Hétfőn délután háromkor két autó ütközött össze a Dózsa György út és a Kassák Lajos utca kereszteződésében, majd az egyik autó az ottani trolibuszmegállóba csapódott.
A Bors munkatársának sikerült egy szemtanúval beszélnie, aki szerint a fehér Mercedes áthajtott a piroson, már akkor majdnem elütött egy zebrán gyaloglót, utána ütközött össze a két jármű.
A szemtanú szerint a mercedeses a baleset után ki tudott magától szállni a kocsiból, majd a kocsijáról törölgette a vért, „nem érdekelte, hogy ott fekszenek a földön”.
A hírpress.hu-nak Kisdi Máté, a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője azt mondta, a baleset egyik érintettje, a megállóban várakozó 23 éves férfi az életét vesztette. Újabb hír szerint, pedig meghalt a baleset egy másik sérültje is, egy 37 éves férfi a kórházba szállítást követően vesztette életét.
Egy másik embert ballonnal lélegeztettek, rossz állapotban volt ő is – tette hozzá a szemtanú.
A 24.hu információja szerint a Mercedest vezető férfi a kecskeméti maffiaper egyik korábbi vádlottja volt, a lap értesülése szerint a balesetet szenvedett férfi a bűnbanda egyik oszlopos tagja volt, el is ítélték a perben.
23 hozzászólásarrow_drop_down_circle
A Citrom vezetője esetleg hibás lehet abban, hogy neki mint balra kanyarodónak elsőbbséget kell adni az egyenesen tovább haladóknak,ez kétségtelen tény, a kérdés volt-e abban a helyzetben, hogy észlelje a BMV. mögül kivágódó azt előző Mercit...
Ez egy kabrió autó leeresztett kabinnal, ki se látszik a BMV. mögül...
Ahogy a Merci kinéz a baleset után azt kell mondjam legalább 120-130 repesztett a koma, és nézd meg a képeket hogy leamortizálódott az eleje, és ne feled pont a kabrió jellege miatt másként van építve mint egy hagyományos autó, sokkalta masszívabb az egész vázszerkezete, mert felülről nyitott a kaszni...
A másik telepakolják műanyagokkal, meg pl. az Audinál aluöntvényekkel, de azok nem olyanok mint a hagyományos kaszni...
Tudod én mikor csodálkoztam el ezen a dolgon úgy 1998 körül történt hogy az esztergomi Suzuki gyárba kellett mennem targit javítani, és útba voltak a raklapokon tárolt karosszéria elemek, mondom a targoncásnak tedd már arrébb a géppel, azt mondta szó szerint, fogd meg a raklapot, és kézzel arrébb tesszük, tudod mi volt rajta a régi Suzuki Swiff homlok lemeze vagy 100 db. és volt vagy 50 kiló...
Új hozzászólás