcsányon kívül nincsen olyan ember ,aki Orbánnal egy vitában szembe tudna szállni.
Már aki hatásosan szembe tudna vele szállni.
Ezért is fél tőle mindenki a jobboldalon ,mert egy tehetséges pali.
Szóval ahogy már írtam is.
A politika színterén nem ideális lehetőségek után kell kutatni (mert olyanok nincsenek),hanem optimális után.
Remélem érted mire gondolok!!!
Az LMP sosem volt hatalomban ,így nem tudhatjuk milyenek lennének,de tegyük fel fedhetetlenek.
A nagy baj,hogy ide nem elég az 5% - mármint a változásra.
Értelek én téged!
Neked a patyolat tiszta LMP a favoritod,akik még sosem loptak,semmiben nem voltak benne.
Azt mondom én is, legyenek ők!
De láthatod,hogy még ennek ellenére sincsen nekik 40%-uk.
A politika nem arról szól amit te elképzelsz.
A politika kegyetlen kemény erődemonstráció.
A nagyobb kutya baszik elve érvényesül.
Sajnos ilyen ez,és ha nem akarunk megdögleni és kemény diktatúrában élni a jövőben mint mondjuk az oroszoknál - akkor még most kell cselekedni.
Tudod - csak optimális megoldás létezik!
Akkor lehetne alapja az érveidnek, ha mondjuk az LMP 25-30%-on állna!
Akkor szerintem mindenki nekik hajrázna itt, én is melléjük állnék.
De most azon kívül,hogy bent vannak a parlamentben,és nekik jól megy - mást nem látok bennük.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
prime777
A poszt és a lóvé már az övék.
Akkor nyugi van.
Most lehet különcködni,finnyáskodni, és a fidesz szekerét tolni tovább.
Hurrrááááá!
JAJMÁR
@prime777: Mindenki a fidesz szekerét tolja amíg meg nem tanulja tisztelni az ellenzék egymást.
Béla333
@prime777: 15.01
Akik alig egy hónapja lehazaárulózták az LMP-t, amikor megválasztották a 4 új alkotmánybírát talán most elgondolkozhatnának, hogy ez a minapi alkotmánybírósági döntés, ami a kormány ellenében elmeszelte az új közigazgatási perrendtartásról szóló elképzelést részben az LMP érdeme is.
Lehet hogy mégiscsak jól döntöttek, amikor megválasztottak olyan bírókat, akik nem kimondottan a kormány emberei voltak?!
Könnyű másokat ekézni, de nehéz belátni a tévedésüket?
prime777
@Béla333: Ők a legjobbak a világon és a legtisztességesebbek is.
Ők azok, akik a legjobbat akarják nekünk magyaroknak.
Csak is ők és senki más!
Így jó lesz?
Majd meglátjuk 2018-ban ,hogy mi lesz nekik a fontos.
Az összefogás - már ha lesz ilyen ,vagy az ,hogy bent melegedjenek a parlamentben és meglegyen az 5%-uk.
Változás kell ez biztos,különben az országunkból semmi nem marad.
Sőt!
Szerintem már most se sok az olyan dolog ,ami nem a mostani hatalom kezén van.
2018-ban félre kell tenni az önhitt gőgöt, és szövetkezni, ahogy Gyurcsány mondta az ördöggel is.
quadrocopter
"Ab: alkotmányellenes a közigazgatási perrendtartásról szóló törvény
Alkotmányellenesek a közigazgatási perrendtartásról szóló törvény közigazgatási felsőbíróságra vonatkozó rendelkezései - mondta ki az Alkotmánybíróság (Ab) pénteki nyilvános határozathirdetésén, összhangban Áder János köztársasági elnök indítványával."

(www.napi.hu/magyar_gazdasag/ab_alkotmanyellenes_a_kozigazgatasi_perrendtartasrol_szolo_torveny.627802.html)

Egy qrwa-árva szó sincs az LMP-ről!
Cicamama55
@JAJMÁR: Iiiiiiiiiiiiigen! Ez a megoldás kulcsa!
Béla333
@prime777: 15.38
Szövetkezni akár az ördöggel is?
Akkor és úgy, ahogy Gyurcsány akarja? Aki neki nem tetszik (Fodor féle párt) azokat kizárja az összefogásból?
Aki az MSZP vagy éppen Gyurcsány felelősségét firtatja az ország szétlopásában, a Fidesszel való összejátszásukat, azokat Gyurcsány kiátkozza és bejelenti, hogy azok Orbán emberei?
Felmentést ad a politikusi bűncselekményekre, hogy "...senkinek sem kell nagy áldozatot hoznia, senkit nem fognak börtönbe vinni ". Kinek a felhatalmazásából és kinek üzeni ezt?
Játsza itt a kiskakast a saját szemétdombján?
bencemacska
@prime777: Hagyd, ne pazarold rá a karaktereket!
Nem tudja felfogni, hogy mi az amit Schiffer vétett az alkotmánybíró választással!
Jó, hogy ugyanezt a "tévedést" nem követték el közigazgatási felsőbíróság választásánál!
Béla333
@bencemacska: 16.06
Kár (a jelek szerint neked kár!) hogy egyenlőre a tények az LMP álláspontját igazolják, igaz?
prime777
@Béla333: Kemény Gyurcsány fóbiád van ez nem kétséges.
Ezt le kellene vetkőznöd - nem? :-)
Tudom a Gyurcsány ilyen szemét meg olyan szemét.
Meg lopott is.
Ok.
De mit mutogatunk visszafelé, a jó életbe már.
Ezer éve nem Gyurcsány van,az ország szét van cseszve,fel van darabolva szellemileg,lelkileg, gazdaságilag.
A fidesz egy enyészet.
Gyurcsány sem szent ember, de ezeknél mérföldekkel jobb.
Ha te választhatnál ,hogy a pénztárcádból havonta kilopnak 100 ezret vagy 20 ezret - akkor te kit választanál?
Mindenki lop ezen a világon valamilyen szinten.
A politika meg egyszerűen nincs meg nélküle.
Amúgy meg Gyurcsányon kívül nincsen olyan ember ,aki Orbánnal egy vitában szembe tudna szállni.
Már aki hatásosan szembe tudna vele szállni.
Ezért is fél tőle mindenki a jobboldalon ,mert egy tehetséges pali.
Szóval ahogy már írtam is.
A politika színterén nem ideális lehetőségek után kell kutatni (mert olyanok nincsenek),hanem optimális után.
Remélem érted mire gondolok!!!
Az LMP sosem volt hatalomban ,így nem tudhatjuk milyenek lennének,de tegyük fel fedhetetlenek.
A nagy baj,hogy ide nem elég az 5% - mármint a változásra.
Értelek én téged!
Neked a patyolat tiszta LMP a favoritod,akik még sosem loptak,semmiben nem voltak benne.
Azt mondom én is, legyenek ők!
De láthatod,hogy még ennek ellenére sincsen nekik 40%-uk.
A politika nem arról szól amit te elképzelsz.
A politika kegyetlen kemény erődemonstráció.
A nagyobb kutya baszik elve érvényesül.
Sajnos ilyen ez,és ha nem akarunk megdögleni és kemény diktatúrában élni a jövőben mint mondjuk az oroszoknál - akkor még most kell cselekedni.
Tudod - csak optimális megoldás létezik!
Akkor lehetne alapja az érveidnek, ha mondjuk az LMP 25-30%-on állna!
Akkor szerintem mindenki nekik hajrázna itt, én is melléjük állnék.
De most azon kívül,hogy bent vannak a parlamentben,és nekik jól megy - mást nem látok bennük.
Béla333
@prime777: 16.33

Fóbiám nincs - szerintem!
Egyszerűen nem viselem el, ha olyan valaki osztja az észt és az erkölcsöt, aki vastagon benne volt az elmúlt évtizedek ország lerablásában, a két váltópárt közös mutyijaiban, a Fidesz 2010-es 2/3-ában!
Nem értem a beírásodban, hogy miért is lenne jó ha ellopna bárki is akár 20 ezer Forintot is a pénztárcámból? Örüljek hogy csak ennyit lopnak el? A beírásaim alapján ennyire hülyének nézel? Miért kellene ezt hagyni?
Az én pénztárcámból senki ne lopkodjon se 100 se 20 ezret, de hogy a példánál maradjunk: ha te észreveszed hogy megloptak, nem teszel ellene semmit? Mert korrupció mentes ország valóban nincs, de nálunk senki semmit sem tett,tesz azért a mai napig, hogy ez az ország kifosztás megálljon!
Még te is arra biztatsz, hogy örüljek, ha egy kisebb tolvaj lopkodja a pénzemet?
Az LMP-nek nem (csak) azért szurkolok, mert ők még nem loptak, hanem azért mert olyan programjuk is van, ami drasztikusan lecsökkentené (megállítaná?) a közpénzek politikusok általi megcsapolását! Tiszta közéletet szeretnének és én is!
Engedd meg hogy már csak ezért is had támogassam őket. Nem érdekel, hogy hány százalékon állnak, ha nem kell az országnak ez a mentalitás, akkor itt kell hagyni az egészet azokra, akik már "bizonyítottak" az elmúlt évtizedekben, akik már sikeresen lerabolták az országot.
Te meg akkor örülhetsz, hogy rendes(ebb) tolvaj bandát sikerült hatalomba segítened!
Gratulálok!
Béla333
@Mirabilis: 17.39
Engem!
Te meg maradj a mutyibrigádodnál! (DK? MSZP? Egykutya!)
papa.49
@prime777: Nálad a pont, a Bélát meggyőzni nem lehet hagyd rá, majd az idő megmutatja kinek volt igaza...
prime777
@Béla333: "Az én pénztárcámból senki ne lopkodjon se 100 se 20 ezret, de hogy a példánál maradjunk: ha te észreveszed hogy megloptak, nem teszel ellene semmit?"

Figyu!
Én értelek téged!
Nehogy azt hidd ,hogy nem!
De a rohadt életbe, akkor miért 5%-on áll az LMP?
Hadházy meg a Bernike számomra is szimpatikus emberek, és nem nagyon tudom elképzelni róluk,hogy lopnának ahol csak lehet.
De egyedül kevesek.
Azt mondod ne lopjon senki se.
De ez ellen nem tehetsz semmit sem - érted?!
Annyit lopnak ki amennyit akarnak,amennyit a pofájuk elbír.
Te ezt nem tudod szabályozni!
A hatalom ellen tehetetlen vagy.
Persze itt nem is egyénekre kell ezt lebontani,hanem az országra.
Az ország sorsára.
Egyszerűen sírni tudnék ,hogy nem lehet valamit felfogni.
De leegyszerűsítem még jobban neked!
Vagy meghalsz - vagy választod az életet, a jó és a rossz árnyoldalával együtt.
A halál a fidesz.
A másik oldal meg az élet (Mszp-Dk a szükségszerű rossz) az élet napos és jó oldala pedig az LMP.
A yin és yang is így működik.
Ha ott van az Mszp meg a Dk akkor te inkább a halált választanád?
Mert ha igen ,akkor ennek az országnak valóban lőttek.
Ja és meg is érdemeljük,hogy olyan országban éljünk mint a ruszkik.
Mert akkor te sem, és én sem írogatunk itt be finnyáskodva ,hogy izé hát azok is loptak.
Mert úgy be vágnak a sittre, ahol nagy valószínűséggel meghalsz mint a sicc.
Ja elmondom!
Ezek közül lehet választani.
MSZP - DK - LMP - Jobbik.
NINCSEN MÁS!
Legalább is nem tudok róla! :-D
karma1
@Béla333: Ugye nem azt akarod mondani, hogy Gyurcsany miatt tartunk itt? Ember! 7. eve az orban kormany van uralmon, es az elso perctol kezdve gyorsvonati sebesseggel lopja szet az orszagot! Te tenyleg azt hiszed, hogy Gyurcsany lopta szet? TENYLEG? Mert akkor erosen sajnallak, kezdesz orvosi eset lenni...
Es igen: hadhazy benyalt a fidesznek, igaz, mit is varnank tole igazan, hisz kiugrott fideszes!
Béla333
@prime777: 20.51
Miért áll 5%-on az LMP?
Azért mert ekkora igény van egy korrupciómentes, tiszta közéletre!
Te sem ezt támogatod, hanem valami hatalomtechnikai megfontolás alapján azokat, akok lopnak, de legalább kevesebbet!
Nos az ilyen mentalitás miatt áll ott az ország, ahol!
Legyél őszinte: ahogy az LMP-nek sincs esélye megnyerni a választást 2018-ban, úgy az MSZP/DK-nak sincs erre semmi esélye.
Akkor meg miért ne indulhatna el az ország egy megtisztulás irányába?
Miért kellene ugyanarra menni, amerre eddig ment az ország?
Az 1989-es régi vezető államából mára leküzdöttük magunkat ennek a tolvaj, mutyi mentalitásnak és politikusoknak köszönhetően a sereghajtó pozícióba. Ezt kellene folytatni?
Minek?
Béla333
@karma1: 20.58
Azt sehol nem írtam, hogy EGYEDÜL Gyurcsány miatt tartunk itt, ahol.
Ő csak az egyike volt (és mint miniszterelnök és MSZP pártelnök, igen fontos embere volt) a mutyibrigádnak!
Se elnézést, se bocsánatot nem kért az ország ellen elkövetett disznóságokért, azért, hogy semmit sem tett az ország kifosztása ellen!
Hadházy-t mint személynevet (gondolom) még Új-Zélandon is nagy betűvel szokták írni!
Az meg hogy ki kinek nyalt be, ki kinek a disznóságaihoz falazott, arról majd akkor beszélj, ha végiggondolod, hogy milyen elszámoltatást rendezett itt Keller vagy éppen Budai! Hány politikus ül vagy ült azért, mert a 2010-es államadósság két és félszeresét szivattyúzták ki az országból.
bencemacska
@karma1: ma20:58

Nagy az Isten állatkertje, és alacsony a kerítése!!!
Ne hányd a borsót a falra!-:))))
karma1
@Béla333: Nalam a kisbetuvel irott szemelynevek az illeto erteket jelzik: szamomra elegge leszerepelt... Es Te sem tudhatod elore, hogy mikor fogja legkozelebb elarulni ugy a partjat, mint a magyar nepet, altalaban.
Nagyon szerettem eddig hadhazyt, de eppen a 4 bira beszavazasakor tett egy nyilatkozatot, amivel akkorat nyalt be - ELLENZEKIKENT! - a fidesznek, hogy rossz volt nezni...

Gyurcsany, amikor latta, hogy az orszagban az o nevet es miniszterelnokseget fel- es kihasznalva mi folyt, azt tette, amit minden miniszterelnoknek ebben a helyzetben tennie kellett: atadta masnak a tisztseget, megadva a lehetoseget a valtasra, polgarhaboru es nagyobb balhe nelkul.
Azt itt mindenki elfelejti, hogy amikor orban atvette az uralkodast Bajnaitol, akkor meg o is megjegyezte, hogy az orszagot jo gazdasagi allapotban vette at, az IMF penz 75 %-a meg a bankban pihent , lehivatlanul. Ezt itt mindig mindenki kifelejti, csak azt szajkozza, hogy Gyurcsany is megszedte magat a miniszterelnoksege alatt. TENYLEG??? Neki van a turai kastelya? A felesegenek vannak a tokaji szoloi? Foldje? Meg ugy altalaban: hany lehetseges Gyurcsany stromanrol hallottal GYurcsany kormanyzasa alatt? Volt Simicska? meszaros? garancsi?
Es ki az, aki osszefogasrol mer itt egyaltalan beszelni, de minden mondatat azzal kezdi, hogy az ordoggel is osszefogok, csak Gyurcsannyal nem?
Akar tetszik, akar nem, ebben a pillanatban nincsen mas komoly ellenfele orbannak Gyurcsanyon kivul! Biztosan van nala jobb is, megfelelobb is a posztra, de arrol meg a kozvelemenynek nincsen meg tudomasa, olyannyira, hogy meg orban sem fel senki mastol sem, kizarolag Gyurcsanytol.
Lehet fikazni Gyurcsanyt, nem ugrik el elole, de a mai napig kizarolag az o nevere sapad el orban - es az ellenzeknek ezt kene kihasznalnia, ha igazan valtast akar. De nem valtast akar, hanem meleg parlamenti szeket, fizetest...
karma1
@bencemacska: Mindig beleszaladok a hulyesegbe, belatom...:o)))) Koszi, hogy szoltal!...:o)))))
bencemacska
@karma1: Saját bőrömön tapasztaltam meg. Először azt hittem lehet egy kicsit a becsvágyát megpiszkálva csökkenteni a vakhitét, de nem sikerült.
Azóta nagy ívben kerülöm. Ma is próbált velem kötözködni, de már annyit sem érdemel tőlem, hogy egy pontot küldjek neki!!!
Béla333
@karma1: @bencemacska: Miért nem indítotok el egy DK fan klubot?
Lehetne mindenféle ellenvélemény nélkül dícsérgetni a Gyurcsányt, a DK-t, senki nem mondana nektek ellent! Amúgy "demokrata" módra, tudjátok, ami a pártotok nevében is van...
karma1
@Béla333: Bocs, de hol dicsertem Gyurcsanyt??? Kizarolag azt allapitottam meg, hogy orban a mai napig higfosik, ha csak meghallja Gyurcsany nevet, vagyis senki mas nem lehetne igazan a kihivoja, csak Gyurcsany.
Gyurcsany annakidejen elsore miniszterelnok lehetett, orbannak ez harmadszorra sikerult csak, viszont addigra kidolgozta Sinmicskaval, hogy hogyan fogjak szetlopni az orszagot.
Gyurcsanynak az a legnagyobb bune, hogy nem vette at ellenzekben azt a stilust, amit orban csinalt: magyaran Gyurcsanynak nem lehetett semmilyen epkezlab otlete, amit keresztulvihetett volna a Parlamenten, mert orban ellenzekben (is) mindent csipobol megvetozott, ha kellett, ha nem...
Azert is pipa vagyok Gyurcsanyra, mert neki, mint jol felkeszult politikusnak latnia kellett volna, hogy amit orban csinal a magyar Alkotmannyal, az jog-, nep- es elsosorban alkotmanyellenes.
Ha igy nezzuk a dolgokat, akkor a jelenlegi kormany illegitim...
Béla333
@karma1: 21.28
Nem emlékszem olyan nyilatkozatra, amit te írtál, légyszíves add meg az elérhetőségét.

Egyébként, hogy ki nyalt be Orbánnak, arra talán itt egy példa:

2015. szep. 14. 19:01
"Gyurcsány: Orbán végtelenül tehetséges politikus! "
www.blikk.hu/aktualis/politika/gyurcsany-orban-vegtelenul-tehetseges-politikus/q45kmcg

Imádd csak a vezéredet, de azért más politikusokat sértegetni bunkóság szerintem!
karma1
@Béla333: Alapveto szovegertes: hol vedtem Gyurcsanyt??? Ketszer is hibaztatom ot a fentebbi hsz-emben, nem zavar? Egy szoval nem mondtam sohasem, hogy neki nincs felelossege. De konyorgom, 7. eve a fidesz kormanyoz, ha annyira rossz volt a Gyurcsany kormany, akkor miert nem valtoztatott rajta orban? Mert semmi mast nem csinalt, csak beallt a nagyuzemi lopasra.
Béla333
@karma1: 21.28
Tehát hol nyalt be Hadházy a Fidesznek?
Mire alapozod ezt a mocskolódásodat?:
Idézet tőled: "...hogy mikor fogja legkozelebb elarulni ugy a partjat, mint a magyar nepet, altalaban."
Az nem gond, ha nem csíped az LMP-t, de az ilyen aljas kis szemétkedést legalább támaszd alá valamivel!
bencemacska
@Béla333: ma, 21:48
"Amúgy "demokrata" módra, tudjátok, ami a pártotok nevében is van..."

Hozz tőlem egy mondatot, vagy csak egy felet, aminek alapján ezt megállapítottad.
Ha a többi bejegyzésed is ennyi igazságot tartalmaz, akkor megnyerted a világ legnagyobb hazugja címet! Gratulálok.
prime777
@Béla333: "Miért nem indítotok el egy DK fan klubot?
Lehetne mindenféle ellenvélemény nélkül dícsérgetni a Gyurcsányt, a DK-t, senki nem mondana nektek ellent! Amúgy "demokrata" módra, tudjátok, ami a pártotok nevében is van... "

Karma tökéletesen összefoglalta amire te semmit nem tudsz válaszolni csak fikázódsz ,hogy fanklub és egyéb.
El is hiszem,hiszen szembesítettek azzal,hogy Gyurcsány lenne a legjobb még mindig.
A ti felelősségetek lesz ez ,és ezt nem is szabad majd elfelejteni nektek.
Te olyannak tűnsz mint a fideszesek akik egy "jó beírás" után tettetik a hülyét.
Igazából nem lehet vitatkozni Karma mondataival ezt el is hiszem.
Unokáink ,gyermekeink ezt a szarságot fogják nyögni, mert nektek nem derogált az,hogy közös nevezőre jussatok másokkal.
prime777
@karma1: A 21:28-ban valami zseniálisan összefoglaltad.
A Béla válasza csak az volt ,hogy akkor imádjátok Gyurcsányt.
Ez nagyon betalált, ő sem tud ezzel vitázni ,csak kínjában nem tud mit írni.
Ugyanolyan ő sajnos mint a fideszesek meg a jobbikosok.
Nem számítanak az érvek ,csak is LMP - a többiek meg rohadt geci szemetek.
Pillanatig nem gondolkozik el azon, és a felelősséget sem fogja vállalni ,hogy azon kívül,hogy az LMP 2018-ban is bejut a parlamentbe - mekkora lesz a szólásszabadság a szegénység a nyomor ebben az országban.
De hajrá LMP!
Na ennyire hülyék csak a magyarok és látod ezért is lehet bármit megtenni velük.
Arra nem gondol ,hogy ezt az iszonyatot ami most van,és ami még lesz, el lehetne zavarni egy összefogással - persze nem a grállovagok rendjével.
Gyurcsány századát nem lopta el annak amit ezek.
Nem baj.
Tolvaj ő is, a Bajnai is, meg a szocik is mind.
Igaza van valahol persze.
Na de mondtam már azt ,hogy nem mindegy,hogy valaki egy felnit lop el ,vagy egy komplett autókereskedést.
Hát amit meg most az aranytartalékkal művelnek...
Mit csinálna a fidesz meg a Béla ,ha ezt a Ferkóék tennék most az országgal?
Itt vér folyna,ebben biztos vagyok,de csak azért mert nem orbánék tehetnék meg.:D
Mert a fidesznek mindig is ez fájt,hogy nem ők lophattak.:D
Piszok disznó mind aki támogatja őket, meg az is aki nem fog össze ellenük.
grincss
@bencemacska: @prime777: @karma1: "Gyerekek"!
Én olyan jól mulatok azon, h még nem tanultátok meg azt, h a trollt nem szabad etetni!
Miért dőltök be a vakhitűnek, aki "priviben" Hadházy, vagy Schiffer?
Könyörgöm, ne tegyétek, felesleges! :-))
bencemacska
@grincss: ma, 23:25
Igazad van.
De időnként kinyílik a bicska az ember zsebében. Nehéz elviselni, amikor olyan valaki akarja kioktatni, akiből süt a primitívség!!!
Én is megszegtem a saját magamnak tett ígéretemet, hogy átnézek rajta!!!
Levendula
Mi arra a pártra fogunk szavazni 2018-ban, amelynek a tagja Hadházy Ákos.
Hogyha azt a pártot Zsemlemorzsa pártnak fogják hívni, akkor arra szavazunk.
Desischado
@karma1: Leírtál mindent, nálad a pont. orbán fél tőle, és ezt kellene kihasználni az "ellenzéknek". Én nem értem, ismersz, ha én lennék ott, ugrásra készen várnám, mit csinál a fidesz, és nyomban ellenük fordítanám. Nem hagynék nekik pillanatnyi nyugtot sem! Elhiszed, hogy ezt tenném? Akkor az ellenzék miért dagonyázik?! Oké, meg van a jó megélhetés, de nem ezért ülnek a Parlamentben, elvileg nem? Mire várnak?!

@prime777: "Mert a fidesznek mindig is ez fájt,hogy nem ők lophattak.:D
Piszok disznó mind aki támogatja őket, meg az is aki nem fog össze ellenük."

Pontosan, ez a lényeg!
karma1
@grincss: 23,25-re: Ezert meg szamolunk...:o))) Amig en felvilagosito munkaba szakadok meg Te a hatterben uldogelve rohogcselsz...:O)))) (Monnyuk rohattul igazad van, meg @prime777-nek is, de akkor is...:o))))
karma1
@Levendula: Termeszetesen mindenkinek van kedvence, szive joga, hogy kire szavaz. De mielott szavaznal majd, azert nezd meg, hogy eppen akkor Hadhazy melyik partban van, nehogy melle huzz a szavazolapon...:o))) (Tudod, volt o mar verfideszes, most LMP-s, de megint visszafele kacsintgat a fideszre, szoval ki tudja, merrol fog fujni a szel a szavazas napjan...:o))))
karma1
@prime777: 22.32-re: Bizony, igy van, raadasul a nagyon "fekete leves" az meg csak most jon majd, ha beindul Paks2 epitese, ha a nyaron lezajlik a vizes vilagbajnoksag, es mar 15 milliardot a me'g meg sem szavazott 2024-es olimpiara is elkoltottek, valamint meg masfel ev van az elso letelepedesi kotvenyek visszafizeteseig, szoval az igazan szar csak ezutan jon majd...
orban mar lattuk, mire kepes ellenzekben - mivel onnan is harcol, kopaszokat, bortonbol 10 ev utan szabadult gyilkosokat sem atall bevetni a "harcaiba" - mivel sem ellenzekben, sem most egyetlen atomnyi felelosseget sem vallal az istallonyi szarbol.
Es igen: ha mar mindenki tudja, hogy Gyurcsanytol fel, ez az egyetlen gyenge pontja van, akkor ezen a ponton kell ot megtamadni, (orbant) Gyurcsannyal! Es igenis, a cel szentesiti az eszkozt: ha nem fognak ossze, gyozelem sem varhato, minden marad a regiben, egy illegitim kormany egyre jobban elborulo elmeju diktatoraval az elen, akirol kb. olyan videok fognak fonnmaradni, mint hitlerrol, amikor magabol kikelve szonokolt, (uvoltve), vagy mint Hruscsovrol, aki a cipojevel verte az asztalt, hogy a mondandojanak nyomatekot adjon, hiszen tartalma annak sem volt mar...
Nem baj, hogy vannak belak, es sokan csipik Hadhazyt, de en mar megkerdojeleznem ot, mint elkotelezett LMP-st, mint ahogy en mar nem hinnek Puklinak sem, akit a fidesz tett oda ahova, es ahonnan o fellazadt tanarkent a fidesz ellen, aztan megis hagyta az egesz Tanitanek mozgalmat a fenebe, elarulva, lepaktalva , igazat adva a fideszeseknek, al-kerekasztalos KLIK targyalasoknak...
Hogy higgyen az embereknek, akik igy valtoznak? Ma katolikus vagyok, holnap zsido, aztan megis inkabb evangelikus? Mondjuk orbanek sem estek ketsegbe a part- es a KISZ utan egy masik platformon elkezdtek a sajatjaikat kopkodni,... Gusztustalan ez, es csak rosszabb lesz. Csak az a baj, hogy nem nekik, mert ok mar egy eletre elore osszeloptak a vagyonukat: az otthonmaradottak fognak szenvedni, sajnos...
Béla333
Először is itt sokan el vannak ájulva Gyurcsánytól, hogy tőle sápad el az Orbán, ez az össz indok, hogy miért is ő legyen az új miniszterelnök jelölt, az összefogás régi/új vezetője!

Szerintem meg addig örül Orbán, amíg Gyurcsány erősködik, hiszen ő alkalmatlan miniszterelnöknek, megosztó személyiség, miatta nincs összefogás és amit már most be is jelentett : nem lesz itt elszámoltatás, nem kell senkinek börtönbe menni! Ez pont Orbánnak felel meg.
Miniszterelnökként sem tett semmit az ország kifosztása ellen, a Fidesz/Orbán szerepének feltárásában a 2006-os ország dúlásban, az MSZP/Fidesz háttér mutyik, közös lopkodások ellen.
Lehet őt isteníteni, de így nem lesz itt semmi!
Nem számolt el az országgal, az okozott károkkal, az ellopott pénzekkel, most meg újra ő akarja fújni a passzát szelet! Tegye! Csak Orbánnak használ ezzel!
Én nem mondom, hogy az LMP-ben csupa szentéletű emberek vannak, de az elképzeléseik, a korrupcióellenes programjuk olyan, amilyen soha nem hagyta el pl. Gyurcsány száját sem.
Hadházy ekézése meg a jelek szerint nemcsak a Fideszben indult el, de az ide beírogató DK-sok is egymást múlják alul a mocskolódásukban. Aztán meg csodálkoznak, ha ugyanilyet kapnak vissza is!
A felelősség az övék, folytathatjuk a sárdobálást, Orbán meg majd ugye kér(het) egy kávét!
Béla333
És hogy miért nem alkalmas Gyurcsány vezetni az ellenzéki összefogást, arra itt egy jó kis összefoglaló Bartus mestertől, akit érdekel:

""A magát demokratikusnak tartó elit a mai napig nem tudta megfejteni a nagy eszével az Orbán-rendszer lényegét. Nem találja a fogást rajta. Azért, mert a demokratikus hazugság látszatának fenntartásában érdekelt, és nem nézett szembe azzal sem, hogy az ellenfele egy bunkó, akivel szemben a kifinomult értelmiségi stratégiák semmit nem érnek. Most hozzáadja a lányát a másik úrhatnám földbirtokos fiához, aki az uradalmát ugyanúgy szerezte, mint ő, akiből ő csinált gazdag embert. A büntetési tétel nagyjából 12-15 évig tartó fegyház lehetne, vagyonelkobzás és közügyektől való eltiltás mellékbüntetéssel. Valamikor többhetes oknyomozással lepleztük le az olyan bűncselekményeket, amelyeket ma a Magyar Közlönyben hirdetnek ki törvények formájában. Vége az oknyomozó újságírásnak, nem kell semmit nyomozni, minden rablás nyilvános: “majd csinálunk egy törvényt”, mondja a tahó, és azt hiszi, hogy ettől az törvényes lesz. De az ellenzéki elit nem képes tolvajt kiáltani, mert lóg a zsebéből a saját rablott holmija. Ismerjük a szövegeket, hogy az miért nem volt lopás, de ezek senkit nem érdekelnek. Nevetséges, hogy egy kiépült fasiszta államban négy év alatt nem volt képes az ország értelmes része elkergetni saját ellenzéki vérszívóit, akik a nyakukon ülnek, és most ellenzék néven várják, hogy rájuk szavazzanak.

"Nem fognak rájuk szavazni, hanem inkább a bunkóra fognak, mert jól látják, hogy ennek a pióca rétegnek távoznia kell. A komplett felcsúti hülyét már nem lesz nehéz elzavarni, ha lesznek, akiket becsülni lehet. De amíg ezek itt vannak, addig Orbán azt csinál, amit akar. Soha nem fogják leváltani. Ha lenne valóban demokratikus és tisztességes ellenzéke az Orbán-rendszernek, akkor bűncselekményről beszélnének, az államcsíny miatt bojkottálnák az egész rendszert, lelkifurdalás nélkül konfrontálnának vele, és nem félnének tőle, mert nincs...
Béla333
folytatás:
Ha lenne valóban demokratikus és tisztességes ellenzéke az Orbán-rendszernek, akkor bűncselekményről beszélnének, az államcsíny miatt bojkottálnák az egész rendszert, lelkifurdalás nélkül konfrontálnának vele, és nem félnének tőle, mert nincs miért. Ha valaki kíváncsi arra, hogy miért nincs igazi ellenzék, miért nem áll a nép melléjük, az kapcsolja be a Klubrádiót és az ATV-t. Akiket ott hall és lát, azoktól undorodnak, és látni sem bírják őket. A Milla jó alapokról indult, és abban még volt spiritusz, amikor “Nem tetszik a rendszer”-dalt énekelték. De arra is rátelepült ez a vérszívó és korrupt ellenzéki társaság. Azt hitték, hogy ez az ő rendezvényük. Ott voltam az egyik ilyen tüntetésen, és a bensőm forgott, amikor láttam, hogy kik pojácáskodnak a tömegben, és tudtam, hogy miből éltek az elmúlt húsz évben a médiában. Végül némi árulás és egyéni ambíciók árán a Milla meghalt, mert beállt ebbe az ellenzékbe. Ugyanígy múlt ki a Szolidaritás is, bár már a névválasztás mutatta a szellemi korlátaikat. De jó tanulság: ami bekerül ebbe az “ellenzéki” körbe, az halálra van ítélve.”
nepszava.com/2013/08/velemeny/bartus-laszlo-a-felcsuti-paraszt.html
wagabund
Csárdinak hogy megjött az étvágya... ...a Fővárosnál pont jó helyen van.
eugen4402
@Béla333: Bizony, van némi igazad, Gy. F. valóban "megosztó személyiség", mint általában mindenki, akinek önálló gondolatai vannak. Én nagyra becsülöm Hadházy doktort, és - bevallom - féltem őt, mert aki ezzel a Finkelstein által létrehozott mocskoló-bandával ujjat mer húzni, azt hamar elteszik láb alól. Csak emlékeztetlek, a héten már kikezdték a szüleit, és a doki hiába cáfol minden vádat, a média elintézi, hogy ő is "megosztó személyiséggé" váljon. A hitelességétől fogják megfosztani. Ne legyen igazam..!!!
papa.49
@eugen4402: Az tákolmány bírók megválasztva, már nem fontos a Hadházy személye, szerintem már ki van adva a ,,kilövési engedély,, !!!
papa.49
@eugen4402: Még az előzőhöz annál is inkább mert ,,kiugrott a fütyiszből,, és ez NEM BOCSÁNATOS BŰN!!!
A másik verziót egyenlőre nem tudom elképzelni, de az se lehetetlen!!!
eugen4402
@papa.49: Megérteném a doktor urat, ha neki is lenne testőrsége, vagy egy jól felszerelt magán-hadserege, de így néha elcsodálkozom a bátorságán...
Béla333
@eugen4402: 08.08
A Fidesznél minden szóba jöhető ellenfelet megpróbálnak levadászni.
Ebben semmi rendkívüli nincs, már várható volt, hogy Hadházy is sorra kerül.
Az természetesen nem bűn (csak az ilyen karma féle ál ellenzékieknél) hogy valaki ha szembesül a disznóságokkal, azt tudja mondani, hogy eddig és ne tovább, és van ereje, bátorsága felállni.
Ez a szememben inkább dícséretes, mint elítélendő. Pláne nem a népét elárulta el ezzel, ahogy szintén karma1 agyában ez a vélemény kialakult!
Ami érdekes, az az, hogy a Fidesz mellett a DK fanatikusok is intenzíven elkezdték mocskolni Hadházyt! (Lásd pl.az ide beírogató áldemokratákat!)
Nem féltem Hadházyt , ha valamit el akar érni, akkor meg kell hogy tudja védeni magát és az LMP-t!
Béla333
@eugen4402: 08.53
Egy politikai párt társelnökét nem lehet csak úgy szó nélkül eltüntetni és a jelek szerint Hadházyt sem lehet megfélemlíteni.
Kiállni kellene mellette, nem a többi álellenzéki, áldemokratikus hívőnek (DK-s fanatikusokra gondoltam) is beállni a Fidesz mocskolódása mellé!
papa.49
@eugen4402: Én mindig fenntartással szoktam kezelni az ilyen ehhez hasonló ,,megvilágosodásokat,, így volt az a fodoros gabika esetében is, de pl. aki nem áll mindjárt be egy másik formációba, azt még hajlandó vagyok komolyan is venni pl. az Ángyán József!!!
Ha nem csinálják ki a Hadházyt, csak kicsit lapolgatják akkor ,,pártfeladata,, van, ha komolyan taccsra teszik akkor meg a hazugovics bosszújáról szól a történet!!!
eugen4402
@Béla333: Szeretném hinni, hogy tényleg képes megvédeni magát, csak hát nekem úgy tűnik, ebben a ringben megengedik az övön aluli ütéseket is. Aki nem azt tanulta, az szinte esélytelen. Ja, és kérlek Karma1 véleményét is tartsd tiszteletben, hidd el, ahány ember, annyi vélemény...
Eladott Ország
"Pedig mennyivel egyszerűbb lenne, ha nem lopnának.
Meglepő lett volna, ha a pártállam nem próbál meg beleszállni Hadházy Ákos LMP­-s
társelnökbe, aki jó ideje tájékoztatja a nyilvánosságot a Fidesz ágas­bogas korrupciós ügyeiről. Miután a Hollik, ­Halász­ szabadon választott akárki által celebrált sajtótájékoztatós
bohóckodásra senki nem kíváncsi jó ideje, a propagandamédia olvasottsága sem veri az egeket, most az Origo­n keresztül igyekeznek lejáratni a politikust. Akit egyébként már réges­régen lejárattak volna örömmel, ha lett volna mivel. Sebaj, a csináld magad mozgalom keretén belül próbálják megoldani a dolgot. Gáz ez. Kár a magyar sajtóért, kár az Origóért és kár ezért az országért, ahol a hatalmon lévőknek ennyire futja. Pedig mennyivel egyszerűbb lenne, ha nem lopnának. Akkor Hadházy Ákosnak sem lenne mit leleplezni. Mindenki jobban járna. Legfőképpen mi, polgárok."
Béla333
@eugen4402: 09.07
Karma 1 véleményét ha az normális, nem mocskolódó és kirekesztő természetesen tiszteletben tartom. De a nép elárulásával vádolni Hadházyt az már azért elég mély!
Szerintem egy ilyen semmi alapot nem tartalmazó, a Fidesz szintjéhez igazodó mocskolódást nem kell tiszteletben tartani.
Mint ahogy a Fidesz- Gyurcsány mocskolódását sem tartja tiszteletben szerintem a DK-s szimpatizáns csapat. Nem is kell!
Az övön aluli ütésektől meg nem lehet megvédeni a politikusokat, így Hadházyt sem.
Ha arra nem képes a politikai "elit", hogy a köztörvényes bűnözőiket kinyomja maga mellöl, akkor egy nemtelen támadás elleni szolidaritást sem lehet tőlük várni.
Ilyen ország lettünk!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.