A Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe – tette közzé az adóhatóság honlapján azzal kapcsolatban, hogy hétfőn üzemzavart észleltek az Ügyfélkaput használni kívánó adózók.
Az adóhatóság hétfőn honlapján jelezte, hogy a kormányzati portál és az Ügyfélkapu átmeneti fennakadása miatt az eBEV portál nem elérhető. Hozzátették, ez független a NAV informatikai rendszerétől, nem a NAV rendszerének meghibásodása miatt áll fenn.
A közlemény arról is tájékoztat, hogy – a 451/2016. (XII. 19.) számú kormányrendelet alapján az a nap, amelyen legalább 4 órán át tartó üzemzavar akadályozza az elektronikus ügyintézést, nem számít bele a határidőbe. A NAV eljárása során figyelembe veszi, amennyiben az ügyfelek önhibájukon kívül esnek késedelembe – írják.
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Az elmúlt 2-3 évben a használhatóságát rontották, úgy tűnik most már a rendelkezésre állás van soron! =))
Másként:
Mi az, h a fiscus nem hozza a nép védelmi pénzét? Szegény jobbágyaink véres, verejtékes jövedelme nehogy már náluk maradjon!
Megint másként:
Így soha nem érjük be a Cosa Nostrát! Don pintér, csinálj rendet, különben a capo di capi a te fejeddel dísziti a budai várban az előszobáját.
Új hozzászólás