M. Richárdot a 444 szúrta ki, miközben éppen anyagot forgattak.

A férfi ugyanolyan Mercedes a volánja mögött ült, amilyennel még májusban karambolozott. Akkor a sportkocsi egy másik autóba szaladt a Dózsa György útnál, ami egy buszmegállóba csapódott. A balesetben két ember vesztette életét.

Újra Merciben dönget a Dózsa György úti halálos balesetben érintett M. Richárd

(Fotó: MTI/Mihádák Zoltán)

Később kiderült, hogy M. Richárd a kecskeméti maffiaper egyik vádlottja, aki mindössze félórával korábban vásárolta meg a balesetet okozó járművet.

A jelek szerint nem veszítette el a jogosítványát, és már új Mercedesszel járja a várost. A 444 stábja a Margit körúton vette észre az 577 lóerős, 48 millió forintos gépkocsiban.

32 hozzászólásarrow_drop_down_circle

lópicigáspár
Gondolom a fegyveres adónyomozók a seggét se merik megszagolni, mondjuk, hogy mégis mibűűűű fussa! Elég, ha a plakátos céget basztatják, erre van kormányzati elvárás! Amíg a fegyveres rendvédelmi szervek, az adóhatóság, bíróság, ügyészség nem politika mentes, bele lehet itt kérem sz@rni a nagy jogba!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
lópicigáspár
Gondolom a fegyveres adónyomozók a seggét se merik megszagolni, mondjuk, hogy mégis mibűűűű fussa! Elég, ha a plakátos céget basztatják, erre van kormányzati elvárás! Amíg a fegyveres rendvédelmi szervek, az adóhatóság, bíróság, ügyészség nem politika mentes, bele lehet itt kérem sz@rni a nagy jogba!!
verőce21
Fogyóeszköz a Merci is! Van annak gyára. Örülnek, ha jól fogy. :)
Pálinkás Pál
Nem védve az elkövetőt...ha valóban a Peugeot fordult elé,akkor az is vastagon benne van!!!Max a gyorshajtásért lehet elmarasztalni...Mielőtt itt érzelmi válaszok garmadát zúdítanátok rám, valaki lökjön már egy linket ahol megállapítják hogy egyértelműen az ő hibája!!!
/halkan megjegyzem,ha nem Merci..és nem ő lett volna...kb egy délután lett volna hír ez a kétségtelenül tragikus BALESET!/
elnyomott
@Pálinkás Pál: Érzelmi válaszok garmada úgyse hatna rád.
Ha két ember halálának részese vagy, gondolom te is csak a válladat rándítanád.
Pálinkás Pál
@elnyomott: Tudtam hogy legalább egy majom be fog szólni!!!Egyáltalán olvastad a kommentemet??? Szövegértésed akkor nulla!!!
papa.49
@Pálinkás Pál: Én megfordítom a kérdésedet ha nem ez a pacák a részese a balesetnek SZERINTED LENNE MÉG JOGSIJA???
Szerintem BIZTOS HOGY NEM LENNE, és tulajdonképp ez a baj gyökere is!!!
VESZ-ÉSZ
@Pálinkás Pál: Valóban a Peugeot fordult elé,de ki merte volna gondolni,hogy a városban(50km/h) valaki, azaz egy gazdag senki,160-nal száguldózik.Nem tudunk,nem lehet, a maffiózók módszereire,szokásaira felkészülni,mert ő például a törvények felett áll, hiszen eleget lopott,bárkit,bármit megvehet.Családok mennek tönkre,de mit sem számít,lényeg hogy piszkos nagy jogállam van,ahol az áldozat márt nem ér semmit. Bűnözőket, a legjobb, legaljasabb ügyvédek védik.és kihozzák,hogy ártatlan,mert nehéz gyerekkora volt vagy valami.
Pálinkás Pál
@VESZ-ÉSZ: '...a 160 az kamu...aki kicsit ért a kocsikhoz...az tudja hogy forgalomban az a Merci nem tud olyan sebességre gyorsulni a két lámpa között!!A Peugeotra visszatérve...,csukott szemmel vezetett...nem szürke volt a merci,ami beleolvad az aszfaltba,hanem rikító fehér!!!Száz szónak is egy a vége...benned az érzelmek dolgoznak,nem tudsz tőle elvonatkoztatni...És szövegértésed neked is nulla...nézd csak meg hogy kezdtem az első hozzászólásom!!!
quadrocopter
Nos, ezért nem vették el a jogsiját!

"Mit keresett a Dózsa György úti Mercedes sofőrjének embere Rogán Antal csepeli konzultációs fórumán?" ( 444.hu)
egyember
@Pálinkás Pál: Valaha (régen) úgy tanultam (csak tartalmilag pontos, nem tudom, ma is így van-e): "A közlekedés minden résztvevőjének joga van feltételezni, hogy a közlekedés minden más résztvevője betartja a KRESZ szabályait."
Ha igen, akkor nem lényeges, hogy százzal, vagy többel ment-e az illető. Az is lehetséges, hogy a 160 igaz (képek!), mert aki megteszi, az nem szokott (nagyon) figyelni a lámpákra.
papa.49
@Horizont: Pont ez az a kocsi súlya kb 2 tonna, és 577 lóerős, kb. 3 másodperc alatt gyorsul állóhelyből 100 km re és ezalatt megtesz kb. 50-70 métert, ezt szoktuk az ,,alacsonyan repülő,, kategóriának nevezni...
Cefi
Ezen vagytok kiakadva? Ez semmi! Miért van szabadlábon a fidesz, és fasszopói? Mészáros és habony, és garancsi? Na az a művészet.
Cefi
@Horizont: Jóvanna. Bennevót' a zirónija.
verőce21
Was mich nicht umbringt, macht mich stärker.
JAJMÁR
Ez má' kész te... izé horror. Magyar.
A fœ a közbiztonság.
egyvandor
@Pálinkás Pál: Mondjuk ha a gyorshajtásnak köszönhetően előzésből felbukkanó járműnek képes valaki elsőbbséget biztosítani. Ha a gyorshajtás miatt nem halálos baleset hanem egy
rossz esetben erősebb koccanás lett volna a következmény.
Halálos baleset főleg két személy halálát okozó esetén ahol még a részesség is felmerülhet, márpedig a járművek sérüléséből ez szakértelem nélkül is következtethető, nem értem miért nem vonják be azonnal a jogsit.
egyvandor
... No meg ha nem hajt gyorsan a mercis akár be is fejezhette volna a citroen a balra kanyarodást. Az a bmw amit megelőzött a kisebb gázfröccsöt adó mercis vajon miért nem csapta telibe a citroent ha valóban elsőbbség meg nem adásról van szó?
Desischado
@Horizont: "Emberi életre alkalmatlan genetikai hulladék!"
A lényeget fogalmaztad meg. Az ilyennek nem számít egy emberi élet. Nekem kínai, hogy hogyan lehet szabadlábon, és mi az, hogy vezethet is! Jól mondta Gyurcsány, kurva ország. De az igazi bűnösök mi vagyunk, mert tűrjük ezt a rendszert, ahol ez az aljas, gyilkos féreg szabadlábon lehet.
a helység kalapácsa
A kőbunkó gecik azt sem fogják fel, hogy miért csak egy kőbunkó gecik.
Nem fog megtörténni, de ha egymásba futnánk, lesz ott minden...

Velem soha nem történik semmi, miért minden csak másokkal történik?
Miért?
Pedig keményebb vagyok, mint a vídia.
Szeretném, ha történne velem valami.
Én készen állok mindenre - csúnyám...
a helység kalapácsa
Na jó, néhányszor megtörtént - csúnyán -,, de csak a gyengébbeket védtem, és egyszer fogdára is mentem emiatt, de kapható vagyok mindenre.
Bántva akarod látni a gecit, csak egy szavadba kerül, meg némi suskába..
Akarod, hogy sokat szenvedjen, a geci?
Az egy kicsit többe kerül, de megoldható.
Pálinkás Pál
@papa.49: Még igazad is lehetne,ha egy versenypályáról lenne szó...de mint írtam ,forgalom...többi résztvevő...és mivel épp előzni akart...biztos nem egyedül volt az úton...És lehet hogy 3 másodperc a 100...de a 160-hoz akkor is kell vagy 7...és azalatt fogynak a méterek...de nem is erről írtam...pusztán tényeket említettem...és egyikötök sem mutatott bármit a hivatalos rendőri jelentésre!!Témát itt lezártam...és a nagyesküt nem tenném le,de mintha tegnap nem ez lett volna a cikk címe...hogy "érintett"! a hozzászólásom meg főleg arra irányult!
Levendula
A mi autónk már nagyon öreg, mondhatnám nagykorúvá vált. Mostanában gyakran megállítanak közúti ellenőrzés okán a rend őrei. Bezzeg amikor még új volt a verda! A rendőrök vigyázzba álltak, amikor elhaladtam mellettük!
Legutóbbi alkalommal jeleztem is a munkáját végző rendőrnek, hogy nemsokára megint nem fognak megállítani, mert új autót készülünk vásárolni...
papa.49
@Pálinkás Pál: Az autók képeiből ítélve nem volt az sokkal kevesebb, kb. 120-130 km. sebesség lehetett de mindegy nem is ez a lényeg, a lényeg az, hogy bár a ,,közreműködésével,, két ember meghalt, még se vették el a jogsiját, a téma ez volt, és ebben erősen érzem a fütyiszes hátszelet a ,,roggyanttóni,, részéről!!!
Még egyet kérdezek tőled, vezettél már ilyen, vagy hasonló adottságú autót, mert én igen, és tapasztalatból mondtam el a véleményem, meg abból hogy elég sok karambolos ,,vasat,, láttam már, és még egy a kabrió sokkalta keményebb mint egy hagyományos felépítésű kocsi, mivel az alvázkeret adja a szilárdságot a kaszninak,Az a merci kurvára összetört szemből pont abból az irányból ahol a legerősebb, a kaszni, és a becsapódás erejét mutatta az másik kocsi is a közepéig összegyűrte emez a kasznit oldalról...
papa.49
@Horizont: Csak egy Suzukival ezt a mutatványt nem tudná produkálni, még az átlagos 1.3 motoros Suzukik is 92 lovasok csupán, és 990 kg. súlyúak, tehát a kaszni csak kétszer nehezebb, viszont a motor ötször erősebb, azt se feledjük a Merci motorját dupla turbó, plusz egyéb variációk teszik ilyen bivallyá...
Pálinkás Pál
@papa.49: Vezettem bivaly kocsit...De itt nem is ez a lényeg...hanem hogy a baleset okozója a szabálytalanul kanyarodó!!!és ezt most lehet ragozni hogy hánnyal ment ,meg milyen kocsi volt...vegyétek elő a KRESZ könyvet,és olvasgassatok a kanyarodás feltételeiről,szabályairól!!De tegyétek a szívetekre a kezeteket..ha nem ez a pasi van a dologban,legtöbbetek már nem is emlékezne az esetre!!
almalibre
Nagy a vita, de cikk azt írja: "A jelek szerint nem veszítette el a jogosítványát" - az is lehet, hogy bevonták, csak ez őt nem nagyon zavarja...
papa.49
@Horizont: Hagyd nem érti, vagy nem akarja, vagy valamiért érdekelt, már letettem róla hogy meggyőzzem...A Merci kivágódott a BMV mögül nagy gázon és azon a kb. 70 méteres szakaszon az addigi 50 körüli tempóról felgyorsult kb. 120 ra, a kanyarodónak lehetett 2 mp az ütközésig, abból 1 mp az érzékelés, mire megtudott volna mozdulni reagálni a Merci 15-20 méterre lehet tőle ESÉLYE SE VOLT A BALESET ELKERÜLÉSÉRE!!! Nekem a legtöbbet a Merci orra mondta el, meg a Citroen oldala ami a kardán alagútig belapult, (kardán ugyan már nincs, de így hívjuk)!!!
De most nem is a baleseten rugóznánk, hanem a tényen, két halálos áldozattal járó baleset résztvevője hogyan vezethet újra mikor ilyen esetben beszokták vonni a jogsit a helyszínen!!! Legalábbis az egyszerű, közemberektől, ennek a faszkalapnak meg van jókora hátszele !!!
papa.49
@Horizont: Ott abban a kereszteződésben ,,tele zöldes,, kanyarodás van, de vajon annak hogyan adjon valaki elsőbbséget akit 1-2 mp belül pillant meg miközben a másik kocsi normál sebességgel közelít a kereszteződéshez, és az előtt nyugodtan bekanyarodhatott volna, csak NEM SZÁMÍTOTT ARRA, HOGY JÖN AZ AZ ÁLLAT!!!
papa.49
@Pálinkás Pál: Most még egyszer leírom NEKED, hogy értsd meg végre a Citroenes jó esetben a szeme sarkában láthatta meg a Mercit amint feléje repül!!!
Abban igazad van hogy elvileg neki elsőbbsége volt, de a mellette haladó BMV. miért nem ütközött a Citromnak, azért mert nem kétszer gyorsabban haladt a megengedettnél!!!
Tudomásom szerint halálos áldozatokkal járó baleset után a rendőr a helyszínen bevonja a jogsit, azt ezután csak a bíróság ítélheti meg, hogy visszaadják, akkor most milyen papírral vezetett???
Tudom erre mondod nem a papír vezet, de mégis érdekelni hogyan is van ez!!!
papa.49
@Horizont: Semmi gond...
Miért pátyolgatják, hát arra magyarázat lehet, hogy mit keresett a tonyo által szervezett akármin!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.