Negyedik alkalommal adták át Magyarországon a Randstad Employer Brand díjakat, mely a munkavállalók értékelése alapján a legvonzóbb hazai munkáltatókat méltatja – írja a napi.hu.
A listát idén is az Audi Hungaria és a Mercedes-Benz vezeti, a harmadik helyet pedig a tavaly 4. helyezett Lego szerezte meg. A Randstad Employer Brand Research felmérésben a munkavállalók kilenc szempont szerint értékelik az általuk ismert vállalatokat, emellett arról nyilatkoznak, hogy dolgoznának-e az adott cégnél, így alakul ki a legvonzóbb munkáltatók, illetve szektorok sorrendje.
Tarol a gyógyszeripar
Ami a szektorális megoszlást illeti, a munkavállalók legszívesebben a gyógyszer- és vegyiparban helyezkednének el, megelőzve az FMCG és autóipar területeket. A tavalyi győztes, a szolgáltató szektort idén a dobogóra sem fért fel, negyedik lett.
Még mindig első a pénz
Bár veszített jelentőségéből, még mindig a fizetés a legfontosabb döntési tényező elhelyezkedéskor. A második helyre előrelépő munkahelyi légkör szerepe jelentősen felértékelődött: háromból két munkavállaló veszi figyelembe, amikor munkahelyet választ. A legfontosabb öt döntési tényező között még a hosszú távú biztos állás, a munka és magánélet közti egyensúly biztosítása, valamint a pénzügyi stabilitás szerepel.
2 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás