175 millió forint darabja a Modulo elektromos autóbuszoknak, a BKV-nál lévő 16 darabból azonban csütörtökön csak 6 darab működött, a többi lerobbant a hidegtől – olvasható az Index cikkében.

Sorra robbannak le a BKV elektromos buszai

Fotó: MTI/Komka Péter

A BKV szerint nem a hideg tette be a kaput a Mabi Kft. által gyártott buszoknak, hanem a párás levegő, az ajtóhibákat pedig a ragasztás rossz minősége okozza.

Az Index cikke szerint a Modulók naponta 5-6 alkalommal hibásodnak meg, szerdán a latyakban nem is tudtak fölmenni a Várba.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Ennek kizarolag, Demszky, Gyurcsany, emuttnyocev, kampos fuszalak es a szembesuto Nap lehet az oka, semmi mas...
Budapest tomegkolekedeseert egy igazi keresztes lovag kuzd egy szal twitterrel a kezeben, mint fegyver, es ez az a draga tarhas tarlos...
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
not me
A magyar elektromos buszokat állítólag az ukránok vettek volna 90 millióért, de aztán mégsem kellett nekik, erre megvették a magyarok 175(!) millióért.
Hogy is van ez?
16 ilyen busz van, és buszonként valakik 85 millió pluszt zsebeltek be.

Lehet indítani a nyomozást ezerrel!!!
magyarbakancs
Magyar ipar remeke.
Ragasztani sem tudunk mit akarunk a világ piacon?
És ezt támogattuk Állami pénzel?
papa.49
Nem ócsó, nem is megbízható, viszont kurva drága, de legalább hazai!!!
No fütyisz erről megint az elmúlt nyocév tehet!!!
Viszont alaposan kistaférungoztak egy,két kebelbarátot!!!
Qqberci
Annak idején az Ikaruszban - évtizedek alatt - megtanulták, hogy kell buszt csinálni. Ez a tudásanyag szétfoszlott. A Mabi most tanulja a leckét. Ha akarjuk, hogy legyen magyar buszgyártás, akkor időt - és pénzt - kell nekik hagyni...
Pergető
Egyszerű a képlet! A gyártónak kéne a tökére lépni. Lenne azonnal minőségi javulás!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

További ajánlatok