A Z-generáció képviselői a tinik, korai huszonévesek, a legidősebb Z 22 éves. Hogyan vásárol ez a generáció? A marketingesek mire figyelnek igazán, amikor megszólítják őket? A Z generáció a generációs marketingben használatos elnevezés arra a nemzedékre, amelynek tagjai az 1995 után születtek. Nézzük meg mi számít nekik leginkább! 1. Énekesek helyett Youtuberek és bloggerek A korábbi generációktól eltérően ennek a korosztálynak a szívét kevésbé hatják meg a pop/rocksztárok, színészek.
Forrás:
panpeterstop.blog.hu
Feltöltő: Panpeterstop blog
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás