12,5 milliárd forintjába került az adófizetőknek az a 365 telepített és 160 mobil traffipax, amelyektől a közúti balesetek számának csökkenését remélte a rendőrség. Ez az első év statisztikái alapján nem, vagy csak kevéssé jött be – írja a vezess.hu.
A halálos balesetek száma mindössze 19-cel csökkent, a személyi sérüléssel járó balesetek száma viszont még nőtt is, 175-tel a tavalyihoz képest.
Az is kiderült, hogy bár a rendszer számos más szabálysértés lefülelésére is alkalmas lenne, ezek miatt századannyi bírságot se szabtak ki, mint gyorshajtás miatt. A kamerákkal még az övhasználatot is ellenőrizni lehetne, de erről a rendőrség hamar letett.
Az április 5-én beüzemelt rendszerről először júliusban adott ki adatokat a rendőrség. Azokból kiderült, hogy az addig kiszabott nyolcvanezer bírságból csupán nyolcat szabtak ki leállósáv jogtalan használata miatt, de a piroson áthajtók közül is csak 36-ot büntettek meg.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Érdekes módon minden felállított portálnál azonos a jelre adott hangjelzés, tehát horribilis pénzekért felszerelték az üres kamera dobozokat, oszt. jónapot...
Még egy ha ez a ,,híper, szuper rendszer,, annyira sokat tudna akkor mi szükség van a matrica ellenőrző kocsikra, hiszen a kamera rendszer betudja azonosítani a járművet ebből a szempontból is!!!
Mivel ott dekkolnak az úton a kocsik a felszerelt kamerákkal, embert, az aggregátornak üzemanyag, akkor ez pénz kidobás, ezen szerintem csak a fosőr kaszált marha nagyot!!!
Az csak hab a totán, hogy pénzt lehet kaszálni a kütyükkel!
10 ezer forint a 3 km út a kijáratig.
De például egy jugó vagy osztrák autópályára felhajtáskor már kilométerekről látod a kapukat, van idő helyezkedni esetleg úgy dönteni, hogy menekülő utat választasz.
Itt nálunk ha egyszer bekanyarodtál véged van (már ha nem akartál felhajtani a pályára)
Új hozzászólás