25 milliárd forinttal ígért a vetélytársak alá a Közgép, mégsem ők építhetik meg az M4-es autópálya hajdú-bihari hosszabb szakaszát a román határig.
Hiába ígért 25 milliárd forinttal a többi versenytárs alá a Közgép, mégis hoppon maradtak az M4-es autópályával – olvasható a hvg.hu cikkében.
"Az autópálya építésére a Közgép az olasz Itinera SPA-val közösen adott be pályázatot, ebben 25 milliárd forinttal olcsóbb munkát kínáltak, mint a versenytársaik. Csakhogy az ajánlatkérő Nemzeti Infrastruktúra (NIF) Zrt. úgy döntött, hogy ennyi pénzből nem is lehet kihozni a munkát, ezért érvénytelennek minősítették az ajánlatot. Így a Hódút, a Duna Aszfalt és az A-Híd nyerte el a munkát, nettó 83 milliárd forintért. A vesztes fél azonban megtámadta a döntést – de a döntőbizottság a NIF javára döntött" – áll a cikkben.
Ugyan a Közgép bíróságon még megtámadhatja a döntést, az a szerződéskötést nem befolyásolja, legfeljebb majd később akadhat meg az építkezés, ha a bírók az alulmaradt fél javára döntenek.
A vetélkedés az M4-es autópálya hajdú-bihari hosszabb, 26,5 kilométeres szakaszáért folyt – összesen 30 kilométeren kötnék össze az M35-ös autópályát a román határral.
Az egybites 300 forintos budiforradalmároknak szeretném megemlíteni, hogy az Alföldön, csaknem 4 milliárdért fog 1 kilométer épülni. Most tessék szépen a tükör elé állni és köpni arra, aki a zemúttnyóccév túlárazott autópálya építés miatt hörgött.