Országos felmérést rendelt el a kormány, miért olyan eredménytelen az idegennyelv-oktatásunk az iskolákban. Nyolcadikra a diákok alig fele éri el az előírt szintet. Kiben vagy miben van a legfőbb hiba?
Forrás:
Index
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Németből hasonló a helyzet. ha kell elragozom az igét, még az umlautost is, még szavakat is tudok, de a der,die,das kifog rajtam.
Aztán rájöttem, hogy az élő beszédben remekűl el vagyok nélküle, és mindjárt meg mertem szólalni.
Latint már alsó tagozatban tanultam, hasznos is volt.
Talán, ha úgy tanítanák az idegen nyelvet, ahogy a gyermek megtanulja az anyanyelvét.Ha már tud több szót, kifejezést, egyszerű mondatot, akkor jöhet a nyelvtan.
Nem tudom, nem értek hozzá, csak gondolom. Az alap német is így ragadt rám.
Az Angol igen távol áll a Magyartól . Észbeli gondolkodásban is rá kell hangolódni
a nyelvre ami nehéz és nekik még túl korai .
Az erre való genetikai hajlam is dönt az idegen nyelv elsajátítása sikerességének
szintjéről ,idejéről és a nyelvi közeg pedig a tartósságáról .
Új hozzászólás