Tarlós István a Kormányinfón adott tájékoztatást arról, miről tárgyaltak a szerdai kormányülésen a 3-as metróval kapcsolatban.

A kormány nem ad többletpénzt a 3-as metró felújítására, ezért a főváros saját megtakarításához akar nyúlni – jelentette be.

Az északi szakasz megállóival kezdik a rekonstrukciót, illetve a teljes alagúttal, idén szeptemberben. Erre megvan a 137 milliárd forintos keret. – írja a Blikk.

A főpolgármester arról is beszélt, hogy azt tervezik, lebontják a Nyugati pályaudvarnál lévő felüljárót. Szintbeli kereszteződés jöhet szóba – mondta  Tarlós. Emellett a Rottenbiller felüljárót is elbontják. Erre kapott a főváros ígéretet a kormánytól, de tájékoztatásában nem említett összeget. A Keleti pályaudvarnál lévő csomópont átalakítása bruttó 3,5 milliárd forintba kerülhet, a Nyugati tér esetében még gondolkodnak a végleges megoldáson, így ott nem tudott összeget mondani Tarlós – írja a portfolio.

Tarlós bejelentette, hogy lebontják a felüljárót a Nyugatinál

(Fotó: Bruzák Noémi/MTI)

41 hozzászólásarrow_drop_down_circle

karma1
Ahogy mar parszor megjegyeztem: a futyisz stadionokon kivul meg a budos eletben semmit sem epitett, viszont amihez nyul, azt szetrombolja.
Betemettek mar az aluljarokat, - teljesen feleslegesen, mert keptelenek voltak megoldani az oda behuzodott hajlektalanok sorsat.
Most viszont allatira kivancsi lennek arra, hogy mi lenne az indoklasa a feluljaro elbontasanak, ugyanis ha oda egy korforgalmat kepzeltek el, akkor azt maris el lehet felejteni, eppen a villamoskozlekedes miatt.
Ugy latszik, meg nem teljesen katasztrofalis Budapest kozlekedese, meg van egy-ket valahogy mukodo forgalmi pont, hat azt surgosen szet kell b@szni...
Gratulalok minden agyatlan f@sznak, akkor alljon be a csucsforgalmi dugo, amikor eppen oerte menne a mento, mert megutotte a guta.
(Ez nem rossz kivansag, csak a veletlenek egybeesese Murphy torvenye szerint...:o)))
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
papa.49
@GézaM: Szíves figyelmedbe ajánlom mindkét helyen valamikor körforgalom volt mielőtt a felüljárókat felépítették, és még egy a körforgalom nagyszerű ott ahol az óránként áthaladni szándékozók száma nem haladja meg a kb. 50, 60 at ahol ettől többen vannak ott a körforgalom óriási hátrányt, állandó torlódást jelent...
Amit a többsávos körforgalomról írtál azzal egyetértek, valóban nincs a jármű vezetők nagy százalékának halvány lilafingja se hogyan kellene közlekednie a körforgalomban, pláne a több sávosban, a probléma már a behaladáskor kezdődik megáll lesekszik hátha arra jön egy kóbor valami...De azt se tudom elfogadni, hogy mesterségesen lehetetlenné tesszük a járművek közlekedését mert az csak óriási dugókat okoz mást nem...
papa.49
@Papuska1: Ezzel a városvezetéssel egy zöldhullámot nem lehet kivitelezni, nem hogy átvezető alagutak építését a város alatt, nem beszélve egy jelentős akadályról az Andrássy úton a kisföldalatti 4 méterrel van az úttest alatt, és a bukkanó a Körútnál a főcsatorna miatt van, tehát az alagút kilőve...
Veleda
Lenne dugó, és nagy káosz az amúgy is forgalmas kereszteződésekben. A Szél Kálmán teret is sikerült jól elbaltázni, jöhet a következő rémálom.
simmering73
Nincs elég dugó, csináljunk még egyet. Bontsuk le a felüljárót. Ezt az elmebeteget is a lábánál fogva kell majd fellógatni.
1magyar
Miért? Veszélyes? Vagy talán nincs munkájuk az építőiparban??? Munkanélküliség van.
Fradigege
@karma1: Az a baj a felüljáróval, mert csak!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.