A Z-generáció képviselői a tinik, korai huszonévesek, a legidősebb Z 22 éves. Hogyan vásárol ez a generáció? A marketingesek mire figyelnek igazán, amikor megszólítják őket? A Z generáció a generációs marketingben használatos elnevezés arra a nemzedékre, amelynek tagjai az 1995 után születtek. Nézzük meg mi számít nekik leginkább! 1. Énekesek helyett Youtuberek és bloggerek A korábbi generációktól eltérően ennek a korosztálynak a szívét kevésbé hatják meg a pop/rocksztárok, színészek.

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.