Először fordult elő, hogy Kínából közvetlenül jöjjön vonat Magyarországra.

A 650 méter hosszú szerelvény 41 konténert hozott, benne 1 millió dollár értékű áruval. 17 nap alatt tette meg az utat, ami Csepelnél ért véget.

Érkezésénél jelen volt Csou Hszin-csien, a kínai nagykövetség kereskedelmi attaséja, Molnár Tamás, a Nemzetgazdasági Minisztérium vámszakmai és nemzetközi ügyekért felelõs helyettes államtitkára, valamint Tuan Csie-lung, Kína budapesti nagykövete is.

Befutott az első vonat Kínából Budapestre

24 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nemkati
Milyen jól táplált ez a Molnár Tamás. Nem kell szégyenkeznünk miatta.
?
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Ördögvadász
@papa.49: ne csodákozz, ha földünk minden egyes óceánja az imperialisták felügyelete alatt van!
papa.49
@Ördögvadász: Az Északi tenger orosz fennhatóság van, ha esetleg nem tudnád...
Ördögvadász
@papa.49: részben. Még szerencsére. Én óceánokról írtam.
wagabund
@papa.49: 11.13..mivel téged is tisztellek, ezért halkan jegyzem meg...a kínaiak kihasználva a görögök szorult helyzetét, megvették az egyik legnagyobb tengeri kikötőjüket tokkal-vonóval-jogokkal..
...nos mint hírolvasó ember biztosan hallottad, hogy pártunk és kormányunk most kötött szerződést a kínaiakkal, hogy felújítják a Bp.-Belgrád vonalat, mert odáig már nagyjából jó a vasút a görög kikötőig...

nos én így tudom, aztán lehet hogy rosszul..amúgy Hamburg volt a kínaiak nagy átrakója, de a bejárások szerint gazdaságosabb ez a déli vasút...

ők tudják...ott még sok az éhes vámos..
Csizmás Kond
...szerintem is jobb lett volna ha előbb itt a propin is megszavaztassák, hogy jöhetnek-e vonattal...
papa.49
@wagabund: Az volt meg szerintem továbbra is az marad, én egyet biztosan tudok ott általában, nem egy, két ilyen ,,ladik,, rakodik hanem ha jól emlékszem mikor megszámoltam egyszer 35 rakodott egyszerre...Nem beszélve arról se hogy ehhez a Suezi csatornát kell használni, meg végig hajózni a Csendes Óceánon, meg az Indiai óceánon, ott a forrongó arab partok mentén...Nem tudom a görög kikötő mekkora kapacitású, de nem hiszem, hogy nagyobb lenne a hamburginál... A tengeri út is jóval hosszabb mint északon...
Ez legyen az ő gondjuk, de az biztos ettől se fog felvirágozni a magyar gazdaság...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.

Ingyenes hírlevél