Jöhet-e még reklámkampány idén tavasszal, ami kínosabb, mint Kasszás Erzsi? Jelentjük, már meg is érkezett, és hangosan felszisszentünk a fájdalomtól.
Az Univer majonéz kreatívjainak legújabb húzása, hogy nosztalgikus falvédőszövegekkel látták el a flakonokat, ami önmagában kedves ötlet is lehetne, a megvalósítás viszont kellemetlenül bárgyú és pofátlanul szexista.
Legutóbb talán az 1920-as években számíthattak szellemesnek ezek a nőket a tűzhely mellé visszaparancsoló versikék, amik csak azért nem a nők szavazati joga ellen kárálnak, mert a születésükkor ilyesmi még legfeljebb a vicclapokban létezett.
A cég honlapján arra buzdít, magunk is alkossunk hasonló rigmusokat. Nem nagy kihívás, ezeknél tuti jobbak jutnak az eszünkbe:
"Rendes asszony gondja, a szép tiszta konyha."
"Az én konyhám azért fényes, mert az uram nagyon kényes."
"Asszony nélkül a konyha, kulcs nélküli lakatka!"
"Férjemuram ne jöjjön a konyhába. Várja meg az ebédet a szobában."
"Ne járjon a férj a konyhába, ne szóljon az asszony dolgába!"
"Szakácsné légy mindig ébren, az étel oda ne égjen."
És most ezek a flakonok fogják elárasztani a kisboltokat, nagyáruházakat, menzákat és az egyszerű háztartásokat is.
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
(falvédő szöveg a 19. századból)
Mondjuk a majonézük már kifordulna a számból ettől a nyálas dumától, de hát eddig se azt vettem és ez ezután is így lesz.
Papi majd rendbe rakja…
Nincs ezzel semmi baj, csak puffognak a femenisták.
Új hozzászólás