A fővárosi kötöttpályás hálózatba integrálnák a csepeli és a ráckevei HÉV-vonalakat, erről írt ki pályázatot a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (NIF).

A Napi.hu cikke szerint a Közbeszerzési Értesítőben megjelent felhívás a megvalósíthatósági tanulmányon túl költség-haszon elemzést is kér, továbbá a kiválasztott változatra – a csepeli HÉV esetében – a szükséges környezetvédelmi dokumentáció és valamennyi engedélyezési terv elkészítése, és a szükséges engedélyek beszerzése is a nyertes feladata lesz.

Az ajánlatoknak április 13-ig kell beérkeznie, és csak olyanok indulhatnak pályázaton, akik az alábbi három referenciával rendelkeznek:

- legalább egy 30 kilométer hosszú vasúti vagy HÉV vonalra vonatkozó megvalósíthatósági vagy döntéselőkészítési tanulmány elkészítése;

- legalább egy 200 millió forint értékű engedélyezett, vasúti pálya terve;

- legalább egy 15 kilométer hosszú HÉV, vagy vasúti pálya lézerszkenneres felmérése és geo-radaros vizsgálata.

A Budapest környéki HÉV-vonalakat tavaly augusztus végén szervezték ki a BKK alól (költségcsökkentésre és spórolásra hivatkozva), az állam pedig a MÁV-hoz csapta az üzletágat, melynek az átszervezés után először BHÉV, majd idén MÁV-HÉV lett a neve. A kocsik egy részén azonban még mindig a BKK-matrica látható.

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

justhpeter
Addigra a Mészáros & Mészáros megszerzi a papírt a referenciáról.
papa.49
@justhpeter: Annak nem is fog kelleni!!!
Qqberci
A Felcsút Expresszbe mikor kötik be?...
Fradigege
Már megint megkavarják a szrt, belefsnk a jacuzziba és újra csilliárdok hullanak az égből maszek zsebekbe. Ki van ez találva.
justhpeter
@Qqberci: Mert még nem döntötte el a Gazdaállat, hogy Bicskéig vagy Brüsszelig kell kiépíteni.
papa.49
Magukat kötnék be az irsai 750 ezer voltos elosztóba, csak egy gyenge villanás és már nincs is belőle semmi!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél