Eljött a változás időszaka, "az ország változásért kiált" – jelentette ki a jövő évi választásokra utalva a Demokratikus Koalíció (DK) elnöke kedden Debrecenben. 

Gyurcsány Ferenc országjáró körútja első állomásán azt mondta: az elmúlt hét év sokkal szörnyűbb volt, mint az azt megelőző nyolc, amire olyan sokat hivatkozik a jelenlegi kormányzat.

Gyurcsány: Az ország változásért kiált

A DK és ő maga is azért küzd, hogy bebizonyítsa: lehet nyugodt országot létrehozni, mert "sokak számára ez nem élhető ország" – fogalmazott, hozzátéve, hogy a kormányfő úgy viselkedik, mintha háborúban állna az ország egy részével. Mi nem háborúzni akarunk, a magunk életét akarjuk élni – jegyezte meg.

Gyurcsány Ferenc a Debreceni Művelődési Központban, több száz érdeklődő előtt arról is beszélt, az ország polgárai megérdemlik, hogy munkájuk után tisztességes bért kapjanak. Szerinte sok éven át, folyamatosan infláció fölötti béremelésre van szükség az országban.

Az ország felemelkedésének egyetlen forrása, hogy tisztességesen lehessen dolgozni, és azt tisztességesen fizessék meg

- hangoztatta. Az ellenzéki politikus szerint a javakból tisztességesen kell osztozni, így "ha az országnak jól megy, abban az évben legyen nyugdíjextra" – mondta, hozzátéve, hogy ez akár tizenharmadik, vagy tizennegyedik havi nyugdíjat is jelenthet.

"Vádolom ezt a kormányt, mert nem érti, milyen az élet a magyar nyugdíjasok sokaságának", akik 50-80 ezer forintokból élnek – jelentette ki. Meglátása szerint a nyugdíjasoknak érdemben soha nem kellett panaszkodniuk, ha az országnak baloldali kormánya volt.

Gyurcsány Ferenc beszélt az egészségügyről, amit szerinte nem lehet rendbe tenni "érdemi költségvetési kiigazítás" nélkül. Felhívta a figyelmet az egykulcsos személyi jövedelemadó hátrányaira is.

A DK elnöke – arra utalva, hogy Orbán Viktor miniszterelnök a Modern városok program keretében kedden Salgótarjánban volt, előtte meg Szegeden – azt mondta: baloldali polgármesterek úgy gondolják, "ha a kormány pénzt ígér, le kell mondaniuk a kormány kritikájáról". Szerinte a polgármesterek nem mondhatnak le arról, hogy jelezzék: "amit kapunk fejlesztésre azért megdolgoztunk, és az nem a kormány, hanem mindannyiunk pénze". És el kell mondani azt is a miniszterelnöknek: "Ön tönkre teszi az országot!" – figyelmeztetett.

Ha erről lemondunk, lemondunk a szabad Magyarországról – hangoztatta, kiemelve, hogy a következő egy év arról szól, meg tudja-e szerezni a magyar demokratikus sokaság a többséget.

Hozzátette: a DK a kormány kérlelhetetlen ellenfele, jelenleg félmillió szavazója van, "jövő tavaszra lesz lényegesen több". Ő maga politikusként képviseli a választóit, ez a hivatása, és senki kedvéért nem mond le – jelentette ki a résztvevők nagy tapsa mellett.

"De nincs szándékomban kakaskodni" – tette hozzá, megjegyezve: ugyanakkor megvédi a 2010 előtti közös teljesítményt, "nem lehet kidobni 27 évet".

Gyurcsány Ferenc a Fidesz politikájával való szembenállás gyengeségének nevezte, ha valaki azt mondja: "2010 előtt minden rossz volt".

Szerinte "óvatosan kell bánni, kit kínálunk fel ellenségnek". Bírálta a "fizessenek a gazdagok" politikát is, mert "egy csoportot odadobni bűnbaknak, nincs rendben" – mondta, jelezve, hogy egy csoport megbélyegzése csak indulatokat szül, abból nem lesz nyugodt kormányzás.

Megerősítette azt a korábban kifejtett nézetét, hogy nem ért egyet az alapjövedelemmel. "Erőfeszítés viszi előre az országot" – fogalmazott, hozzátéve: aki bajban van, azon segíteni kell, de nem szabad az embereket leszoktatni a munkáról.

"Nem ér annyit a politikai győzelem, hogy butaságokat beszéljünk. Én átélem a felelősséget" – mondta, és azt kérte, "bármilyen heves a kampány, ne egymásban lássuk az ellenfelet".

Az ellenfél "Orbán Viktor és világa" – nyomatékosította a Demokratikus Koalíció elnöke, aki beszéde végén a béke, a nyugalom megőrzésére hívott fel. "Nem lehet helyreállítani a törvényes Magyarországot alkotmányon kívüli eszközökkel" – hangoztatta Gyurcsány Ferenc.

125 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Lehet, hogy GYurcsanyt sokan nem szeretik, az alakjat megosztonak talaljak - ezektol az emberektol meg sosem hallottam indokot arra, hogy MIERT tartjak megosztonak -, de ebben a beszedeben egy rendkivul fontos dologra hivta fel a figyelmet - az enyemet is! -, az embereket sikerult mar annyira megvezetni, megfertozni az orbani "eszmekkel", hogy szepen elfelejtettek, hogy orban NEM szivesseget tesz, es nem a sajat vagyonabol igerget - nagyon keves helyen lattam megvalosulast az igereteire, ha utanaszamolok, akkor SEHOL -, hanem azt az adofizetok penzebol teszi, amiben MINDENKINEK, meg az alulfizetett nyugdijasnak a penzecskeje is benne van, az elelmiszerben megfizetett 27 %-os AFA kepeben. Miert hisszuk megis azt, hogy kegyet gyakorol, amikor egy-egy letesitmenyt, vagy eppen anyagi tamogatast beiger? Mert lassan mar ott tartunk, mint Rakosi apanknal: hogy TOLE fuggunk, mint egyetlen jotevonkjtol,... Hat a nagy loszart fuggenek tole a magyarok: egy rablo kezebol elfogadni a baksist, amit az emberek koze dob, az egy megalazo, embereket tudatosan szegenysegben tarto, vagy eppen rabszolgasorba taszito gesztus...
Ebreszto, magyarok... Nagy baj lesz, ha elhiszitek, o az egyeduli jotevotok...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
karma1
Lehet, hogy GYurcsanyt sokan nem szeretik, az alakjat megosztonak talaljak - ezektol az emberektol meg sosem hallottam indokot arra, hogy MIERT tartjak megosztonak -, de ebben a beszedeben egy rendkivul fontos dologra hivta fel a figyelmet - az enyemet is! -, az embereket sikerult mar annyira megvezetni, megfertozni az orbani "eszmekkel", hogy szepen elfelejtettek, hogy orban NEM szivesseget tesz, es nem a sajat vagyonabol igerget - nagyon keves helyen lattam megvalosulast az igereteire, ha utanaszamolok, akkor SEHOL -, hanem azt az adofizetok penzebol teszi, amiben MINDENKINEK, meg az alulfizetett nyugdijasnak a penzecskeje is benne van, az elelmiszerben megfizetett 27 %-os AFA kepeben. Miert hisszuk megis azt, hogy kegyet gyakorol, amikor egy-egy letesitmenyt, vagy eppen anyagi tamogatast beiger? Mert lassan mar ott tartunk, mint Rakosi apanknal: hogy TOLE fuggunk, mint egyetlen jotevonkjtol,... Hat a nagy loszart fuggenek tole a magyarok: egy rablo kezebol elfogadni a baksist, amit az emberek koze dob, az egy megalazo, embereket tudatosan szegenysegben tarto, vagy eppen rabszolgasorba taszito gesztus...
Ebreszto, magyarok... Nagy baj lesz, ha elhiszitek, o az egyeduli jotevotok...
Szókrakész
"Gyurcsány Ferenc a Debreceni Művelődési Központban, több száz érdeklődő előtt "

Egy Uhrin Benedek koncertre többen jöttek össze.
Szókrakész
""Nem ér annyit a politikai győzelem, hogy butaságokat beszéljünk. Én átélem a felelősséget""

"Én többet adózok, mint amit Botka egész életében keres."

Akkor ez mi?!?!?!
Szókrakész
"Az ország felemelkedésének egyetlen forrása, hogy tisztességesen lehessen dolgozni, és azt tisztességesen fizessék meg"

Akkor ti miért nem tettek semmit?!?!?!
Sőt a 13. havit is visszavontátok.

Most könnyen pofáztok!
Hatalmon miért tewttétek tönkre az országot?!?!?!
Csak ellenzékből tudtok okosok lenni.
Hatalmon viszont azonnal a zsebtömögetés megy.
A mostani okoskodásaitok csak azért vannak, mert látótávon kívülre került a húsosfazék.
Ráadásul nem a ti kezetekben van a "merőkanál".
Szókrakész
"Szerinte a polgármesterek nem mondhatnak le arról, hogy jelezzék: "amit kapunk fejlesztésre azért megdolgoztunk, és az nem a kormány, hanem mindannyiunk pénze". És el kell mondani azt is a miniszterelnöknek: "Ön tönkre teszi az országot!" – figyelmeztetett."

Tehát Gyurcsány szerint, ha fejlesztünk, azzal tönkretesszük az országot!!!
Ezeket a retorikai paradoxonokat csak a dákós barmok nem veszik észre.
Szókrakész
""ha az országnak jól megy, abban az évben legyen nyugdíjextra" – mondta, hozzátéve, hogy ez akár tizenharmadik, vagy tizennegyedik havi nyugdíjat is jelenthet."

Ha meg nem, mint a ti kormányzásotok alatt, akkor vonjuk vissza!!!
Igaz?!?!?!
Szókrakész
"Meglátása szerint a nyugdíjasoknak érdemben soha nem kellett panaszkodniuk, ha az országnak baloldali kormánya volt."

13. havi nyugdíj?!?!?!
Cefi
@karma1: Az utanad hozzászólókról pár szó 22,43-ig:
A skizofrénia (schizophrenia) tünetei nagyfokú változatosságot mutathatnak. A beteg időről időre különbözőképpen viselkedhet. Néha nagyon izgatott vagy zaklatott lesz, máskor egy transz-szerű állapotba kerülhet, megint máskor pedig mozdulatlan, válaszképtelen állapot alakulhat ki (catatonia), ám az is előfordulhat, hogy az idő nagy részében teljesen normálisan viselkedik.

Téveszmék - nem a valóságból táplálkozó személyes hit, például paranoia (követnek valakit, összefogtak valaki ellen) vagy nagyzásos téveszme.
Bizarr téveszmék - például valaki azt hiszi, hogy marslakók szabályozzák a gondolatait.
Hallucinációk - nem létező dolgok észlelése, például képzeletbeli hangokat hallása.
Inkoherencia (összerendezetlenség) - logikátlan gondolatok.
Érzelemmentesség, vagy nem megfelelően kimutatott érzelmek.
Folyamatos olyan érzés, hogy valaki figyeli.
Munkahelyi, illetve társasági helyzetekben nem megfelelő viselkedés.
Társasági izoláció.
Problémák a személyes higiéniával.
Ügyetlen, koordinálatlan mozgás
Szókrakész
"Szerinte "óvatosan kell bánni, kit kínálunk fel ellenségnek". Bírálta a "fizessenek a gazdagok" politikát is, mert "egy csoportot odadobni bűnbaknak, nincs rendben" – mondta, jelezve, hogy egy csoport megbélyegzése csak indulatokat szül, abból nem lesz nyugodt kormányzás."

És ez a legdurvább!

Tehát nyalsz a gazdagoknak, multiknak.
Akkor ezzel már cserben is hagytad azokat, akiket állítólag, kamu dumád alapján képviselni akarsz.

Undorító kétszínű, hazug manipulátor vagy!!!
És a sok birka dákós meg eszi a dumádat, mert annyi esze nincs, hogy egyedül, elengedett kézzel üljön a bilin.
Szókrakész
Már nem is akarom atomjaira szedni a Gyurcsány agymenést.
Minden mondatában csapda, ellentmondás, vagy paradoxon van.
Cefi
@karma1: és még a kontra is... :-)))))
Szókrakész
ElQró Luciferó.
Ideje lenne visszavonulnod.
Elég volt a hazudozásból, ...

A híveidnek meg nyiss egy mazo klubbot!!!
Ott gyakorolják az önsanyargatást.

És még ti pampogtok a hülye fidesz hívők miatt?!?!?!
AKKOR A TE BIRKÁID KIK?!?!?!
Szókrakész
Nem is kell ide KSH statisztika, hogy megtudjuk, hány debil van az országban.
Gyurcsány maga adja meg a választ.
500 ezer.
Mert csak a debilek nem értik, látják át Gyurcsány kamu szövegelésébe rejtett csapdákat, buktatókat.
adrenalink
"...akár tizenharmadik, vagy tizennegyedik havi nyugdíjat is jelenthetjelenthet" APA, KEZDŐDIK...!
Szókrakész
@karma1: "hogy szepen elfelejtettek, hogy orban NEM szivesseget tesz, es nem a sajat vagyonabol igerget -"

Akkor tudd, hogy Gyurcsány a pártja megaléapításakor gyűjtést rendezett, adományokból indult.
OPedig milliárdos volt.
De arra sajnálta a vagyonát, hogy a saját elbaxott hóbortját saját pénzből finanszírozza.
Most pedig az állami párttámogatásokból osztja az észt, azaz adóforintokból!!!
Tehát bukott az érvelésed!!!
adrenalink
@adrenalink: "jelenthetjelenthet" csak a visszhangosítás miatt:-)))
Szókrakész
@Cefi: Édesem!

Én vagyok az egyetlen utána hozzászóló!!!
Mi ez a többesszám?
És miért nem mered kiírni a nevem?
Azonnal fordulj orvosodhoz, gyógyszerészedhez, mert hatalmas a gáz nálad!
Cefi
@karma1: Beszarok! Rekontra!

"A beteg és a buta ember lelki szegénységének bizonyítványa a gyűlölet"
Polgár Ernő
Cefi
@Szókrakész: Ha olvastad amit írtam, kérdésedben megleled a választ.
Szókrakész
@Cefi: Itt látszik meg, hogy simán a Gyurcsány debil szakkörös vagy.
Mert a szöveget nem értetted, ahhoz hozzászólni nem tudsz, csak a tipikus személyeskedő támadás a reakciód!
Beteg vagy.
Sürgősen dokihoz.
Cefi
@Szókrakész: Mivel liberális vagyok, megértelek: Az önimádat is lehet szenvedélyes. Csak kissé unalmas egy idő után. De legalább szórakoztató egy ideig. Utána roppant unalmas. Viszont boldoggá tesz; reggel, mikor a tükörbe nézel, egy roppant szép, művelt, okos, sikeres embert látsz.
Szókrakész
@Cefi: Lesz itt még Fedák Sári és betonbicikli is.

Ne aggódj!
Csak szedd rendesen a gyógyszered és legyél türelmes!
Szókrakész
@Cefi: "egy roppant szép, művelt, okos, sikeres embert látsz."

Te is láttál már?
Na ugye, hogy nem csak a tükröm-tükröm játéka!

Ez a valóság.
karma1
@Szókrakész: Egyaltalaban nem bukott, SOT! Most eppen Te erositetted meg az igazamat! A partvagyonnak semmi koze a maganvagyonhoz: eros a gyanum, ha Gyurcsany ilyen felhivast adott ki, akkor o maga volt az elso es a legnagyobb adakozo. Vagyis Gyurcsanyt nem orban penzeli, mint az osszes tobbi partot, hanem a DK onellato.
De ebben az esetben teljesen vakvaganyon vagy, nem is ertem, mirol beszelsz? En azt allitottam, hogy orban mindenhova elutazik, es minden videki nagyvarosban beiger valami milliardos beruhazast, altalaban stadionokat, uszodakat, ami lehet, hogy a varosnak ugy kell a hatara, mint egy pup, de ez van. Ezekkel az igeretekkel orban jutalmaz es buntet: Lasd Esztergom esetet Tetenyi Evaval, (itt meg az uszodat sem tudtak befejezni), es lasd, hogy ahol oregasszonyok nyaljak a kezet-labat, Salgotarjanban, azoknak milliardos beruhazasokat iger, nagy kegyesen, holott ezek a beruhazasok minden varosnak, telepulesnek ALANYI jogon jarnanak. ES NEM ORBAN KEGYE ALTAL, hanem a NAV-nak befizetett ado visszaforgatasa keppen.
Tudod, amikor az embernek van egy gyereke, aki szepen no, nodogel, annak NEM a szuletesnapjara, vagy karacsonyra vesszuk a cipot, nagykabatot, farmernadragot, hanem azert, mert a gyerek kinotte, kiterdelte, elszakitotta, esetleg tonkrement a laban a cipo. Es az anyukaja ilyenkor nem azt mondja Pistikenek, hogy "nesze, Pistike, itt van ez a par uj cipo, mert olyan jo kisfiu voltal",... hanem azert veszi (adja) neki az anyuka az uj cipot, mert Pistikenek SZUKSEGE van ra... orban viszont odamegy, ahol a gyerekeknek se cipoje, se ruhaja, es kajat se mindennap latnak, es ajandekoz nekik koromlakkot meg szempillaspiralt, a fiuknak meg esetleg hajzselet es testekszert.
Szoval amire semmi szukseguk nincs, futballstadiont (ami esetleg fol sem epul, de jol hangzik a cikkben, amit majd errol a latogatasrol ir a Magyar Idok), de nem ad korhazfelujitasra, katyufeltoltesre, tanarok fizetesere...
karma1
@Szókrakész: 22.15-re: Mielott cinizmusod kisse elveszi a jozan itelokepessegedet, es Gyurcsany-fobiad teljesen eluralkodna az agyadon, csak mellekesen mondom: a fent emlitett debreceni muvelodesi haz nagyobbik, azaz Podiumterme 210 negyzetmeter a kisebbik , klubtereme 100 negyzetmeter. Na most huzd le a cipodet, es nagyon gyorsan szamold ki az osszes ujjacskadon a resztvevok szamanak es az alapteruletnek az aranyat.

A helyisegek nagysaga ellenorizheto az alabbi oldalukon:
www.debrecenimuvkozpont.hu/kulturkozpont/egysegek/4-belvarosi-kozossegi-haz
eugen4402
Töröm a fejem: vajon hányan gyűlölnék Gy. F.-et, ha ez tette volna, amit O. V..?
Megosztó személyiség , "... holott négy évig nem tett semmit" (mert engedett belepofázni jöttnek- jöttmentnek!) Most biztos nem köpködnék, ha akkor betiltja a népszavazást, szétkergeti az Alkotmánybíróságot, és kirakati bábokat ültet helyükre...
1magyar
Nekem csak egy kérdésem lenne tőle, amikor ott volt a lehetősége miért nem változtatott?
A másik meg ő beengedné a menekülteket és ez nekünk magyaroknak nem opció.
Nem szeretnénk ha muszlimok lepnék el az országot és szülnék tele. Nálunk már a cigányok vannak többségben de még ők sem akarnak muszlimokat mert keresztények.
adrenalink
@karma1: 05:14-re "több száz érdeklődő" egy 204 ezer fős városban még a parlamentbe jutáshoz is nagyon karcsú, hátmég kormányváltáshoz! Mi lesz egy 10-20 ezer fős településen? Kihelyezett Mókus örs gyűlés?
Ha több ezren tolongtak volna, van annyira tökös legény, hogy kerít egy sámlit/széket (van aki 50 nyálcsorgató vénasszony kedvéért megtette), meg egy bömbit, és Isten szabad ege alatt hirdeti igéit...
karma1
@adrenalink: Akkor nem erted, mirol irtam...:o))) Oszd fel a 204 ezer fos varost a meglevo orszagos statisztikak szerint: ha a fidesznek 25 %, a Dk-nak 5 % a tamogatottsaga, akkor a nehany szaz fos erdeklodoszam rendben van, nem? (Illetve nincs rendben, mert szerintem eleve rosszul valasztotta meg Gyurcsany a gyulese szinhelyet, bar Te ezek szerint azt is normalisnak tartod, hogy egy 204 ezer fos varosban 210 negyzetmeteres legyen a szinhazterem?
Ugy latom, Te is egy kicsit megkaptad a Gyurcsany-fobiat... Nem baj, nem kell neki lenni a miniszterelnoknek, de csodalkoznek, ha talalnatok valahol elfekvoben egy nala jobbat...:o)))
karma1
@Szókrakész: Nyuszika, Te megint forditva nyergelted fel a pacidat... Tajekozodj egy picit, mielott frocsizel: Gyurcsany a koltsegvetessel egyidoben -mielott atadta a kormanyzast Bajnainak - JAVASLATOT tett arra, hogy a 13. havi nyugdijat valoszinuleg meg kell szuntetni, mert elobb az adossagokat kell visszafizetni, stb... Aztan persze Bajnai mindenfele felulvizsgalat nelkul ezt kesz tenynek - nem egy megfontolando javaslatnak! tekintve szepen el is torolte azt, majd orban ezen kapva kapott, es nagy mellennyel mondta , hogy o majd ujra bevezeti a 13. havi nyugdijat. Azt ugyan nem vezette be ujra, viszont a mult ev vegen kozolte, hogy a nyugdijasok az elmult 7 evben kaptak 23 %-os emelest, es ez havi lebontasban jott, nem 13. havi nyugdijkent. (Mondjuk igy sem igaz az egesz, de legalabb egyben jobban mutat.)
adrenalink
@karma1:07:22-re Nincs Gyurcsány -fóbiám, bár kétségtelen, nem a szívem csücske.
Debrecennek van pl. stadionja, sportcsarnoka, Lovardája /Kulturális és Konferencia Központ/ stb, ha akkora a tömegigény biztos megoldható lett volna.
Ami meg a 210 négyzetméteres színháztermet illeti, biztos hallottál róla, hogy vannak úgynevezett kamarajátékok. Nagy volumenü előadásokra ott van a Csokonai Színház...
karma1
@Szókrakész: 22.38-ra: Megint alapveto szovegertelmezes, bar errol mar feljebb irtam: orban NEM szivesseget tesz az orszaggal, amikor millios-milliardos beruhazasokat iger, hanem egyszerune csak azt adja a telepulesnek, ami amugy is jarna, peldaul, ha egy elegge agilis onkormanyzati vezetoje, polgija van egy telepulesnek.

A kovetkezo mondat UJ GONDOLAT, mert ha nem szurtad volna ki, akkor Gyurcsany TOBB temat erintett: uj gondolatkent megjegyezte, hogy (altalad kiemelve a szovegbol) " És el kell mondani azt is a miniszterelnöknek: "Ön tönkre teszi az országot!" – figyelmeztetett.", ami egy teljesen uj, MAS tema mar, vagyis Gyurcsany arra szolitja fel az embereket, hogyha visszassagokat latnak - marpedig lathatnak eleget, ha nem vakok, pl. meszaros terjeszkedese - , akkor igenis jelezzek a miniszterelnoknek, hogy on tonkreteszi az orszagot!...

24.hu/belfold/2017/03/22/kritizalni-merte-a-meszaros-fele-kivitelezest-helyretette-az-allamtitkar/ ha elolvasod ezt a cikket, akkor azt is latod, hogy hogy teszi tonkre az orszagot, es azon belul az emberek eletet. (Lasd a riport utani szovetsegi elnok levaltas...:)
adrenalink
@karma1: 07:22-re Ja, és még csak annyit, hogy a jelenlegi felhozatalból, lehet, hogy nem találnék jobb miniszterelnök jelöltet, de rosszabbat se...!!!
aremy
@adrenalink: ahol a kupakos lala polgi volt azért ott nagy lehet a sötétség hiába a 200 ezres lakosság
Pöpec
@Szókrakész: Agymenést kaptál, csacsicska?
"Most könnyen pofáztok!
Hatalmon miért tewttétek tönkre az országot?!?!?!
Csak ellenzékből tudtok okosok lenni.
Hatalmon viszont azonnal a zsebtömögetés megy.
A mostani okoskodásaitok csak azért vannak, mert látótávon kívülre került a húsosfazék.
Ráadásul nem a ti kezetekben van a "merőkanál"."

A zsebtömögetésről jut eszembe mészaros lőrinc, 100 cég tulajdonosa, egyesek szerint orbán strómanja (sic).
Ha tételesen belemennék a rakás hazugságod cáfolásába, rámenne a délelőttöm. Ennyit nem érsz nekem. Legalább jól kerestél ennyi kommenttel?
Fontos jelenségnek tartom, hogy a hatalom (vezetője) vezére kiéhezteti az egyes településeket. Majd jön mint megmentő, és ígér majd (részben) ad a közpénzből mintegy ajándékként, persze nem termelő fejlesztésre. Valszeg az is benne van az együttműködési megállapodásban, hogy a polgármester a fidesz érdekében kommunikál a következő választásig, reprezentálja a település háláját. Tehát aki nem fekszik le a fidesznek, annak települése épp hogy nem hal éhen. Nem ezt hívják zsarolásnak? Hogy járna, csak nem jut - amint Karma kiválóan leírta.
Nincs időm rád, legyen elég annyi, hogy biciklista szintre emelkedtél a szememben. És most megírhatod rólam a jelentésedet.
karma1
@adrenalink: Magyarorszagnak nem kell egy olyan ember, aki oszinten elmondta, amit erzett., amibe bele kellett volna mennie , mint politikusnak ("Hazudtunk ejjel es hazudtunk nappal).
Most van helyette valaki, aki meg tevedesbol sem mond igazat, es ez kell a magyaroknak, ezt istenitik. En Gyurcsanyt csipem, de az o modszereivel nem lehetne kiirtani azt a rengeteg mocskot, bunt, amit orbannak 7 ev (27 ev? ) alatt sikerult csinalnia az orszagban.
orbant kizarolag a sajat mocskos eszkozeivel lehet legyozni, Gyurcsany erre alkalmatlan, barmennyire is faj ezt kimondanom. Botka mint fenegyerek es uj sopru, lehet, hogy jol fog soporni eleinte, aztan o is beall abba a sorba, mint orban meg a tobbi jelenlegi es ex-komcsi all...IGAZI, karizmatikus embert en sem tudnek javasolni a miniszterelnoki szekbe, viszont szerintem mar nem is lehetne azt folytatni,a mit orban csinal, en egy szakertoi kormany felallitasaban hiszek, hatalom nelkul, csak tobbsegi szavazatos hatarozatok, torvenyek letrehozojakent,.
Pöpec
@karma1: Légyszi vedd úgy, hogy az összes hozzászólásodat többször lájkoltam :-)
karma1
@Pöpec: Nagyon koszonom, ugy veszem, de sajnos, ezzel meg nem segitettem abban, hogy meg is valosuljanak az abban leirt vagyaim ( roviden: orban takarodj!...:o))))

Bar azt elerhetnem,...:o))))) Remelem, az jovore nem csak egy alom lesz, hanem kezzelfoghato valosag...:o)))))
aremy
@Szókrakész: rosszat nyomtam! igazad van vissza vették a 13ik havi nyugdíjat de ez a geci horda 14ik ről is kiabált hogy ők azt is adnak ehhez képest mi is van. HOL A LÉ???
Pöpec
@karma1: Én is ezt remélem... Meg azt, hogy valaki végleg eltakarítja, mer' ez nem fog belenyugodni egy vereségbe.
Béla333
Az ellenzék egyik legnagyobb hibája, hogy a programja, az elképzelései kimerülnek abban, hogy (leegyszerűsítve!) "Orbán takarodj". Ami igaz, de annak is örülnék, ha konkrét elképzeléseket hallhatnák!
Pl.
-az államadósság okáról, csökkentésének a lehetőségéről?
-az ellopott közpénz visszaszerzésének a menetrendje?
-mi lesz az 5 évnél régebben ellopott közvagyonnal?
-a politikusi lopkodásokat hogyan tervezik leállítani? Elszámoltatás?!?!
-a politikusi korrupció kivizsgálásának, büntetésének milyen új rendszere legyen?
-az állam működésének politika mentesítése? (NAV, ÁSZ, MNB, stb,)
-ezek után jöhetnek az oktatás és egészségügyi elképzelések, stb, stb.

Nem érdekel, hogy hogyan akarja a DK és az MSZP egymást kinyírni!
Az érdekel, mit terveznek, hogy végre egy élhető országban élhessünk, ahonnan nem elvándorolni szeretnének a gyermekeink, hanem itt is tudnak becsületes, szorgalmas munkával boldogulni!
Béla333
Nem érdekel, hogy önző módon saját magukat akarják mindenki más rovására előtérbe nyomni!
Nem érdekel, hogy pl. mennyi adót fizettek, ki kivel kávézik és miért?!
Nem érdekelnek az egyéni sirámok, hogy milyen csúnya az a másik, az érdekel, hogy ő mit akar!
Gyermekeink lassan végeznek az iskoláikban, mit mondjanak a szülők valami biztatót, ami itthon maradásra bírhatná őket!
Ez a lényeg, a többi politikusi egyéni sirámokat lesz@rom!
Pöpec
@Béla333: Az MSZP adóssága már több milliárd. Hogy ezt ledolgozza, hatalomba kell jutnia és lopnia kell. Tehát Botka célja egyrészt kétségtelenül a lopás. Ugye érthető, hogy ezt egyre kevesebben akarják.
Gyurcsány pl. uniós ügyészséget szeretne - a fidesz kézzel lábbal tiltakozik ellene. Mert kétharmaddal lehet igazán lopni.
Szókrakész cimbora nehezményezi, hogy Gyurcsány nem saját vagyonát teszi pártvagyonná. orbán talán igen? De a főnökét nem kritizálja. Azt nem meri. :-)
Szókrakész
@aremy: Végre kezdetek rájönni, hogy ezek együtt lopnak, együtt ígérgetnek, együtt sanyargatják a népet.
Csak a lopás, csalás, sikkasztás mértéke különbözteti meg őket.
Mert a komcsi pártkönyv mindnél azonos színű.
Szókrakész
@Béla333: Ezekre soha newm kapunk választ.
Mert ők nem abban érdekeltek, hogy nekünk jó legyen.
Nekik az a lényeg, hogy örökké rájuk legyünk utalva, ezáltal ők "adhassanak" nekünk, igaz, hogy a mi pénzünket.
Mellette pedig kilopják alólunk az országot.
De a sok bégető birka(mindkét tábor) csak addig jut el a "gondolkodásban", hogy ez többet lop, ezért az előző az jobb volt. Az kevésbé xar.
Mert ugye szeretnek a xarban dagonyázni.
A lényeg, hogy mindig legyen xar, amiben hempereghetnek.
Ahelyett, hogy egyszer kimásznának belőle és normális életet élnének.
Nincs igényük rá!!!
Béla333
@Pöpec: 08.35
Az Uniós ügyészség csak az Uniós pénzek esetén vizsgálódhat, de pl. egy hazai adófizetői forintból finanszírozott autópálya felülszámlázások esetében nem!
Ez amolyan fél megoldás! Majd nem itt lopnak, hanem ott!
Mi lesz a hazai adóforintok ellopásával?
Az eddig ellopott száz/ezer milliárdokkal?

Szókrakésznek nagyon sok mindenben igaza van szerintem, de nem az ő kritikája a fő probléma! Szerintem!
aremy
@Szókrakész: és a tag könyveket kik is tagadják ez a geci horda és nem arról emlékeztem meg hogy ki mennyit lopott no mert ezt az ss hordát nem tudja túlteljesíteni senki.
Szókrakész
@karma1: Ha Gyurcsány akkora ász lenne, mint ahogy beteg módon hiszi magáról, akkor ekkora tömegeket tudna megmozgatni.

www.google.hu/search?q=netad%C3%B3+t%C3%BCntet%C3%A9s&espv=2&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwih_tD7zunSAhUrJpoKHb2jD7IQsAQIKQ&biw=1024&bih=662

De a kutyának nem kell már a hazudozós ElQró
Szókrakész
@aremy: De mondd már ki, hogy mind lopott, lop és lopni fog!

Olyan nehéz ez?

Be kéne ismernetek, hogy eddig mind ellenünk dolgozott és közben a mi pénzünkből csilliárdosok lettek.
maszop, szdsz, mdf, fidesz, jobbik, ...
Mind!!!
Béla333
@Szókrakész: 08.49
Nem biztos, hogy ezt nem látják, inkább szerintem nem akarják, hogy ez mindenkinél tudatosodjon!
Maradjon a politikai küzdelem azon a szinten, hogy az a mocsok másik, mennyit lop!
Mindkét oldalnak ez az érdeke!
Csak a mi, az ország érdeke az, hogy ezek mindkét oldalról eltakarodjanak!
Hogy végre élni lehessen ebben az országban! (Mondjuk ehhez nagyon oda kell figyelni, hogy az újabb garnitúrának lehetősége se legyen elqrvulni!)
Szókrakész
@Pöpec: Ti ilyen sötétek vagytok?
Nem tudsz szöveget értelmezni?
A fujjorbán és csicska tábora szövegen kívül már olyan szellemi síkokat találtok, amire még egyszer se merészkedtetek elengedett kézzel.
A pártotoknak mindig fogni kell a kezeteket, mert ilyen magasságokban már szédültök.
Pöpec
@Béla333: Tudod, ha az uniós ügyészség néhány politikust lekapcsolna, már a hazai lopás se menne olyan nagyban. Ezek nem függetlenek egymástól, vagy csak részben.
Valójában a forradalom elmulasztása okoz most problémát.(Antall)
Ha egy tyúk- vagy libatelepen találnak egyetlen madárinfluenzás egyedet, lemészárolják a teljes állományt. Na most gondolj az Országgyűlésre: ha ott találnak egyetlen tolvajt... Érdekes, madárinfluenzás magyart még senki nem talált, ellenben tolvaj politikust annál többet. Mégis a csirkéket libákat irtjuk. Persze ezt csak vitazáró kétségbeesett radikális gondolatnak szántam, hátha megijednek a fideszesek :-)
Pöpec
@Szókrakész 08:53: Blöff, blöff, blöff - [mondá a volt pénzügyminisztered két alapítvány alapítás közben..]
Béla333
@Pöpec: 08.56
Ezt Niedermüller mester mondta:
"A politikus emlékeztetett, hogy az európai ügyészség elsődleges feladata az uniós pénzek felhasználásának vizsgálata lesz, de tagállami hatáskörbe nem folyna bele, továbbá a testület vizsgálná a határokon átnyúló áfacsalások ügyét is."
168ora.hu/dk-fidesz-nem-tudja-megakadalyozni-az-europai-ugyeszseg-letrehozasat/

Szó sincs arról, hogy az európai ügyészségnek bármiféle beleszólása lenne a hazai adóforintokból épülő autópályák sokmilliárdos felülszámlázásaiba, vagy éppen a politikai pártok/politikusok által lenyelt milliárdos Gripen kenőpénzekhez!
Valójában a mai napon az okoz problémát, hogy a kleptokrata politikai "elit" közösen lopja szét az országot, egymásnak ahogy eddig is, ezután is (a jelek szerint) büntetlenséget biztosítva.
Ahogy a kormányon egymást váltogató csapatok teszik 1994 óta! 23 éve!!!
aremy
@Szókrakész: ha így akarod loptak! de ki emelte állami-törvényes szintre a lopást.ugye ugye.
magyarbakancs
@karma1: Az úgy nevezett Magyar jobb oldal hála adó nagy misét mond minden nap amíg Gyurcsány a bal oldalon kavar.
Addig a Magyar baloldal labdába sem rúg míg ö ott van a baloldali palettán.
Én sem szeretem.
Pöpec
@Béla333: Ez részben így van. Ezért mondom viccesen, hogy ki kéne ciánozni a parlamentet, hírmondó se maradjon belőlük.. Ez nem lehet más, mint forradalom. Tud ez békésen végbemenni? Nem tud. Ha nem tud, akkor marad ez a rendszer. Ha marad ez a rendszer, akkor a jövőre megválasztandó újak besimulnak a meglévő struktúrába, szokásokba. Ergo aki most oda törekszik, egy idő után ugyanolyan korrupt lesz.
És már el is érkeztünk oda, hogy meneküljön Magyarországról aki csak tud. Az ország napjai meg vannak számlálva.
De ha ennek felelőse Gyurcsány - amint azt elsődlegesen szókrakész cimbora állítja, bár már visszakozik - akkor mekkora felelőssége van Magyarország kiürítésében egy kétharmados kétciklusos pártnak?
1magyar
Én mint embert kedvelem Gyurcsányt, arról nem tehetett az öszödi beszédben, hogy elárulták, mert éppen hathatósan akarta őket felrázni.
De minden politikus a kapitalizmusban a gazdagok szószólója, azok érdekeit képviseli - ez ellen pedig csak mindig a forradalom volt hatásos. Ezt meg a nép nem nagyon akarja, mert azt mindenki hosszú évtizedekre megszenvedi, még a tetű gazdagok is.
36
@1magyar: Csak válaszolna már arra a kérdésre is(Fletó), hogy 2008-ban, miért érte sokként a magyar gazdaságot és azon keresztül a magyar társadalmat a gazdasági válság, ha annyira felkészültek és szakértők voltak? (Lengyelországot, Csehországot, Szlovéniát, pedig miért nem roggyantotta meg?)

Az is kérdésem lenne felé, hogy az ő cégeinél, mennyit kaptak/kapnak nettóban kézhez a dolgozók és mekkora fizetésre jelentették be őket a TB-hez? Mert gondolom(álnaívan) nála mindíg nyugati fizetések voltak? És ha már nyugdíj...Az ő cégeitől nyugdíjba ment dolgozók, ezek szerint mindíg a magyar átlagnál nagyobb nyugellátást kapnak?
1magyar
@36: Ezt a kérdést minden ilyen gazdagnak felteheted akik 25 éve munkaadók voltak.Ezért írtam fent, hogy mindig az ő érdekeik érvényesülnek.
1magyar
@36:Renden! Legyenek gazdagok, de kötelezni kéne őket, hogy tisztességes béreket fizessenek, ne kizsákmányoljanak. Ne a tőkefelhalmozás lebegjen csak a szemük előtt, hanem érezzék a felelősségét a vagyonuknak, nekik jutott a feladat, hogy balanszírozzanak a társadalomban.
36
@1magyar: Így van. Testvérem 2008 végéig egy alföldi kisváros, ex-pártfunkcik által privatizált, anno betonelem gyártó+termény zsák szövő cégnél dolgozott. A gépek 30-40 évesek voltak. Semmit sem korszerűsítettek rajta, csak amíg jöttek ki belőle a százmilliók, tartották. Volt vagy 3 részvényes. Ezek, mind luxusautókkkal, nyaralás, telelés, safari vadászat stb. azt se tudták, mire szórják a pénzt. A dologozók minimálbéren voltak, csak a szakik kaptak többet.
Jött 2008, válság. A céget milliárdokért eladták darabokban. Részvényesek kőgazdagon eltűntek, 200 ember munkanélküli lett.
Testvérem is csak 2010-ben kapott legközelebb munkát.
Rengeteg ilyen céget kibeleztek az elvtársak, majd meggazdagodva távoztak.
karma1
@Szókrakész: 22.18-ra: Tenymegallapitas. (2. mondat)
nemfideszes
@Szókrakész: "Gyurcsány Ferenc a Debreceni Művelődési Központban, több száz érdeklődő előtt "
„Egy Uhrin Benedek koncertre többen jöttek össze.”

Ezek szerint még nem láttad a csuti Salgótarjáni látogatásán készült képeket a kb. 20 matrónáról.
„Sőt a 13. havit is visszavontátok.”
Amit amúgy korábban ők adtak! Csak hát volt egy az egész világot megrengető gazdasági válság… Ami viszont nem volt az a MANYUP pénzek lenyúlása, 3000 milliárdos „nem megszorítás”, és EU-s milliárdok.
„"Szerinte a polgármesterek nem mondhatnak le arról, hogy jelezzék: "amit kapunk fejlesztésre azért megdolgoztunk, és az nem a kormány, hanem mindannyiunk pénze". És el kell mondani azt is a miniszterelnöknek: "Ön tönkre teszi az országot!" – figyelmeztetett."
Ez csak a hülyék számára paradoxon. Mert egy dolog a beígért fejlesztés, amiből legtöbbször amúgy nem lesz semmi, és egészen más dolog az ország romló gazdasági helyzete (1.8%-os GDP!), romló versenyképessége, a növekvő elvándorlás és szegénység.

„Tehát nyalsz a gazdagoknak, multiknak.
Akkor ezzel már cserben is hagytad azokat, akiket állítólag, kamu dumád alapján képviselni akarsz.”
Ezzel szemben a tény az, hogy Gyurcsány soha nem hirdetett harcot a multik és a bankok ellen szemben a csuti patkánnyal, aki sorra köti a multik számára előnyös stratégiai megállapodásokat, mint ahogy a forintosítással is a bankok jártak jól nem pedig a devizahitelesek. A „sok birka” fidióta meg „eszi” a csuti harcos dumáját, „mert annyi esze sincs”, hogy utána nézzen dolgoknak.
nemfideszes
@Szókrakész: „Akkor tudd, hogy Gyurcsány a pártja megaléapításakor gyűjtést rendezett, adományokból indult.
OPedig milliárdos volt.
De arra sajnálta a vagyonát, hogy a saját elbaxott hóbortját saját pénzből finanszírozza.”

F@szkalap! Azért van némi különbség a között, hogy valaki önként támogat egy pártot, vagy hogy az adóforintjainkból milliárdokat költenek egy elmebeteg hóbortjára, üresen tátongó stadionok formájában.
Az offshore cégeken keresztül finanszírozott politikusokról, vagy a túlárazott állami beruházásokból visszacsorgatott pártpénzekről már nem is beszélve.
Amúgy Gyurcsány saját vállalkozásából lett milliárdos, csuti pedig a strómanokon keresztül az adófizetők pénzéből, minek után ő maga soha egy percig nem dogozott a gazdaságban.
„Ha Gyurcsány akkora ász lenne, mint ahogy beteg módon hiszi magáról, akkor ekkora tömegeket tudna megmozgatni.”
Az internet adó miatt utcára vonuló tömeg nem valaki vagy valami mellett, hanem valami ellen tüntetett. A kettő távolról sem ugyanaz!
nyanya001
@nemfideszes: Csak a klavidat koptatod ...
vannak dolgok amit nem érnek fel ésszel.
Béla333
"...a béke, a nyugalom megőrzésére hívott fel. "Nem lehet helyreállítani a törvényes Magyarországot alkotmányon kívüli eszközökkel" - hangoztatta Gyurcsány Ferenc."

Hátralépni nem fog, támogatni az Orbán leváltására esélyesebbet nem fogja, nem akar ő mást, csak hogy békésen hódolhasson a hobbijának, a politikának. Ahogy Bartus mester is mondta:

"Azt állította, hogy egy nem demokratikus, nem szabad és nem tisztességes választáson velük legyőzi Orbánt.
Amikor azt állították, hogy ez lehetséges, hazudtak. Amikor ebben részt vettek, egy illegitim, illegális alaptörvény alapján kiírt nem demokratikus választás részesei lettek.
Gyurcsány pártja a kompromisszumok nélküli elvek hirdetésével nyerte meg a liberális demokratákat, majd ezek elárulásával vitte őket a megsemmisítő vereségbe, amely előre látható volt. Ez az elvtelenség az oka, hogy nincs esély, nincs remény, nincs egyetlen hiteles ellenzék, nincs semmi, amiben ma Magyarország bízhatna. Gyurcsány magával rántotta az ország legjavát, és fogságba ejtette őket. Eladta őket Orbánnak.
...az események azóta arra utalnak, hogy az Orbán-rendszer megdöntésével szemben elsőbbséget élvezett Gyurcsány taktikai elképzelése, hogy személyét és pártját a baloldal vezető erejévé tegye, riválisait maga alá kényszerítse.
Gyurcsánynak az is elég, ha az Orbán-rendszer egyedüli jelentős ellenzéke marad, és így elvergődik Orbánnal együtt választásról választásra, miközben kedvenc hobbiját, a politikát űzi."
nepszava.com/2015/02/velemeny/bartus-laszlo-lehet-e-gyurcsany-nelkuli-dk.html

Ezek az embereket csitítgató, Orbánék és a saját oldali politikai "elit" elviselését kívánó sumák beszéd mind az Orbánékat elzargatni akaró választók becsapása!
Szókrakész
@nemfideszes: Akkor Faszkalap!

"Amúgy Gyurcsány saját vállalkozásából lett milliárdos, csuti pedig a strómanokon keresztül az adófizetők pénzéből,"

Ennek fuss neki még egyszer!
Ha kell hívj fel valami értelmes embert is, mert látom önerőből a bűvös debil küszöböt se éred fel.
Szókrakész
@nemfideszes: Wazze!
És még tudod überelni a baromságot!!!
Felülmúlsz minden agyirokkantat.

"„Sőt a 13. havit is visszavontátok.”
Amit amúgy korábban ők adtak! Csak hát volt egy az egész világot megrengető gazdasági válság…"

Ausztriában miért nem vonták vissza?
A Németeknél miért nem vonták vissza az addigiakat?!?!?!
Gyorsan orvoshoz, ha nem látod az összefüggéseket a komcsi magyar qrmány, alias gyurcsányék és a gazdaság helyzete között!!!
Hazudni, ígérni, hitelre adakozni minden idióta tud.
Még Gyurcsányék is, de te is ebbe a halmazba tartozol.
Szókrakész
@aremy: Ez már beteges.
Az egyik tolvajt felmented, sőt még isteníted is, míg a másikat elhordod mindennek.
Nálad totál összeomlott a szoftver ott fenn a nyakadon.
nemfideszes
@Béla333: Gazdasági hatalom nélkül nincs politikai hatalom. Eljátszva a gondolattal, hogy valami csoda folytán nyerne az "új garnitúrát" képviselő Schiffer vezette LMP.
Mit kezdenének ( mármint törvényesen, a jogállamiság kereteit betartva !) a fidesz bebetonozott embereivel Polt pot Petikétől, Matolcsyig?
Mit kezdenének a gazdasági élet ismert szereplőivel, Vajnától a kötélbaráton a gázszerelőig?
Mit kezdenének a fideszhez illetve olajszőke sanyához hű emberekkel a rendőrségnél, a nemzetbiztonsági szolgálatoknál?
Mit kezdenének Csányival, és a gazdasági élet azon szürke eminenciásaival, akik egyik napról a másikra be tudják dönteni az ország gazdaságát?!
Mit kezdenének azon ellopott vagyonokkal melyeket a fidesz által meghozott törvényekkel lényegében törvényesítettek? Lásd tartós befektetési számlák.
Mit kezdenének (még egyszer kihangsúlyozva törvényesen!!!) a már külföldön, offshore bankszámlákon lévő vagyonokkal?!
Ha kérhetném a konkrét kérdésekre konkrét válaszokat.
Ha csak gyurcsányozásra futná vagy, hogy ki mindenki lopott eddig, akkor hagyjuk az egészet mert az úgysem vinné előbbre a dolgot.
Szókrakész
@karma1: Ne az óperenciás tengeren túlról legyenek hazai vágyaid!
Gyere haza és itthonról döntögesd a tőkét!

De ha jól tévedek, akkor te pont a most is politizáló komcsi baloldal idején mentél ki?
Ha számodra olyan faszagyerekek voltak és még most is azok, akkor miért mentél ki?!?!?!
Béla333
@nemfideszes: 12.42
Az LMP mint párt semmit! Ugyanis nem az ő dolga!
Ellenben egy Polttól függetlenül működő korrupcióellenes ügyészség felállítása biztos segítene!
csakhogy az nem csak Orbánék ügyeit vizsgálná, hanem a többi még el nem évült bűncselekményt is!
És akkor fordítsunk: miért jó az szerinted, hogy az ügyészség kormány felügyelete/irányítása alatt működjön? Tudtommal ez a DK elképzelése?
Hogy vizsgálná ki egy ilyen ügyészség az éppen kormányon lévő politikusok disznóságait?
(Egyébként jól emlékszem, hogy te voltál, aki a múltkori beszélgetésünk során bátran eliszkoltál, amikor feltettem egy pár kérdést az autópályák felülszámlázásával kapcsolatban?)
nemfideszes
@Szókrakész:
Attól mert Gyurcsány cégei is nyertek állami beruházásokat az még messze nem ugyan az, mint ha valaki pusztán politikusként lesz milliárdos, stadionnal, kisvasúttal, Tokaj hegyaljával, több ezer hektárnyi földdel, főúri majorsággal stb. Arról nem is beszélve, hogy Gyurcsány a csutival ellentétben soha nem is tagadta, hogy vagyonos ember.

"Ausztriában miért nem vonták vissza?
A Németeknél miért nem vonták vissza az addigiakat?!?!?!"

És pontosan mikor is volt Magyarország gazdasága az osztrákok vagy a németek gazdasági szintjén?!
Amúgy miért is nem azon rugózol fa@szkalap, hogy a fidesz mért nem vezette vissza, most, hogy az ország állítólag "jobban teljesít"?!
Még a "kommunista" szó jelentésével sem vagy tisztában te szerencsétlen!
nemfideszes
@Béla333: Akkor még egyszer felteszem a kérdést. Ki és milyen törvény adta lehetőségek mentén tudna felállítani egy függetlenül működő ügyészséget?! Ki adna törvényi felhatalmazást ennek az ügyészségnek a különböző eljárások lefolytatására?! Milyen viszonyban is lenne a jelenleg is működő ügyészséggel? Azaz hogy tudná elszámoltatni mondjuk a jelenlegi főügyészt?
A fideszes törvénynek köszönhetően a jelenlegi jogszabályok nem teszik lehetővé politikusok vagyonosodását lehessen vizsgálni. Ebből kifolyólag a "független ügyészség" törvényesen nem járhatna el ilyen ügyekben! Ezt a törvényt előbb el kéne törölni parlamenti többséggel, méghozzá visszamenő hatállyal, ami megint csak necces a jogállamiság kereteit betartva.

"(Egyébként jól emlékszem, hogy te voltál, aki a múltkori beszélgetésünk során bátran eliszkoltál, amikor feltettem egy pár kérdést az autópályák felülszámlázásával kapcsolatban?)"

Ezt még hányszor próbálod meg előadni. Nézz már utána légyszíves mielőtt vádaskodsz!
propeller.hu/itthon/3272478-ifju-mszp-sek-ocsmanyabbul-hamisitanak-mint-echotv-video?all#c1830307
Béla333
@nemfideszes: 13.32
Én visszanéztem azt a cikket és az ahhoz írt beírásokat, de ott nincs válasz azokra a kérdésekre, amit a múltkor feltettem, amikor beidéztem hogy Gyurcsány leállította Kókát, amikor az már 40 %-al (!!!) lejjebb faragta az autópálya fővállalkozói díjakat! Ilyeneket kérdeztem, csak hogy emlékezz:
- Mennyi lehetett a reális ár, ha Gyurcsány akkor állította le Kókát, amikor ő már 40% lefaragásánál járt?
- Hol van az a pénz, amit akkor fizettünk ki, amikor még nem kezdett el dolgozni Kóka?
-Tett-e bármit Gyurcsány a feleslegesen kifizetett milliárdok visszaszerzéséért? Ha nem tett miért nem tett?
-Tett-e büntető feljelentést hűtlen kezelésért, sikkasztásért, vagy bármi ilyesmiért? Folyt-e ez ügyben bármilyen vizsgálat? Ha nem, miért nem?

Így már emlékszel? Tehát erre voltak válaszaid? Hol?

A korrupciómentes ügyészség felállításáról hirtelen találtam egy Párbeszéd által benyújtott javaslatot, vita indítónak jó lesz ez is:
antikorrupcio.hu/wp-content/uploads/2015/12/korrupcioellenes-uegyeszseg.pdf
Béla333
@nemfideszes: Ha elfelejtetted volna, hogy melyik cikkben szerepelt az autópálya felülszámlázás:

nol.hu/belfold/20110905-gyurcsany_leintette_kokat
"Gyurcsány Ferenc: az akkori miniszterelnök arra utasította az akkori gazdasági és közlekedésügyi minisztert, hogy ne erőltesse tovább az autópálya-építések alkufolyamatai kapcsán az átláthatóságot – derül ki a budapesti amerikai nagykövetség 2006. novemberi táviratából.

A Wikileaksáltal nyilvánosságra hozott, titkos jelzettel ellátott nagyköveti levél szerint ezt Kóka mondta el bizalmas jelleggel April Foleynak, az akkori budapesti amerikai nagykövetnek. Kóka szerint Gyurcsánynak, illetve közvetve neki az MSZP tagságából érkező intenzív nyomás miatt kellett visszavonulót fújni az autópályaügyekben. Dacára annak, hogy Kóka szerint az autópálya-szerződések átláthatóságának az erősítésével addigra sikerült negyven százalékkal lejjebb tornásznia a kivitelezési árakat."
nemfideszes
@Béla333: Valóban minek után meguntam egy "naiv gyerekkel" való vitázást.De most pótolom.
„"Ha a szocik tettek is volna feljelentést akkor annak ugyan az lett volna a végeredménye, mint most Hadházy feljelentéseinek. "
Ha tettek volna, de nem tettek!”
Schiffer haverod tett feljelentést? Eredménye?!
Múltkor már beidéztem neked, hogy Gyurcsány is amikor észlelte, hogy az autópálya szerződések 40%-al (!!!) vagy akár még többel is felül voltak számlázva, akkor leállította az árak lefaragását végző Kókát az ügyről!
vastagbor.blog.hu/2008/08/29/az_autopalyapenzek_felosztasa
Vadai Ágika a parlamenti vizsgálóbizottság vezetője nem óhajtotta vizsgálni a kenőpénz történetet. Ez volt az ő harca a korrupció ellen!
hvg.hu/itthon/20121019_Vadai_a_kormany_keresse_meg_az_eltunt_Gri
„Azt meg nem tudod bemagyarázni, hogy az a természetes állapot egy kormányzó pártnál, hogy nem tud semmit sem tenni a rendőrségi összefonódások és korrupció ellen.”
Nem természetes állapot, csak éppen törvényes keretek között pártszimpátia alapján nem tehetsz különbséget a beosztottak között! Mert azt már nem demokráciának hívják! Amúgy nem a korrupcióról beszéltem ezzel kapcsolatban, hanem arról, hogy a rendőrségnél és a nemzetbiztonságnál bizonyos pozícióban lévő emberek sok szart tudnak kavarni politikai meggyőződésük alapján, aztán max. hozzá nem értés lesz a vád.
nemfideszes
@Béla333: Ha a Wikileakset tekintjük hiteles információ forrásnak, akkor a fideszes politikusoknak illetve hozzájuk köthető személyeknek a 2006-os események miatt, már rég a börtönbe kéne rohadnia a demokratikusan és törvényesen megválasztott hatalom megdöntésére tett kísérlete miatt. Ami ugye egy kicsit mégis csak súlyosabb dolog, mint egy autópálya túlszámlázás.
Cefi
@Donáld Tramp: Kotorék! Tünés vissza a csuticigány valagába. Hogy megértsd: Helyedre floki!
nemfideszes
@Béla333: "A korrupciómentes ügyészség felállításáról hirtelen találtam egy Párbeszéd által benyújtott javaslatot, vita indítónak jó lesz ez is:"

Valahogy nagyon elbeszélünk egymás mellett! Nem az elképzeléssel van a gond ( a papír meg ugye bármit elbír) hanem azzal , hogy ezt hogyan is képzelik megvalósítani, a gyakorlatba átültetni, nulla támogatottság mellett, egy fidesz alkotta rendszerben. Erre nézve keressél konkrétumokat...
Amúgy már rég nem vitatkozni kéne hanem cselekedni...
Béla333
@nemfideszes: 14.03, 14.11
1./ "Nézz már utána légyszíves mielőtt vádaskodsz!"
Akkor ezek szerint nem volt vádaskodás, hogy mégiscsak inkább elfutottál, mint válaszoltál, amikor kényes kérdést kaptál! Na sebaj!
2./ Mi van a beidézett korrupcióellenes ügyészség törvénytervezettel? Aludjunk rá egyet?
3./ "Schiffer haverod tett feljelentést? Eredménye?!"
Nem haverom Schiffer! Igen ő is és az LMP más tagja is számos feljelentést tett! Az eredményről a bűnpártoló Polt féle bandát kell kihallgatni!
4./ A többi válasznak szánt valami nem igazán értelmezhető!
5./ A Wikilieks távirat előtt kellett volna, hogy bármilyen vizsgálatot indítson a Gyurcsány kormány, a távirat megjelenését követően meg Poltéknak kellett volna hivatalból vizsgálatot indítani. Gyurcsányék és a Fidesz teljes megelégedésére! Mocskos összefonódás!
6./ A 2006-os eseményeket a szocialista kormányoknak kellett volna kivizsgálni a titkosszolgálatok és a rendőrség segítségével, az eredményről meg bizonyítékokkal együtt nekünk, magyar állampolgároknak beszámolni! Miért nem tették?
7./ A magyarok erkölcsi érzékét ugyanúgy irritálja Gyurcsányék autópálya felülszámlázásai és a 2006-os események bűntetlensége!
Béla333
@nemfideszes: 14.20
A korrupciómentes ügyészség felállításának a menetrendjét nyilván minden ebben érdekelt párt úgy képzeli el, hogy első lépésként kap akkora támogatást a választóktól, amennyi szükséges, hogy az elképzeléseiket meg tudják valósítani.
Ha ez nincs meg, akkor a választói akarattal szemben nem lehet mit tenni! Ha a magyaroknak korrupció kell, akkor ezt fogják kapni!
Ennyi!
Béla333
@nemfideszes: 14.20
"Amúgy már rég nem vitatkozni kéne hanem cselekedni... "

Én kint voltam fújni a sípot! És te?
Béla333
@Béla333: 14.23
Az 5. pontban kimaradt egy kis rész, helyesen:

..."Gyurcsányék és a Fidesz teljes megelégedésére nem indult semmiféle vizsgálat!"...
nemfideszes
@Béla333: A magyarok többségének nem hiszem, hogy a korrupció kellene, egyszerűen csak tájékozatlanok, fásultak, reménytelennek látják a dolgot, vagy hívők.
nemfideszes
@Béla333: Minden tiszteletem a Tiéd, hogy kimentél fütyülni. Kérdés, hogy mit kockáztattál?! Nem bele menve a részletekbe, ha én kimentem volna akkor a munkámat, azaz a családom megélhetését, a hitelen vett házat stb.
És ez az ami engem sokkal jobban elkeserít, mint az, hogy ki mennyit lopott.
Béla333
@nemfideszes: 14.59
Ne menjünk mélyen bele, nincs is jogom ezért piszkálni téged, csak annyit kérdezek, hogy akkor hogyan gondolod a "cselekvést"?
nemfideszes
@Béla333: 1. Bocs, hogy nem állok a rendelkezésedre a nap 24 órájában. Munkám és családom is van.
2. Mint írtam a tervezet az egy dolog, a megvalósíthatósága pedig egy másik. Míg az utóbbira nincs esély addig a tervezet csak tervezet marad.
3. Az általad felhozott konkrét ügyekben is? De ahogy Te is írod amíg Polt az ügyész addig nincs is sok értelme. Ezért is kérdeztem, hogy gondolod (gondolják) a leváltását?
4. Egészen pontosan mit nem értesz? Ha kell, ahogy Géza bá’ mondaná „kicsomagolom” neked.
5. Te a wikilieksen megjelenteket veszed kész ténynek és az alapján vádolsz. Én viszont a wikilieks hitelességét kérdőjeleztem meg. Hogy értsd, ha a wikilieksen megjelentek nem fedik a valóságot, akkor mi alapján és miért is kellett volna vizsgálatot indítania a Gyurcsány kormánynak? Ha a wikilieksen kívül, egy hitelesebb forrás is rendelkezésre állna akkor az persze más lenne….
„Összefonódásról” beszélni 12 éve tartó fideszes „gyurcsányozás” mellett, kissé hiteltelen, de te tudod…
6. Kivizsgálták, akit lehetett elítéltek… akiket a fideszes bírónő nem mentett fel első körben, azok ügyében a fidesz 2011-ben semmisé tette az eljárást. Ergo hiába volt jogerős bírósági ítélet, a fidesz felmentette őket. Itt említeném meg Schiffert is aki akkor még a fideszt védte. Összefonódás?!
7. Autópálya felülszámlázásba még senki nem halt bele, zavargásokba (ha nem is nálunk) már igen.
nemfideszes
@Béla333: A mostani fütyülős megmozduláson nem voltam kint, de korábbi ellenzéki megmozdulásokon igen. Egyéb iránt nem véletlen, hogy a legtöbb tüntetésen csak fiatalokat és időseket látni. Egyiknek még, a másiknak már nincs veszteni valója. Személy szerint ráadásul közelebb is ülök a "tűzhöz", mint az átlag magyar ennél fogva többet is kockáztatok... na és persze nem csak a fütyüléssel lehet tiltakozni, a rendszer ellen küzdeni... de ebbe megint csak nem mennék bele itt és most, érthető okokból...
Béla333
@nemfideszes: 15.48
Egy szót sem szóltam, hogy nem válaszolsz rögtön, csak arra kértelek, ne állíts valótlanságot, hogy már válaszoltál, ha nem!
Az autópályák felülszámlázásáról számos cikk, vélemény, stb jelent meg! Persze semmit sem kell elhinni, lehet a fejet a homokba is dugni!
MSZP-Fidesz összefonódásról (és így Gyurcsány érintettségéről) is számos info jelent meg, az egyik még éppen Gyurcsány nyilatkozata volt néhány éve a Figyelőben. Amelyikben Puch és Simicska rendszeres egyeztetéséről pampogott!
A 2006-os ügyekben csak maszatolás volt. 1-2 dobálót, gyújtogatót itéltek el, de a fő szervezők, az irányítók szabadlábon maradtak, pedig ez lett volna a lényeg. Ha igaz, amit a DK mond, hogy ezek a Fidesz legfelsőbb köreiben vannak, akkor meg az országgal szemben elkövetett súlyos bűn, hogy nem kapták el őket, nem csukták le, hiszen akkor ma egy egészen más országban élhetnénk!
2011-ben kizártnak tartom, hogy Schiffer védte volna a Fideszt, ahogyan te írod.
Ez csak afféle rosszindulatú kis mocskolódás szerintem!
Azért, mert szerinted az autópálya felülszámlázásokba még senki nem halt bele (te tudod, hogy Welsz Tamás lefoglalt több szekrénnyi iratában mik vannak/voltak?) még ugyanolyan börtönnel sújtandó bűncselekmény, mint a TV székház felgyújtása. Legfeljebb a börtön időtartamában van különbség!
Béla333
@nemfideszes: 15.58
Értem! Fogjuk meg és vigyétek!
Semmi gond!
nemfideszes
@Béla333: "Egy szót sem szóltam, hogy nem válaszolsz rögtön," kontra "aki a múltkori beszélgetésünk során bátran eliszkoltál,"

Ezek szerint az is elkerülte a figyelmedet amit korábban belinkeltem :
vastagbor.blog.hu/2008/08/29/az_autopa...

Az eljárások el lettek indítva, aztán jöttek a fideszes felmentések, majd titkosítások.
A fidesz legfelsőbb köréig ugyan azért nem lehetett eljutni akkor, mint most mert a kulcspozíciókban már akkor is a fidesz érdekeit védő emberek ültek. És most nem politikusokról beszélek. Akkor amikor a tanú megkérdezi, hogy xy fideszes politikus mikor lesz beidézve a bíróság elé, és ezen a bíró és az ügyész is csak mosolyog az azért sok mindent elárul egy rendszerről.
Akkor valamit félre értettél vagy nem fogalmaztam elég pontosan. 2006-ban amikor a csúnya Gyurcsányék elindították az eljárásokat védte Schiffer a fideszt, többek közt viktorkát.
Azt nem tudom, hogy Wels irataiban mi van vagy mi nincs. Szerintem Te se.
Nem hinném, hogy egy áldozat hozzátartózójának könnyebbséget jelentene a börtön időtartamában lévő különbség.

"Értem! Fogjuk meg és vigyétek!
Semmi gond!"

Ha vállalod a családom eltartását és több milliós hitelem fizetését, ígérem legközelebb együtt fújom a sípot veled, sőt beállok a fidelitaszosoknak a fényképezéshez is.
Ezen felül ismét elkerülte a figyelmedet egy aprócska megjegyzésem
"...nem csak a fütyüléssel lehet tiltakozni, a rendszer ellen küzdeni..."

Most jelezném, hogy mára befejezném az eszmecserét, minek után dolgom van. Remélem legközelebb nem azzal fogod kezdeni megint, hogy megfutamodtam, mert akkor ez egy végtelen történet lesz...
Béla333
@nemfideszes: 16.48
1./ "Ezek szerint az is elkerülte a figyelmedet ..." Nem jön be semmi!
2./ 2006-os ügyek: Nagyfokú alkalmatlanságot mutat, ha a felügyelete alá tartozó 2 komplett nagy szervezet-ben (titkosszolgálat, rendőrség) nem tud egy vizsgálatot végigvinni! Az nem indok az eredménytelenségre, hogy Fideszes érzelműek voltak! Ha cáfolhatatlan bizonyítékokkal alátámasztva (mondjuk kép és hangfelvétel, terhelő vallomás, stb) egy nemzetközi sajtótájékoztató keretében megnevezi a felelősöket, akkor bármelyik bíró hiába is mosolyog! Ez amolyan szercsenmosdatás!
3./ Te írtál 2011-et, nézd vissza! Egyébként soha nem a Fideszt védte, hanem a TASZ védte Orbánt az állam túlkapásaival szemben. Ahogy védte Thürmer Gyulát is és Bácsfi Dianát is!
További szép napot!
adrenalink
@karma1: 08:07-re Valahol olvastam, hogy a Kossuth utcai Debreceni Művelődési Házban volt a tegnapi szeánsz. A kép alapján ez nem színházterem. De szétnéztem a Neten, és a belvárosban találtam 368 fős Víg Kamaraszínházat, négyzetméter nem volt, de lehet, hogy erre gondoltál. Ezen kívül van még Kölcsey Központ 788 székkel, de 1180-ra bővíthető. Nyáron ott van még a Nagyerdei Szabadtéri Színpad. Szóval nem kell aggódni a debreceniek kulturális lehetősége miatt.
"Szakértői kormány hatalom nélkül" Ez mi lenne? Egy magára valamit is adó szakember a hitelessége megtartása érdekében igyekszik távol tartani magát a politikától. A politikusokból álló kormány úgyis azt szavazza meg, amit az érdekük diktál. Láttam egy interjút Csaba László közgazdásszal, szinte megkönnyebbült, amikor másfél év után megszünt orbán gazdasági tanácsadójának lenni.
Szombaton voltam annyira mazopista, hogy meghallgattam Gyurcsány tisztújításkor elmondott beszédét. Ilyeneket mondott, ne hagyjátok,hogy elvegyék gyerekeitek, tanuláshoz való jogát, a jóminőségű eü ellátáshoz való jogotokat, tisztességes nyugdíjat bla bla bla. Csak arról nem beszélt, pedig nagyon kagylóztam, hogy mindezt hogy kívánja megvalósítani...
koszpeko
@karma1: @nemfideszes: @Cefi: @nyanya001: @Pöpec: Figyeljetek!
Megint a cimbik megbeszélték és ki okosították egymást a kocsmában.
Amikor Szokra...izé haza ér akkor csak az-az igaz amit ő ide alkohol gőzös állapotban behány.
Nem lehet vele mit kezdeni.
Ha nem válaszoltok neki az a legjobb.
Akkor egy idő után elnyomja a delíriumos álom.
Az alkoholizmus betegség.
A fóbia is.
Van akinél együtt jár a kettő.
Béla333
Ezeket a szolgálati közleményeket jobb lenne ha privátban küldenétek meg egymásnak, nem biztos, hogy más is kíváncsi a DK-s demokrata felfogásotokra olyanokkal szemben, akik más véleményen vannak.
Talán személyeskedés helyett próbáljátok meg érvekkel meggyőzni a tőletek eltérő véleménnyel rendelkezőket. Tudjátok úgy, ahogy az általatok favorizált párt nevében is van: demokratikusan!
Szókrakész
@Béla333: Náluk az a demokrácia, ha lenyomják a torkodon a saját selejt, hazug világnézetüket.
Eszed, nem eszed alapon.
Szókrakész
Na akkor most mit szólsz, idióta migráncssimogató, bújtató barom?!?!?!
Szemeid Londonra vesd!!!
karma1
@Szókrakész: Erdekes, mar 5 oraja tortent az eset, de meg most sem derult ki, hogy az illeto migrans volt-e, pedig eleg konnyen meg lehetne allapitani a szemelyazonossagat, o ugyanis az egyik halott a 4-bol. Nagyon sajnalom a masik 3-at.
De azert ha "venned az adast", akkor rajonnel, hogy nem a "migrancsok" hozongenek, hanem May asszony a totalisan idiota. Talan az o politikajat kellene egy kicsit megmasitani, es akkor maskepp lehetne kezelni a dolgokat
karma1
@Béla333: Sajnos, erosen hiszem, hogy @Popec -nek van igaza: OK, fel kell allitani egy unios bizottsagot, aki extra modon felugyel a penzek elkoltesere, es ha az OLAF jelentesek nem csak a papirkosarnak keszulnenek, akkor bizony jol valagba lehetne rugni egy csomo jelenleg regnalo fideszest, mert az unios penzeket nem lehet szet- vagy levalasztani a magyarorszagi penzekrol, ugyanis ha a bizonyitottan korrupt vezetoket kiemelve megvadolnak oket a korrupcioval, akkor mar jo par vezeto ember hianyozna a magyar mindennapi politikai eletbol. Nem tudnanak tovabb kartekonyan resztvenni az orszag pusztitasaban: gondolj csak bele, egy rogan, aki a legertekesebb ingatlanokat BARKINEK szarer-hugyer odaadta, rankszabadithatja a letelepedesi kotvenyekkel ellenorizetlen potencialis terroristak tomeget, - ezek a dolgok mar regen nem arrol szolnak, mint Torgyan idejeben, hogy EGY politikus eppen egy kijavithato baromsagot csinalt az orszagnak, hanem unios kerdesekben elkaszalhato buncselekmenyeket kovetnek el. (Megintcsak lasd rogan.) Es persze kuszaszem a 100 unokatestverevel, kosa a permanens baromsagaival, ezeket egy egeszen kis vizsgalattal nemzetkozi bunozokke lehet besorolni, mert nemcsak Magyarorszagnak, hanem az Unionak is merhetetlen kart okoznak, sorozatos unios szerzodesszegesekkel.
karma1
@36: 09.47-re: Nehogy azt hidd, hogy mas orszagokat nem ert varatlanul a 2008-as valsag. Igenis, mindenkit ugy ert. De Magyarorszagon az antall-kormanynyal kezdodoen szarvas hibak tomege jelentette a folyamatos kormanyzast, amikben foleg a privatizalas teljesen felreertelmezett, esznelkuli lebonyolitasa vagta haza eloszor a gazdasagot, es erre sorozatosan ratett minden dilettans kormany a sajat kis egyeni baromsagaibol. Az osszes ex-szocialista orszag is szenvedett, csakhogy oket nem lehetett megvezetni ugy, mint a magyarokat, es legfokepp nem volt akkora a korrupcio. Az egesz valsagkezelest a korrupt vezetok a sajat hasznukra, a sajat modjukon hajtottak vegre, es ez volt a kegyelemdofes a magyar iparnak. Erre jott meg orban "ideologiaja" - ami nem volt mas, mint hogy torvenybe iktatta a korrupciot, es mint tervenyes lopasokat meg tudjon hatvanyozni -, ezt mar nem fogja kibirni az orszag.
karma1
@Szókrakész: Konyorgom, mutasd meg mar azt a reszt, amiben azt irjak, hogy MIGRANS, Syrian, Lybian, or any other citizen...
En is figyelem a hireket reggel ota, de ezt sehol nem hoztak le! Miert hozol most ide Merkelt es a torokoket??? erdogan egy diktator, aki meg nagyobb hatalmat kovetel, es aki hiaba veri most a nyalat, de o lenne a legnagyobb szarban, ha Merkel hazazavarna azt a par millio torokot, aki erdogan miatt elhagyta a hazajat, es becsuletesen dolgozik Nemetorszagban...
Kicsit csereld mar ki a pamfletjeidet, vagy szoljal a fide$$nek, hogy eppen szar anyagbol kell dolgoznod, es ez Neked nem megy...
Szókrakész
@karma1: Nem olvasom a reakciódat.
Valahogy túl nagy a csend!!!
Szókrakész
@karma1: Mert ez csak a kezdet!!!
Erdogan Európára fogja szabadítani a törököknél előszobáztatott migráncsokat.
És akkor lesz London 2.0, London 3.0, Brüsszel 2.0, ...verzió!!!

És akkor még nem beszéltem a líbiai migráncsokról!
Líbiáról, akik már török mintára simán zsarolják Európát
Szókrakész
@karma1: De remélem, hogy a Gyurcsányod magához veszi az összeset, mert annyira hú manus.
Csak a házából ne engedje ki őket!
Ne szabadítsa rá az országra a sok agysebészt, mérnököt.
Mert ezek az agysebészek kicsit más módszerrel műtenek.
Most például kamionnal nyitják fel a koponyákat.
karma1
@Szókrakész: Megint tevedesben vagy. Nem az en "Gyurcsany"-om, hanem az eddig a politikai palettan fellelhetoen a legkevesbbe hazug politikus.
karma1
@Szókrakész: Ja, es meg mielott a londoni tamadast kulso migransokra probalod kenni - egyenlore teljesen alap nelkul - ,m arra nem is gondolsz, hogy pl. a skotoktol valaki eppen igy akart befuteni May-nek? Csak 37 meternyire volt May a terroristatol, aki kessel olte meg a biztonsagi ort, aki a Parlamenten belul volt.
A skotok megint ki fogjak irni az elszakadasrol a nepszavazast, mert nem akarnak Anglia reszekent a Brexittel kilepni az uniobol, de ha elszakadnak, akkor teljes jogon bennmaradhatnak.
karma1
@@Szókrakész: pihend ki magad, nekem munkaido jon, viszont ha erdogan ratokszabaditja - ill. Merkelre - a menekulteket, akkor Merkel azonnal ki fogja utasitani a torokoket, es azt viszont erdoga n fogja megszivni, nem akarhogy. De ezt mar irtam.
karma1
@adrenalink: Varj, Csaba Laszlo es az o szakertese nem fuggetlen, hanem o a fide$$-nek szakertett, ami azert egeszen mas dolog, mint egy fuggetlen szakertoi bizottsagban pl. atomszakertonek lenni, vagy eppen epitesi, varosrendezesi mernoknek...
A hatalom nelkuliseget pedig annak, hogy a szakertoi bizottsag folott egy FUGGETLEN Alkotmanybirosag all, akik kontrollkent bekerhetnek esetleg hasonlo temaban masoktol is tanulmanyokat..
adrenalink
@karma1: Nem értem! Csaba László nem független, mert a fityisznek szakértett, de teszem fel jön egy baloldali kormány, aki annak szakért az viszont független...
karma1
@adrenalink: Hat en nem ezt irtam. Csaba Laszlo a fidesznek szakertett, ezert NEM fuggetlen - ezt a velemenyemet fenntartom
De ki irta azt, hogyha jon egy baloldali kormany, es aki annak szakert, az fuggetlen?
En minden hsz-emben kovetkezetesen szakmai kormanyzatrol beszelek, amibe beletartozik a fideszes epitesz, a jobbikos atomtudos, az LMP-s jogasz, vagy a gazdasagi szakember mszp-s... Vagyis NEM partalapu lenne az igazgatas, hanem egy olyan kormany jonne ossze, amiben mindenki a SZAKERTELME es a szakterulete szerint lenne koteles dolgozni, es a tanulmanyaival elszamolni.
Asszem, egy kicsit kiforditottad a szavaimat, de nem baj.
Ja, es ez a kormany ATMENETI jelleggel tenne rendbe azt a disznoolat, amit orbanek most csinaltak: egyszeruen nem fog menni maskeppen... Dehat persze ezt nem en dontom el, viszont az orszagnak erre van szuksege.
aremy
@Szókrakész: erre szokták mondani hogy ezek tények és kérdezd meg a náci főnöködtől hogy hol van a 13-14 havi nyugdíj
adrenalink
@karma1: Én nem forgatom ki a szavaidat, mert nem is értem! Független szakértői kormányról írsz, amibe jobb és baloldali szakemberek egyaránt beletartoznak, de Csaba László azért nem független, mert a jobboldalnak adott tanácsot /amit vagy megfogadtak, vagy nem/. Kérdezem: kitől, mitől független vakaki?
Csaba Lászlóval kapcsolatos "logikádat" követve, nem szakérthetne pl. Ángyán prof. elismert agrár szakember, mert fityiszes képviselő/államtitkár volt.
Segíts, hogy értselek!
Béla333
karma1@ tegnap 21.48
Valamit nem értettél meg, amit Pöpeccel beszélgettem?
Nem volt vitánk abban, hogy kell az Uniós ügyészség az Úniós pénzek felhasználásának az ellenőrzésére, de kell a hazai adóforintok felhasználására egy működő hazai ügyészség is. Mivel a jelenlegi Polt féle bűnpártoló ügyészség börtönbe való, nem az adóforintunkból eltartottkénz a jelenlegi pozícióikba!
Így fogalmam sincs, mire írtad ezt?: "Sajnos, erosen hiszem, hogy @Popec -nek van igaza"???!!!
@karma1:
karma1
@nemfideszes: A jelenlegi fougyeszt SENKI SEM TUDJA ELSZAMOLTATNI, MEG ORBAN SEM! Sot, o letartoztathatja orbant, ha veszelyesnek talalja orban mukodeset nemzetbiztonsagilag
Szókrakész
@karma1: " viszont ha erdogan ratokszabaditja - ill. Merkelre - a menekulteket, akkor Merkel azonnal ki fogja utasitani a torokoket, es azt viszont erdoga n fogja megszivni, nem akárhogy."

Nagy tévedés.

Azt Európa fogja megszívni!
Csak mert az idióta politikusok műbalhéznak egymással.
És Merkel nem utasítja ki a törököket, mert akkor összedől a német gazdaság, azzal borul az eu-s bili is.
De ha Erdogan rászabadítja Európára a migráncsokat, akkor összedől Európa.
Tehát Európa pipáztatáskor mindenképpen a farok rossz oldalán áll.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.