Gyurcsány Ferenc – legalábbis önmaga szerint – a magyar politikai élet Madonnája, aki mindig képes megújulni, meglepni bennünket, egyúttal olyasmivel rukkol elő, amivel tökéletesen alkalmazkodik a kor igényeihez. Egyszerűen érzi, mi az, amire bemozdulnak az emberek.

Most például egy ilyet húzott a DK színeiben feszítő egykori elnök:

Ekkorát még tényleg soha nem ígért Gyurcsány Ferenc

113 hozzászólásarrow_drop_down_circle

volvós
Feribácsi !!! Rajtad kívül több millió
magyar állampolgár együttes kívánsága !!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
magyarbakancs
"Addig nem nyugszunk, míg ezek börtönbe nem kerülnek"
Nem szeretném megsérteni, de önnel, kellene kezdeni.
Van elég vaj a füle mögött pl: a szakdolgozatának az eltűnése, metró építési beruházás pénzeinek kézen, közön eltűnése.
Equus
Úgy legyen!
Egyetlen politikus a palettán, akinek nemzetközi tekintélye is van. Neki már nem kell küzdeni érte.
A fidesz karaktergyilkolászása ellenére is megamaradt annak, ami volt: embernek. Egykori párttársai közül egy is elég, h az öszödi beszéd valósságát igazolja: szili katalin úrasszony.
volvós
Feribácsi !!! Rajtad kívül több millió
magyar állampolgár együttes kívánsága !!
kukac50
Fecó, Biztos ezt akarod? Ők se juttattak oda téged. Szolidaritásból!
laja70
@magyarbakancs: Csak az övé? Véletlenül ugyanez másokkal nem fordult elő? Vagy ez a fideszes napi Gyurcsányozás, Sorosozás és egyebek?!
Katalina62
Csak tudnám miért kell ennyi Gyurcsányozni, ha labdába se rúghat?!
magyarbakancs
@laja70: Gyurcsánnyal soha semmikor és egyetlen egy dimenzióban nem fog nyerni az ellenzéki oldal. Fidesz azon imádkozik,hogy induljon lehet Gyurcsányozni.
Mert részemről, ha az összefoglalásban Gyurcsány szerepel, nem szavazok rájuk.
Egy gyártulajdonosnak annyi köze van a baloldalisághoz, mint döglőt lónak a nyerítéshez.
adrenalink
Hahaha! Abban a bizonyos elmúltnyócévben hány embert sikerült rács mögé juttatnotok? Pedig állítólag dübörgött az elszámoltatás...
szaboria1
@kukac50: próbálták de a Polt ügyészség nem tudott rajta semmit sem fogni Budait sem ért el semmit és ezért szép lassan elsüllyesztik ugyanis feb. 22 lejár a megbízatása mint miniszteri biztos.
szaboria1
@magyarbakancs: Sajna ma már azok akik indulnak mindnek van nagyon is komoly vállalkozása. Igaz soknak nem a saját nevén de pl. feleség, gyerek nevén már igen.
magyarbakancs
@szaboria1: Egy gyártulajdonos ki azon van ,hogy mennél nagyobb legyen a haszna az ,hogy lehet baloldalinak nevezni?
Baloldali a melós nem egy milliárdos.
justhpeter
Ezzel az ostoba dumával tovább rontja a DK esélyeit.
elnyomott
Ez lenne a minimum.
De nálunk sajnos még ez is utópia, illúzió.
Nem győzöm hangsúlyozni, ez itt nem Románia!
Béla333
Eddig is működött a kéz-kezet mos a Fideszesekkel, ez után is fog!
Ugyanis ha a Feri borít, akkor borít a Fidesz is.
Így szerintem akik egyszer bekerültek ebbe a kleptokrata körbe, onnan csak úgy tudnának szabadulni, ha önmagukra és közvetlen társaira is terhelő vallomást tennének.
Ezt pedig nem fognak, eddig sem tettek!
Így ez csak hőbörgés, minden alap nélkül!
elnyomott
@magyarbakancs: ugye tudod, hogy ma a jobb- és baloldal nem azt jelenti, mint mondjuk negyven éve!
A liberalizmus sem és még egy sor más fogalom sem.
A szoci tempó a hatalomé a központosítással, államosítással, diktatúra építésével.
A kapitalizmus a szó klasszikus értelmébe véve nálunk sosem lesz, mert ahhoz ész és üzleti tisztesség kellene. No meg demokrácia.
Béla333
Egyébként meg miért most? Miért nem mondjuk 10 évvel ezelőtt?
Amikor még meglett volna a hatalma is ehhez?
magyarbakancs
@elnyomott: Baloldali a bérből fizetésből élő ember.
Béla333
@magyarbakancs: 10.58
Akkor a milliárdos osztalékot felcsippentő kapitalista Gyurcsány nem is baloldali?
szaboria1
@magyarbakancs: Le vagy maradva már nincsen tulajdonába cég. Nézz utána, tavaly eladta ez sem tetszett a fidesznek.
elnyomott
@magyarbakancs: Nem így van. A baloldaliság egy ideológia. Picit művelődj, tanulj, biztos hasznodra lesz. ;-)
Az ilyen tudatlanok miatt van más értelme manapság a fogalmaknak!
laja70
@magyarbakancs: Orbán nem kapitalista, vagyontalan. Papíron! Az ilyenek szavazzanak csak rá!
szaboria1
Ma még sokan nincsenek tisztába mi is a kapitalizmus. 25 év után is keverik a szocializmusi dolgokat nagyon el kellene felejteni. Sógornőm mondta még 1990 nem tudják a magyarok mire cserélik le a szocializmust.
Perwool
KISZ titkárok cicaharca...
Na és vajon miért nem volt az elmúlt 26 évben egy politikusbűnöző sem lecsukva ???
Na nem azért mert annyira tisztességesek, korrektek, hanem inkább a "holló a hollónak nem vájja ki a szemét" miatt.
Ez az ország tragédiája, hogy a dilettáns tolvajbandát egy másik velejéig korrupt társaság váltotta...
Az eredmények már látszanak..27 országból a 26. vagyunk!
A rendszerváltó pártok és az utódpárt mind megbuktak. Ideje új arcok, új pártok után néznünk.
Béla333
@szaboria1: 11.23
"Sógornőm mondta még 1990 nem tudják a magyarok mire cserélik le a szocializmust. "

Kleptokráciára? Mert ez ami itt van, az nem kapitalizmus, remélem ebben egyetértünk!
Béla333
@Perwool: 11.25
Pontosan így van!
A 90-es évek régió vezető pozícióból a kleptokrata, maffia politikai "elit"-nek "hála" mára már a régió sereghajtói vagyunk!
Mérhetetlen károkat okoztak az országnak, az életünket tették tönkre, hiszen már 27 éve tart!
Mocskos hazaáruló aki ebben részt vett!
szaboria1
@Béla333: Ez igaz mert az akkori politikusok sem tudták milyen az mert zömük a KISZ csöcsén nevelkedtek.
szaboria1
@Béla333: A sógornőm a saját bőrén tapasztalta meg milyen az amikor nem itthon akar megállni 68-ban dobbantott és kemény 20 évébe került, hogy sikeres üzletasszony lett. De sajnos nem sokáig élvezte mert a betegség nagyobb úr lett.
Béla333
@szaboria1: 11.45
A mi életünket is gyakorlatilag ellopták a politikusaink!
Lehetett volna egy élhető, jobb országot is létrehozni e helyett ami most van!
Ezt nem lehet nekik megbocsájtani, az ellopott, tönkretett éveket nem lehet semmissé tenni!
És még ki tudja, meddig tart, mire ebből élhető ország lesz?
Az egyik gyermekem is már arról beszél, hogy itt akarja hagyni az országot! Tartsam vissza?
Perwool
@Béla333: ez megy évek óta...a két párt egymás mutogat miért tart itt az ország...
Miközben külön jó nekik, hogy el-el bukják a választásokat 4-8 évente van kire kenni a szart..miközben kölcsönösen nem számoltatják el egymást az elkövetett disznóságokért..
Egy cég efftársak..csak két bejárata van..
Béla333
@Perwool: 11.53
Ezért támogatok minden olyan alakulatot, amelyik a teljes elmúlt 27 év politikai "elit"-jét akarja elzargatni, elszámoltatni amit még lehet!
Legyen az LMP, Momentum, mindegy. (Azért a Jobbikot mégsem támogatom, bár ők is ezt mondják!)
szaboria1
@Béla333: Bizony a gyerekek sem tudják ezt az életet felvállalni. A fiam nem rég mondta ha most lenne 20 éves már rég elment volna.
karma1
@szaboria1: Huszevesen sokkal nehezebb kezdeni, mint 30-40 evesen...;;o))) Nekem elhiheted,... 46 evesen kezdtem, es nem bantam meg. Csak konyhanyelvi alapfokon beszeltem a nyelvet, de mindenbe bele lehet jonni, mint kiskutyanak az ugatasba...:o))
dr. prédikátor
Hogy őszinte legyek , a Gyurcsány se a szívem csücske, de , még mindíg hitelesebb politikus mint az összes többi!!!Értem ezalatt a fütyisz csürhét, a jobbikot és az möszöpöt is!!!
karma1
Kedves Propi, kar volt ennyire szarkasztikusnak lenni, es egy facebook bejegyzest megjeleniteni, es ezt izekre szedni...
Bizony, Gyurcsany mond valamit, es ha nem polt ulne abban a posztban, amiben, akkor Gyurcsany igeretetol teljesen fuggetlenul mar az egesz kormanynak a huvoson kellene uldogelnie, es varni a pizzafutart. (A racson nem fer be mas kaja, hihi...:o)))

Szoval lehet fikazni Gyurcsanyt, de ha ma barkit negyszemkozt megkerdeznenek az ellenzek soraiban, akkor 10-bol kilenc azt mondana, hogy igenis, buntetojogi felelosseggel szamoljanak el az ellopott penzekkel, meszaros ezerszeres meggazdagodasaval, letelepedesi kotvennyel, manyup-penzzel, tarsoly-fele orosz vizumeladassal, szijjaspetyaval, IGEN,... Menjenek bortonbe, ha felelosek: az egyszeru embert evekre elitelnek, tuzelot gyujtogeto idos embereket tobb tizezer forintra buntetnek, pedig csak nem akarnak megfagyni, nem a kisvasutjukhoz, stadionjukhoz kell epitoanyagnak...
Manhattan
@Béla333: Csak bekukkantottam, hátha itt vagy. Mert ugye, Gyurcsány van a porondon... :D
Béla333
@Manhattan: 12.45
Mazohista vagy, vagy ennyire osztod a véleményem?
CsipkeRózsa
@Béla333: 10:54
"Eddig is működött a kéz-kezet mos a Fideszesekkel, ez után is fog!
Ugyanis ha a Feri borít, akkor borít a Fidesz is."

Gyurcsány ellen semmi borítani való sincs. Ő nem lopott.
karma1
@adrenalink: Nem duborgott,... Nagyon sokan megigertek, hogy aztan most megcsainaljuk a III/III-as ugynokok elszamoltatasat, meg irgum-burgum, de sosem lett az.
Ne felejtsd el, akkor MINDEN keplekeny volt: olyan dolgot voltunk kenytelenek csinalni, amit elottunk soha senki nem csinalt me'g: a (majdnem)mukodo cuclizmusbol kellett visszafordulni a kapitalizmusba. A baj csak az, hogy nem tanultak a tortenelembol, es a vadkapitalizmussal kezdtek, es persze ez meg most is tart...
Az NDK-nak konnyu volt, oket visszavette, felhozta-kifizette az NSZK, oszt jonapot,. Nekunki jmeg a grosz karcsi utan jutott az antall, aki csak lassu volt, de nem karizmatikus. el is b@szta a privatizaciot rendesen, szoval, mit tehetett volna szerinted Gyurcsany?? Kadar meghalt, Horn nem mukodott mar, Bokrosnak sokat koszonhetett orban, mert a gazdasagot a zuhanorepulesbol a Bokros csomag hozta ki, de orbanek nem hagytak, hogy vegigmenjen, mert akkor hova fertek volna be ok?
Es azt se felejtsd el, hogy orban akkor meg az oroszokat kergette ki a szajaval az orszagbol.Bar ellenzekben is hulye volt, mert mindent megvetozott, ami elt es mozgott, de a tizede annyi kart nem csinalt, mint amit most, 2010 ota folyamatosan kiepitett: megcsinalta a legvadabb Cosa Nostrat, amiben o a Don Padre, ... Mostanra latszik, hogy mit tett, es az a legszornyubb, hogy ahelyett, hogy a megszerzett milliardjaival elhuzna a rak farkara hawaiiozni, meg jobban felgyorsitotta, mi tobb; TORVENYESITETTE a korrupciot es a lopast, a 14-es programja csak abbol az egy szobol allt,. hogy "Folytatjuk!"
Béla333
@CsipkeRózsa: 12.52
1./ Honnan tudod?
2./ Ha így is van, de az ő miniszterelnöksége alatt 100 és ezer milliárdokat loptak a párttársai, abban neki is hatalmas felelőssége van. Miért nem tett semmit ennek a megakadályozásáért?
3./ Ő volt az MSZP elnöke, amikor a pártpénztárnok a Fideszes hasonlóval osztotta el a lopott pénzt.
4./ Tudott (mert erről tudnia kellett!) ezekről a bűncselekményekről, mégsem tett semmit, így legalábbis cinkos a lopásokban. Ha nem kapott semmit akkor is.
5./ Polt ebbe a helyzetbe hozásában, bebetonozásában jelentős szerepe volt.
6./ 2006 mai napig büntetlen maradt, a felbújtók, a szervezők a mai napig közöttünk vannak. Ez Gyurcsány felelőssége!

Folytathatnám, de minek?!
CsipkeRózsa
@Béla333: 13:02

minden kis lopásért nem felelős egy miniszterelnök. Az ő idejében milliárdok eltűnéséről túlzás beszélni.
Most, a lopást, lenyúlást már törvényesítették, az a természetes eljárás.
Ne hasonlítsd össze a két kormányzást.

A másik, ami fontos, Gyurcsány nem egy lelketlen ember. Ő együtt érez a rászorulókkal. Semmilyen szempontból nem lehet őt összehasonlítani Orbánnal.
szaboria1
@karma1: A Fiamnak lett volna segítsége de akkor még azt mondta Ő itt szeret lenni.
papa.49
@dr. prédikátor: A mai ellenzékből tényleg ö az akitől a legjobban tartanak a fütyiszek, mert értelmesebb náluk, átlát rajtuk mint a szitán!!!
Egy nagyon nagy hibát követett el azzal hogy nem mondott le 2006 telén, ha akkor lemond ma az ,,utálatos kép,, a hazugovics !!!
Béla333
@CsipkeRózsa: 13.13
Milyen kis lopásról írogatsz? Nem egy hamutartó tűnt el egy minisztériumból, hanem folyamatosan túlárazták például az autópályákat. Volt idő, hogy 40%-al!
Gripen 2. rendelés kenőpénze!
Ha igaz, a 4-es metró lopkodása is az ő idejére esett! Egy része biztos!
A K&H Kulcsár ügy politikai érintettjei is az ő idejében voltak.
És ami folyamatosan ment kormányokon átívelően: az országból a pénz kiszivattyúzása offshore cégeken keresztül.
2006 felbújtói, szervezői miért nem lettek lecsukva? Úgy néz ki, mintha nem akart vagy nem mert volna fellépni ellenük, pedig egy miniszterelnöknek ez kötelessége! Nem a mutyizás a másik oldallal!

Én nem tudom milyen ember Gyurcsány, de ezek az ügyek olyanok, amikről jogosan várhatnánk valami elszámolást felénk!
Amikor tenni kellett volna, nem tett, utána meg minden más csak magyarázkodás!
Szerintem!
CsipkeRózsa
@Béla333: nem fogunk egyetértésre jutni.
Béla333
@CsipkeRózsa: 13.13
"Az ő idejében milliárdok eltűnéséről túlzás beszélni. "

1./ Nem tudom a 4-es metró visszafizetendő milliárdjaiból kinek mennyi a sara!
2./ Ott is milliárdok (sok-sok milliárd) tűnt el!:
nol.hu/archivum/archiv-415128
„Öt év alatt több mint 850 milliárd forintot költött a magyar büdzsé autópályák építésére. Egyre több jel mutat arra, hogy az elkészült és az épülőfélben lévő gyorsforgalmi utak 250-300 milliárd forinttal olcsóbban is elkészülhettek volna."

3./
"Az egyik olyan eset, amivel kapcsolatban több forrásunk is egybehangzóan állította: minden magyar párt érintett volt, ezért is ült el hamar a botrány idehaza. A "Strabag-ügy" nem is Magyarországon pattant ki: a 2006-os osztrák parlamenti választások idején számolt be a Profil osztrák magazin arról, hogy a Strabag üzleti előnyszerzés céljából magyar pártoknak adott adományokat eurómilliós nagyságrendben, egy PR-cégen keresztül. A lap szerint az Eurocontact nevű cég 2003-2005 között szisztematikusan kereste meg a magyar parlamenti pártokat, a dokumentumokban az M5-ös, M35-ös, M0-ás, M7-es autópályákról, a 4-es metróról és egy budapesti kórházról volt szó. A Strabag ebben az időben több ezekhez kapcsolódó közbeszerzésen nyert megbízást. A Profil azt írta, az akkor kormányzó MSZP-SZDSZ között egy 11 millió eurós adományt 8-3 arányban kellett elosztani (ez volt a híres Blumen, Vogel, azaz virágok és madarak minősítés), a kórházépítés kapcsán pedig a Fidesz budapesti szervezetének jutott állítólag pénz. A magyar pártok egyhangúlag minősítették "az osztrák politikai folklór részének" az ügyet."
hirszerzo.hu/hirek/2010/9/28/20100927_partok_korrupcio_kampanyfinanszirozas

Folytassam? Sajnos van mit!
quadrocopter
Húzzatok bele, de a Moszad módszere gyorsabb és eredményesebb!
qxy
De veled együtt te madár.Hazug disznó. De lesz megint aki el is hiszi de ez a jó nem? Hinni kell hogy mibe? Azt mindenki el dönti.
Peller Anikó
@qxy: Na most jött el az idő, hogy felsoroljad nekünk itt, mit hazudott a disznó.

Mert eddig egyetlen baromagyú sem tudta megmondani nekünk mit hazudott a disznó.

Remélem nem egy seggszájú faszfej vagy aki csak úgy beleugat a pofánkba valami hülyeséget, hanem meg tudod mondani mit hazudott.
qxy
@Peller Anikó: Tudod, a múlt héten linkeltem be nem is keveset de ha szeretnéd, meg keresem neked. de felesleges. Mert aki akkor hitt benne az ezeket akkor sem, meg most sem fogja el hinni . Na ez van az Orbán embereivel is vagyis. teljesen mindegy hogy leírom vagy nem, mert az tuti hogy nem lesz igaz a ti szemetekben.Ugye jól gondolom.Kádár is Jó ember volt sokak szemébe Mert mindenki azt hisz el amit akar.
Béla333
@qxy: 16.31
Felesleges győzködni, elvakult DK-s fanatikus.
Ha leírod neki hogy ebben vagy abban hazudtak, loptak, összejátszottak a Fidesszel, akkor a következők történnek:
1./ Bátran elmenekül aznapra a hírtől,
2./ Konkrét nyomozást kér az ügyben, bizonyítékot, stb.
3./ Lefitymálja a beidézett újságcikket, réginek nevezi, történelmi múltnak!
4./ Elkezd személyeskedni, mocskolódni!
5./ Legközelebb hasonló témánál képes ezekkel vagy ennek a variációjával újra jönni,

Nem lehet érdemi párbeszédet folytatni egy DK-s fanatikussal, olyanok mint a Fideszesek!
qxy
@Peller Anikó: de ha kéred egy kis " tudom, nem igaz.-
Gyurcsány Ferenc, aki a választási kampányban elhazudta az ország valós pénzügyi helyzetét, és gazdasági miniszterével milliós nagyságrendben költött az adófizetők pénzéből arra, hogy nyugat-európai újságokban manipulatív óriásreklámok jelenjenek meg Magyarországról?
Gyurcsány Ferenc, aki a választást követő napokban sarokba vágta a választási programját, és az új parlamenttel visszavonatta a már hatályban lévő adócsökkentési programot, miközben az ígéretektől merőben eltérő, és/vagy azokkal szöges ellentétben álló kormányprogramot nyújtott be?
Gyurcsány Ferenc, aki százmilliárdnyi ÁFA visszatartásával vállalkozók tízezreit tette végképp tönkre és visszafordíthatatlanná tette a körbetartozási spirált?
Gyurcsány Ferenc, aki a választások előtt a Svábhegyi Gyerekkórház szobáiban meghatottan simogatta a beteg gyerekek buksiját, hogy azután (a "reform" jegyében) bezárassa az intézményt?
Na de tudom hogy ez,??? nem igaz . á hogy is lenne igaz. hisz ő egy becsületes ember.
grincss
@quadrocopter: Az oroszoké is!
Egy kis Plutónium és ... :-)
bencemacska
@karma1: ma 12:34
"(A racson nem fer be mas kaja, hihi...:o)))"
A pizza előtt kocsonyát ajánlottunk, az is befér!!!
bencemacska
@papa.49: ma, 13:25
Végre valaki egyetért velem. Ha akkor időben lemond (még 2007 is elég lett volna!), rendkívüli választást kellett volna kiírni, és OV-t kapta volna telibe a világ válság. Örülhetett volna, ha megússza. A következő választás után meg Gy.F. diadalmenetben jöhetett volna vissza.
A kormány párt támogatása nélkül nem lehet kormányprogramot megvalósítani. Mögötte meg csak zsákmányra éhes csinovnyikok álltak!
adrenalink
@karma1: 12:58-ra Ha már magyarok vagyunk, ne Madonnára, hanem Eötvös Gáborra /van másik, na látod/-ra hivatkozzon a firkász, ezt jobban megértik a szavazóitok.Ez nem Neked kritika, csak úgy eszembe jutott.
A lényeg: tudom, hogy Te nagy Gyurcsány szimpatizáns vagy /nincs ezzel semmi gondom/, de én csak annyit bátorkodtam megjegyezni, hogy 2002-ben miután hatalomra került az MSZP, Keller László vezetésével létrehozta azt a vizsgálóbizottságot, amelynek a feladata az I. Orbán kormány disznóságainak feltárása volt. Nyóc év alatt semmire sem jutottak, mint ahogy a következő orbán kormány alatt, hasonló céllal Buday Gyula vezetése alatt felállított vizsgálóbizottság sem volt eredményes, pedig akkor már Potty Peti volt a Főügyész...
Nem értem, hogy jön a témához Kádár, Horn, NDK stb.
Kár, hogy nem jutottál vissza Árpád Fejedelhez, mert, ha nem lett volna lusta, akkor még tovább vándorolnak erről a huzatos helyről, ahol sok szemetet összesodor a szél...
papa.49
@bencemacska: Én ismerem a Motim történetét miután ő lett a góré, rövid idő kb. 1 év alatt átálltak a műkorund gyártára, ami akkor nyugaton is nagyon kapós volt, kaszáltak vele rendesen, még kis vidéki a város környéki üzemek is ezt gyártották...
Azt hogy nem sikerült neki keresztül vinni a terveit jó részt az mszp. mamelukjainak köszönheti, meg persze kivette a részét belőle a szadesz is bőven...Végül is szerintem nem csak a fütyisz mesterkedése, hanem a hátország hiánya okozta a vesztét...A fütyisz csak a társadalom előtt járatta le de azt teljesen, ezért neki nem kellene politikai szerepet vállalni többé sohasem...
Borsodi
Nem lehetne egy kicsit ki egészíteni, hogy már ebben az évben,mert így olyan mint amikor azt mondták Magyarországon bevezetik az eurót ! Csak nem győzzük kivárni.Én azért reménykedem,hogy ennyi aljasságot nem lehet megúszni büntetlenül,egyszer a fagyi vissza nyal még neki is.
www.youtube.com/watch?v=4uhn5uYwlKI
grincss
@grincss: Hogy én hogy keverem a szezont és a fazont!
Helyesen Polónium! :-)
bencemacska
@adrenalink: Nem vagyok jogász, ezért nem tudok jogásznyelven vitatkozni. Viszont a felvetett problémádon én is sokat morfondíroztam.
Megoldás hiányában azt találtam ki: az MSZP és az első OV kormány által elkommunizált pénzből kapott más is, tehát nem boríthatott.
A Fidesz viszont törvényesen lop. Olyan törvényt hoznak, ami megmondja, ki lophat, és ki nem. Ezt OV dolgozta ki ellenzékben!
Gyurcsányt azért buktatta meg a saját pártja, mert a mancsukra ütött mikor a húsos fazékba nyúltak, és szabályozni akarta mekkora cupákot vehetnek ki!
idppp
@adrenalink: Maga ökör! Pont azért nem tudott eljárást indíttatni Keller, mert Polt mindet megakadályozta! Az Orbán érában pedig nagyon akart, de annyira koholt, politikai vád volt mindegyik, hogy közröhej tárgyát képezték!
idppp
@papa.49: Ez nevetséges! Azért futamodjon meg, mert az aljas Fidesz hazugságokkal besározta? Úgy táncoljon, ahogy Orbán fütyül? Gyurcsányt nem olyan fából faragták! Ő nem Botka, hogy Orbán kottájából játsszon! Szegeden körbenyaldosta a legnagyobb ellenfelét, még jó, hogy nem láttuk, nem a nyilvánosság előtt nyalta ki a seggét! Hiába próbálnánk összehasonlítani a két embert, nem menne, ég és föld közöttük a különbség Gyurcsány javára!
bencemacska
@papa.49: ma 19:40
"ezért neki nem kellene politikai szerepet vállalni többé sohasem..."
De felmérted, hogy ez mekkora tét?! Szerintem ő meg van győződve róla, hogy ő már tanult a saját hibáiból!
Ebben hasonlít OV-ra nem tud vesztesként visszavonulni.
Ezzel nincs egyedül. Nagyon sokan vagyunk ilyenek. Pl miért indul el egy hegymászó tizedik kísérletre is??? Biztos neked is volt valamiben kudarcod, amit utána addig ismételtél, míg nem sikerült!?
Ilyen az összes kutató, nem adhatja fel az első kudarc után! Csak a kutató az anyaggal küzd, ők meg a társadalommal. És ennek utóbbinak nagyobb a visszhangja!!!
papa.49
@idppp: Nem a fütyisz miatt, hanem mert a fütyisz tette őt elfogathatatlanná a lakosság jó részének körében...
RonaGyuri
na látom már ez is jobban teljesít! =))
Tényleg kár volt bezárni a sárga-házat!
kulabombaafityiszre
@qxy: ma, 16:55
Igazad van a fityisz nem hazudot a választás során.Folytatjuk.Ennyi volt.
Akinek ez elég volt és a fityiszre szavazott,annak azt kívánom szülessen egy testvére és ő legyen az apja.
papa.49
@bencemacska: Mert a társadalom nem egészen úgy működik mint az anyagi világ, magyarul, ő kiteheti a szívét a nép elé a legtöbben max. belerúgnak egyet, csak ezért...
Nagyon jól sikerült a fütyisz karaktergyilkossága, sajnos az ő számára csak egy hosszabb szünet hozhat változást, vagy ha a fütyisz vezetésével az ország gazdasági csődbe jut...
Ami engem illet nálam makacsabb embert ha munkáról van szó nem találsz, ezért is hívnak még mindig, de politikus nem lennék soha, nincs hozzá ,,jó vénám,,...
bencemacska
@kulabombaafityiszre: De szépen körbeírtad!!!-:)))
papa.49
@idppp: Ez igaz a Keller valamennyi beadványát elutasította a szÜgyész, ,,bűncselekmény,, híján!!!
bencemacska
@papa.49: Igazad van, az más világ! Nagyon hajlékony gerinc kell hozzá, vagy diktátori hajlam! Szerintem Gy.-ból mindkettő hiányzik. Ésszel próbálja pótolni, de az az intrikával szemben kevés!
Ov-ék az első jelentős szerzésüket Antall segítségével követték el. Az nagyon bejött nekik, azon tanultak.
És megjött az étvágyuk is. Szerintem ez okozza majd - valamikor - a vesztüket is!!!
adrenalink
@idppp: 20:08-ra Én is tisztelem magát!:-) 2006. október 9 - 2010. december 13 Legfőbbügyész: Dr Kovács Támás! Csóközön
Béla333
Kellert a saját párttársai állították le:

: xn--hr6-rma.hu/cikk/63778/tagad_a_medgyessykormany_allamtitkara
""Keller a tárgyaláson arról is beszélt, hogy célkitűzéseinek megvalósításakor saját politikai táborán belül is akadályokba ütközött. A Parlament folyosóján azt mondták neki: "mit akarsz, a legfőbb ügyész a miniszterelnökkel vadászik!?". Jött az üzenet a miniszterelnöktől: "nem kellene ezzel foglalkozni!""
papa.49
@bencemacska: A Tiszti Kaszinó az mdf. közösen 1 milliárd, abból vette a hazugovics apja az első bányát, mert érdekes módon a fütyisz ,,kölcsönadta,, neki a pénzt...Majd mikor 1998. hatalomra kerültek jött a ,,hosszú bájtok éjszakája,, mikor a Lajos elsikálta az addigi sarukat, mert tudod mindig az első millióval, milliárddal kurva nehéz elszámolni...
Peller Anikó
@qxy: Na jó, legalább megpróbáltad.

1. "a választási kampányban elhazudta az ország valós pénzügyi helyzetét"

A fidesz dolga lett volna ezt kikürtölni. Mit tettek? Ezzel kampányoltak a fideszesek?

Pontosan lehetett tudni mire számíthatsz, már decemberben világosan megmondta az Eu, hogy a hiányt le kell szorítani 3 % alá. Haladékot adtak a választásokig. Nem olvastál híreket és azt hitted elhazudta valaki előled?

2. "milliós nagyságrendben költött az adófizetők pénzéből újságokban óriásreklámokra"

Hol itt a hazugság? El tudod te képzelni mennyibe kerül az orbán féle reklámhadjárat, a teljes ciklus alatt valami eszement baromságokra? Csak nem gondolod, hogy milliós nagyságrenddel megússzuk? Talán az ezerszer annyival, Magyarország erősködik például.

3. "sarokba vágta a választási programját" Lehet. A hiányt le kellett szorítani.

Hol a fidesz választási programja? Ja, folytatjuk a lopást.

4. "ÁFA visszatartás" Hol itt a hazugság?

5. "gyerekkórház" Hol itt a hazugság?
bencemacska
@papa.49: 20:52
Pont erre gondoltam. Az az ügy eljutott a bíróságig is, de kitiltották a tanukat!!!
karma1
@szaboria1: En segitettem egy unokaocsemnek itt, szereztem neki meg a baratjanak munkat, szallast, kocsit adtam nekik, mindent elinteztem korulottuk, amit kellett - 25 eves volt, es mindketten rendkivul elszantak, hogy ok bizony itt akarnak elni, dolgozni, mert ez olyan jo. (Az unokaocsemnek VOLT otthon munkaja, nem volt ugyan agyonfizetve, de biztonsagos munka volt. )
Aztan rajott, hogy a munkahoz pontos munkakezdes jar, kemenyen kidolgozott 8 orak, nem szabad piasan menni dolgozni, es cigiszunet sincs minden 10 percben...Fel ev utan rajott, hogy megis inkabb hazamenne, az otthoni munkaja estenkent kezdodott a szinhazban, akkor mehetett ki eloadas kozben, amikor akart, es a tarsasaggal megihattak egy-egy pohar/uveg sort is, ha nagyon meleg volt. Szoval hiaba minden, ha nem muszajbol, nem kenyszerbol hagyja el valaki az orszagot, mert felesegrol, gyerekekrol, idos szulokrol kell anyagilag gondoskodnia. (Megjegyzem: a srac otthon is jol szitualt volt, a szulok epitettek fol egy ketszintes hazat, amin a ket fiutestver osztozik, es mosasra, kajara nem volt gondja, mert Mamiek a telek masik hazaban laktak karnyujtasnyira. Hat igy nem is megy a valtas, bar ez NEM egyenlo a Te fiad szitujaval.)

Csak azt akartam kihangsulyozni, hogy tudom, hogy mekkora tragedianak , kilatastalansagnak kell lennie az egyenek eleteben, akik ilyen sulyos dontest hoznak, hogy kivandoroljanak elni mas orszagokba. Egyaltalan nem kivanom Neked, hogy a gyereked barmikor ilyen dontesre kenyszeruljon, mert Neked is szukseged van Ora, nemcsak Neki Rad,,,
Dehat a kilatastalansag, a kiszamithatatlansag es letbizonytalansag nagy ur...:o(((
karma1
@bencemacska: Igen, de akkor meg nem volt Pizza Hut Magyarorszagon, hihi,...:o))) Bablevest megse kinalhatunk nekik?...:o))))
Esetleg meg "reszelos" stanglit... (mert a kifli az gorbe, abba nem lehet belesutni a reszelot..:o))
karma1
@qxy: 16.31-re. Bar Gyurcsanyt csipem a legjobban az osszes porondon levo politikus kozul, tagadhatatlanul voltak neki is rossz intezkedesei.
DE: Ha azt nezzuk, akkor minden eddigi eranak a IIVH ota voltak rendkivul negativ hatasai, szereploi. Kadar is tonkre tette nagyon sok ember eletet, de tavolrol sem 4 millio emberet, mert melyszegenyseg sohasem volt orban uralomrajutasa elott - bizony meg Gyurcsany idejeben sem.

Tehat ha az osszes eddigi kormanyon vegigmesz, akkor tedd a tudodre a kezed: csak-csak orban vegezte a legnagyobb pusztitast, nemde?
Meg rakosi pajtas is sirva konyorogne a szemelyi kultusz receptjeert a csuti vizidisznonak, ha elne, mert ezt o sem tudta (MERTE !) volna megcsinalni, es latjuk, hogy mi lett a vege az o uralkodasanak.

Szoval lehet Gyurcsanyt szarozni, de ahol orban, mint ellenzek mukodott/mukodik mar 27 eve, ezzel tul sok mindent nem lehetett tenni meg Gyurcsany idejeben sem. Kulonben is, az antall kormanynak kellett volna ezt megtenni elsosorban, dehat o igencsak kotodott a multhoz. Olyan ez, mint amikor a kiskutyanak az orrat bele kell nyomni AZONNAL a pisijebe, ha rossz helyen pisil be, hogy egy eletre megtanulja, mit szabad es mit nem.
Gyurcsany mikor is jott a politikaba?
Ja, es mondjak, hogy eltitkolt gazdasagi adatokat, hogy jobbnak tunjon a merleg.
Igy persze ez sem igaz, mert akarhogy titkolta, az nyilvanvalo volt, hogy az IMF kolcson 75 %-a meg a bankban pihent, amikor O es utana Bajnai atadtak a hatalmat orbannak. Maga orban es az emberei allapitottak meg, hogy a gazdasagot jo allapotban vettek at. Kulonben is a fideszes jaray volt a penzugyminiszter.
Ha valaki idegennek most csak az orszag osszes statisztikajat bemutatnak, visszamenoleg, egeszen biztos, hogy a legtobb visszaelest az utolso 7 evben talalnak. Vajon miert is?
Györe-Juhasz Eva
@karma1: 23:17. Nagyon sok jó intèzkedèsènek pont a köcsög fideSS tett keresztbe,lehúzva őt is a nèp előtt.
Gyurcsány millióit-milliárdjait emlegetik jó páran ,DE,elfelejtik azt,hogy ő már akkor az volt /üzemek/ mikor a miniszteri szèkbe ült.
Elfelejtik azt is többek között,hogy ő a miniszteri fizetèsèt mind egy fillèrig jótèkony cèlokra utálta,
nem a saját zsebèbe.
Lehet átkozni, lehet szarozni,De legjobb lenne sok mindenen elgondolkodni,hogy mit tett,ès mit kenték rá.Ès igen ,sokkal jobb volt az èlet,ettől a rühes banda által megteremtett nyomortól mèg Kádár is ezerszer jobb èletet biztosított.
Szègyen,hogy valamikor a Románok fölött álltunk megèlhetès ,szólás szabadság...minden tèren,ès odáid zülesztettèk ezt az országot,hogy ma a románok jobban èlnek.
szaboria1
@karma1: Az élet körülményünk miatt már nem akar minket itt hagyni.
Desischado
Már mindent leírtatok, de a tény az, hogy Gyurcsánytól fél a fidesz a legjobban, és vajon miért? Részemről százszor inkább ő, mint egyszer a dádé!
karma1
@Györe-Juhasz Eva: Szo szerint ez a velemenyem, amit leirtal. Mostanaban rengeteg hallgatom a youtube-on a Heti Hetest meg azokbol az idokbol, amikor a (legelejen) nem orban volt hatalmon, de ellenzekben mar ugyanazt csinalta, mint kormanyzason: allandoan eltunedezett, es asszem Havas Henrik "fontoskodo eltunesnek" nevezte ezeket az akcioit. Sajnos, lehet, hogy egy elesszemunek mar akkor eszre kellett volna vennie, hogy ellenzekben sem volt semmi programja, akkor is abbol elt, hogy masok munkajat latvanyosan szetzuzza.
Erre mondjak azt Gyurcsany esetere; hogy nem lehet a szellel szemben pisilni... O legalabb megprobalt...
karma1
Propika, azt azert elarulnad, hogy Gyurcsany Ferenc mikor hasonlitotta magat Madonnahoz? Es konkretan miert is?

Lekoteleznel...:o)))) Ha valami linket , lehetne
magyarbakancs
@bakcsubakka: Ideológia a elkötelezettség bármely oldalon.
Gyurcsány egy ideológia maga a megtestesült hinta ideológia.
Meg Orbán is hinta ideológia.
Ez a két ember olyan mint egy daganat rátelepszik a társadalomra.
magyarbakancs
@laja70: KISZ titkárok cicaharca...
Na és vajon miért nem volt az elmúlt 26 évben egy politikusbűnöző sem lecsukva ???
Na nem azért mert annyira tisztességesek, korrektek, hanem inkább a "holló a hollónak nem vájja ki a szemét" miatt.
Ez az ország tragédiája, hogy a dilettáns tolvajbandát egy másik velejéig korrupt társaság váltotta...
Az eredmények már látszanak..27 országból a 26. vagyunk!
A rendszerváltó pártok és az utódpárt mind megbuktak. Ideje új arcok, új pártok után néznünk.
Perwool írta én is ezt vallom.
Ez az ő írása!!!
magyarbakancs
@elnyomott: Csakhogy tudjál hol elindulni:
moruczsz.uw.hu/JOBB_BAL.HTM...
Ne nézzél már gyereknek!
Engem semmilyen ideológia nem érdekel, de az igen ,hogy a semmiből gazdagodnak meg, olyanok kik a tűzhöz közel ülnek és annyit szereznek amennyit nem szégyellnek.
Gyurcsány is egy ilyen alak.
Baloldali értékekről egy ilyen alak ne dumáljon.
Életében se ö, se Orbán nem dolgozott nekem ne ossza az észt egyik sem.
magyarbakancs
@szaboria1: Gyurcsánnyal soha nem nyer a baloldal.
szaboria1
@magyarbakancs: Épp ma mondták Gyurcsány nélkül meg pláne.
Béla333
@szaboria1: 10.44
Már bocs, de ki mondta? A Nyugatifény blog?
elnyomott
@magyarbakancs: Engem nem érdekel, ha egy ország vezetője multimilliárdos többszörösen és arany a klotyópapírja, ha közben az országban élhető élet, jogbiztonság és lehetőségek vannak.
Hogy ki gazdagodott meg a semmiből és ki sumákság árán - nem mindig lehet eldönteni. A lényeg az, hogy aki hatalmon van, az országnak akarjon jót elsősorban.
Baloldali értékekről meg éppen olyan kevés szó esik, mint a jobboldali, vagy éppen keresztény értékekről.
Apropó, te legalább keresztény vagy egy keresztény országban?
Egyébként bizony gyereknek nézlek, mert érved nincs, fogalomzavarban szenvedsz, ami a tudás hiányát jelzi.
De lehet javítani rajta, ha nem vagy pökhendi, kivagyi, hanem törekedsz a tudás megszerzésére.
szaboria1
@Béla333: Kapaszkodj meg az M1 -esen reggeli híradó előtt pont akkor kapcsoltam be a tv-t. Nem tudom kivolt a pali mert már nem volt kiírva a neve.
Béla333
@szaboria1: 14.10
Gondold végig: Azt sugallja az Fideszes M1 TV, hogy Gyurcsány kell az összefogásba, akkor te ezt csak azért elhiszed, mert csíped a Gyurcsányt?
Ha ugyanezt mondanák a Vonára, te azt is elhinnéd?
Szerintem épp ellenkezőleg: hiába állítják itt a DK-sok, hogy Gyurcsány az Orbán egyetlen, igazi ellenfele, akitől Orbán fél, az igazság ennek pont az ellenkezője!
Addig, amíg Gyurcsány benne van az összefogásban, mindig lehet bízni, hogy valami olyat mond vagy tesz, amivel leamortizálja a teljes csapatot, jól támadható az egész összefogás általa, így minimális energiával lehet hiteltelennek bemutatni az egészet!
Addig örül, addig jó Orbánéknak, amíg Gyurcsány a felszínen van!
szaboria1
@Béla333: Ajánlom nézd végig az Orbán Gyurcsány vitát Orbán azóta nem mer kiállni senkivel sem vitára. A kettő közül még mindig a Gyurcsány jobb.
Béla333
@szaboria1: 15.18
Annak idején láttam, minek nézném meg újra?
Ebbe a 10 évvel ezelőtti TV vitába szerintem felesleges belekapaszkodni! Azért mert akkor jobb volt, hihetőbb volt Gyurcsány, még nem jelent semmit.
Utána jött 2006 összes történése!
Egyébként is azt már tudjuk, hogy Gyurcsány mit tett és mit nem tett amikor miniszterelnök és pártelnök volt, most már 2017-et írunk!
Tudod ki a jobb Gyurcsány és Orbán közül? A Széll Bernadett!
szaboria1
@Béla333: Valamiról azért el feledkezel mert egy a 2008-as gazdasági válságért nem a Gyurcsány a felelős kettő amikor Bajnai átadta a Kormányt növekedésnek indult az ország és ezt még akkor Orbán is elismerte csak hát már akkor már a nyakán voltak a követelőzők akik addig támogatták. A Bajnai feltette az internetre az átadást amit aztán gyorsan töröltettek is nehogy az emberek tudják az igazságot. A legnagyobb bajt az MSZP belső harca okozta.
grincss
@Béla333: Én azt hittem, h a Hadházyba és a Szakasits-Schifferbe vagy szerelmes! :-P
Szókrakész
Így qrva könnyű megmondó embernek lenni!!!

Csak elolvassa a neten terjengő dolgokat és máris ott a tuti "saját" ötlet!!!

De eddig miért üzented, hogy senkinek nem kell börtönbe menni?!?!?

Rohadt megélhetési, köpönyegforgató...vagy!!!
Béla333
@Szókrakész: 20.25
Ez a "senkinek nem kell börtönbe menni" szöveg a Fideszeseknek küldött üzenet volt szerintem.
Ne vegyék komolyan ezt az egész DK féle választási cirkuszt, majd ő elintézi, hogy senkinek nem kell elszámoltatástól tartani!
Szókrakész
@Béla333: Ez a hála, hogy Sukoró ügy, ... elült, és most nem a megérdemelt 500 éves börtönbüntetését tölti.
Béla333
@Szókrakész: 20.30
Kéz-kezet mos..
Holló a hollónak...
Azt az egyet nem értem, hogy az ide írogató DK-s fanatikusok vakok, hogy ezt nem látják, vagy ők is haszonélvezői ennek a mutyitársulásnak?!
magyarbakancs
@elnyomott: Gyurcsány egy politikai gazember egy érv. Semmi köze a baloldalisághoz.5% párt ugrál, utálják, a baloldalon neki köszönhetjük azt a töménytelen szart ami most a nyakunkon van lásd Orbán.
Karrierista ember ki jó időben jó helyen volt és nem tehetségével vitte valamire, hanem kapcsolati tökéjével és benősülésével.
A válásomhoz meg semmi közöd, de kielégítem, kíváncsiságod római-katolikus vagyok, ki nem gyakorolja a vallását.
Nem érdekelnek az ideológiák se baloldali se jobboldali, se liberális.
Engem egy érdekel ki ebben a hazában és, dolgozik, az megéljen a takarító nőtől kezdve a professzorig.
Másik a politikus urak legyenek elszámolhatók és a közös fazékból ne lopjanak.
Yoda69
Ugy legyen Feri, de ha nem mennek bortonbeegy esetleges valtas utan azt szamonkerik rajtad.
elnyomott
@magyarbakancs: Ezt a jellemzést mindegyik politikusról elmondhatod, de a hatalmon levőkről leginkább.
És nincs csoda, vagy az egyik lesz hatalmon, vagy a másik. Ha a jelen hatalmat erősíted, akkor vagy rájuk szavazol, vagy valamelyik kis semmi pártra.
Ez van.
qxy
@Peller Anikó: Tudod, egy kutya. az vezet aki jobban át tudja vágni a népet úgy hogy el is higgyék .Tudod nem egy választás műveletét kotyogták el részegen ezek a tetvek az egész csalás. és átverés. De van kire fogni .- " te akartad, te választottad"és amíg a nép agyal, meg mérgelődik addigra szépen kilopják az ember utolsó vasát is
Egy kis apropó .- kis falu, minden remek. jött egy " illetékes" le tett az asztalra egy táska pénzt és szó szerint ezt mondta a polgár mesternek.- Ha le tudsz tenni ennél többet akkor maradhatsz ha nem akkor húzzál a picsába mert ez a falu az enyém. Ez pénteken volt, szombaton meg volt az ujj polgár mester választás, a falu nem is tudott róla és mindenki az ujjra szavazott. Reklamáció? Hiteles emberek közjegyzővel számolták meg. Aki reklamált azt mondták neki Ha nem tetszik, mehet ez a fasz után akit el zavartam mert sikkasztott. Mert ez is meg lett állapítva. Mai napig ez a polgár mester.lop csal hazudik, de a kormány mellette van .és igaza van mint, Minden politikusnak aki épp az élen van.
qxy
@kulabombaafityiszre: én nem mondtam hogy a fityisznek igaza van sajnos még nem volt olyan vezetője országunknak aki ne lenne sáros és korrupt.
magyarbakancs
@elnyomott:" Ezt a jellemzést mindegyik politikusról elmondhatod, de a hatalmon levőkről leginkább. "
Igazad van.
Tolvaj mind.
Azt hallom már 27 éve, hogy elszámoltatjuk.
Ja mit és kit?
Arról nem halok, hogy hogy lehetne a gazdaságot és a társadalmat jobb helyzetbe hozni.
Csak elszámoltatás az a duma megy reggeltől estig.
Cefi
@Pegero: =pergető=bringás=pergető . Te szarházi tetves mocsok! Miért nem takarodsz vissza orbán valagába, te vérfertőző, ocsmány gyilkos, köztörvényes, díszköcsög!?!?

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.