Hétfőn elkezdett járni az új orosz metró szerelvény a 3-as vonalán. A jövő nyártól már csak a Metrovagonmas járatai szállítják az utasokat a vonalon.

Hétfőn arról beszélt Tarlós Isván főpolgármester, hogy az orosz szerelvények színükben és formavilágukban az Alstomokkal harmonizálnak.

„Ezek legfeljebb a hatvanas, hetvenes évekkel harmonizálnak.”

- írja ezzel kapcsolatban a BKV figyelő.

A portál szerint az illesztések hézagosak, az élek sorjásak, a fémfelületek egyenetlenek; a Metrovagonmas vonata valójában akár új, akár felújított, ordít róla a gányolás. A korszerűbb technikai háttérnek köszönhetően halkabb ugyan, mint az elődje, de azért ez is csak csörög, zörög, himbálózik – az Alstom féle egyenletes futásnak, kellemes, 21. századi utazásélménynek itt nyoma sincs.

Kínos, hogy a Puskás Stadion építésére a kormány bemondásra odaadott plusz 70 milliárdot, a budapestiektől (napi félmillió utastól) azonban sajnálták azt a 20-25 milliárdot, amiből valóban új és korszerű szerelvényeket kaphattunk volna.

- írja a BKK figyelő.

Két héten belül még kettő szerelvény áll forgalomba, aztán áprilistól havonta 2-2 újabb szerelvény kezdi meg budapesti pályafutását. Az összesen megrendelt 37 szerelvényből jelenleg 5 van Pesten, az utolsó a tervek szerint 2018 júniusában áll majd forgalomba a 3-as metró vonalán.

12 hozzászólásarrow_drop_down_circle

qxy
A végén úgy lesz mint a viccben.
.- állj, metrót cserélünk.
.- mire?
.- mire mire hát vodkára.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
wagabund
asszem megnézem, mert kezdenek össze-vissza fanyalogni...
...egy betelefonálós műsor fő megmondó telefonálója a négyes metró szerelvényeire is azt mondta: nagyon rossz, korszerűtlen, kényelmetlen szerelvények...
meg az egész budapesti közlekedés...

van akinek semmi nem jó..
wagabund
@wagabund: módosítok...ha igaz, hogy 160 milliárdot elloptak a négyes metró készítésénél, a most felújított szerelvényekből meg még nem tudni mennyit, akkor ez utóbbi sokkal jobb..
mert ha az ellopott százhatvan milliárd egy részét a vagonok minőségére fordították volna, akkor azok akár légpárnásak is lehetnének, vagy maglev típusúak..
papa.49
@justhpeter: A ,,maradék,, 10 % ból ilyenre futotta, a 90 % meg szétosztották, és már el is vesztette a közpénz jellegét!!!
qxy
A végén úgy lesz mint a viccben.
.- állj, metrót cserélünk.
.- mire?
.- mire mire hát vodkára.
volvós
..." A portál szerint az illesztések hézagosak, az élek sorjásak, a fémfelületek egyenetlenek; a Metrovagonmas vonata valójában akár új, akár felújított, ordít róla a gányolás "...

Emlkékszünk még a Moszkvicsokra, Zaporozsecekre, a Volgákra ??
És még évekig vártunk az otromba járgányokra a Merkur Személygépkocsiértékesítö
Vállalat csepeli telepén... azóta miért változott volna az orosz jármü " gányolás " ??
wagabund
@volvós: így igaz..azokat mi vettük át boldogságban úszva...eltelt pár évtized, ezt a szerelvényt hivatásos műszaki ellenőr(bizottság) vette át...van különbség.
kukac50
Paks II-öt is így csinálják meg az oroszok???
Akkor fele Magyar meghal!!!
nezelodo
Már megszokták az oroszok ezt a színvonalat, maguknak gyártották, ezért a letelepedési kötvényeket, és a vízumokat már megvették, hogy élvezhessék ők is!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.