Összegyűlt a 18 büntetőpontja, ezért bevonták a jogosítványát annak a férfinak, aki a Dózsa György úti halálos baleset egyik résztvevője volt. Akkor már vezetnie sem lett volna szabad.

Nem is vezethetett volna autót M. Richárd májusban, mikor a Dózsa György úti, két halálos áldozattal járó baleset résztvevője lett. 

Mint ismert, a férfi egy nagyobb értékű kabriót vezetett, mikor összeütközött egy Citroennel a Dózsa György úton, utóbbi autó letarolta a trolibuszmegállót, az autóban ülők közül ketten meghaltak, a megállóban heten sérültek meg. 

Nem is vezethetett volna a Dózsa György úti halálos baleset kabriósa

Nem is vezethetett volna a Dózsa György úti halálos baleset kabriósa

Nem is vezethetett volna a Dózsa György úti halálos baleset kabriósa

Fotók: police.hu

A kabriót vezető M. Richárdról hamar kiderült, hogy 10 éve a kecskeméti maffiaper ötödrendű vádlottja volt, 8 év fegyházbüntetést kapott, idén pedig egy korrupt rendőr elleni titkosszolgálati nyomozásban is érintett volt megfigyeltként. 

Múlt pénteken a rendőrök fogták el autóvezetés közben, és vitték be a II. kerületi rendőrkapitányságra, ahol a sajtóhírek szerint 90 ezres bírságot kapott, mert eltiltás hatálya alatt vezetett. 

Az Átlátszó most utánanézett, hogy miért is áll eltiltás hatálya alatt a férfi.

A BRFK válasza szerint M. Richárd már május 15-én sem vezethetett volna. A férfi

nyilvántartott közúti közlekedési előéleti pontjainak száma elérte a 18-at, így a vezetői jogosultsága a baleset idején szünetelt. Erre való tekintettel a balesetet követően a rendőrség vele szemben szabálysértési eljárást indított

- olvasható a lapnak küldött rendőrségi válaszban. A jogosítványt egyébként az illetékes kormányhivatal vonta be.

A rendőrségtől az Átlátszó azt is megtudta, hogy a múlt pénteki, június 16-ai esetnél szabálysértési eljárást indított a rendőrség M. Richárd ellen, és egy évre eltiltották a vezetéstől. 

(Címlapi kép: police.hu)

64 hozzászólásarrow_drop_down_circle

papa.49
A ,,védelem,, hol van most lehet mosni a szennyest, és mi az hogy ,,szabálysértés,, a ,,halálos közúti baleset,, okozása smafú???
Mondom én hogy kurva nagy HÁTSZELE VAN A GIPSZ JAKABNAK!!!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
wagabund
eltiltották a vezetéstől? nahát! most pár percig röhög, aztán vesz egy sötétablakos járgányt...

már nincs mit vesztenie...böribe meg nem merik becsukni még egy picinykét sem, mert olyan sérülékeny a lelke..
Sámannus
Mivel jobb ez nekünk, mint a migráncsok?
Ez ha szabadon van, kész gyilkolni egész életében. A büntetőpontokat nem az udvarias vezetésért adják..Ez már bebizonyította, hogy egy sz.rember. Nem jár neki a napfény sem, pedig az ingyen van.
papa.49
A ,,védelem,, hol van most lehet mosni a szennyest, és mi az hogy ,,szabálysértés,, a ,,halálos közúti baleset,, okozása smafú???
Mondom én hogy kurva nagy HÁTSZELE VAN A GIPSZ JAKABNAK!!!
ágimami
Komolyan mondom, az eszem megáll!! Már májusban sem vezethetett volna, erre most vonják be 1 évre a jogsiját és kap 90 ezer Ft. bírságot??? Kész röhej ez az egész (azaz annyira nem röhejes, hogy egyeseknek MINDENT meg lehet csinálni!!)
Más halandó ember már régen a börtönben ülne, ahol neki is ott lenne a helye!!!

@papa.49: Igazad van Papa, NAGYON NAGY hátszele lehet, hisz a mai napig is száguldozik, csak most fekete kabrióval!!
Sámannus
@papa.49: Valószinű felmentik ezt is mint a lúgos emberkínzót.
Sziszifusz
@papa.49: 09:00
A hallgatás árát meg kell fizetni. Valakiknek nagyon fontos, hogy ez az alvilági alak ne terítse ki a kártyáit. Mi van a háttérben ? Szerintem sosem tudjuk meg.
verőce21
Ezzel a gengszterrel már évekkel ezelőtt fekete halottaskocsival kellett volna száguldozni!
human
A fidesszékházat is egy gyilkosságban bűnrészes ember védte. A választási iroda kopaszai közt erőszaktevők és egyéb bűnözők voltak. Mindegyik csoport a fideszhez köthető. Nem lennék meglepve ha ez a gázoló is a kormány egyik "hasznos" embere lenne.
Pálinkás Pál
@papa.49: Hiányoltál...ki kanyarodott a Merci elé szabálytalanul??? De rágódjatok rajta nyugodtan tovább,részemről befejeztem...
justhpeter
@Pálinkás Pál: Hogy lehetett ott a Merci, ha már akkor sem vezethetett ?
wagabund
@justhpeter: jó kérdés...

A szajoli vonatbaleset után jelentkezett egy ingyenes ügyvéd, aki felajánlotta a segítségét a váltókezelő fiúnak...az megbízta, mert a kirendelt nem csinált semmit.
Nos, a legenda(és a sajtó)szerint az ügyvéd első tevékenysége az volt, hogy beballagott a Keletinél a MÁV műszaki csoportjához, és elkérte a balesetet szenvedett szerelvény/mozdony forgalmi engedélyét..nagy nehezen kiderítették mi is az..az előkerült forgalmikból kiderült, hogy nem volt műszaki vizsgája sem a mozdonynak, sem a vagonoknak...

az ügyvéd első felszólamlása az volt, hogy a szerelvény ott sem lehetett volna...

persze ez senkit nem érdekelt...
justhpeter
@wagabund: Erre vonatkozik akkor az, hogy ezen a módon nekünk is mindent szabad. Nyilvánvalóan nincs így, tehát akkor a hatóságnak sem szabad.
papa.49
@Pálinkás Pál: Szerinted JOGOSAN VETT RÉSZT A FORGALOMBAN???
Csak nem te vagy személyesen az elkövető???
egyvandor
és még mindig szabadlábon van. Gondolom nem volt nála járda festésre alkalmas eszköz sem meg a Fásy lánya sem intézkedett a láncra fűzésért, félelmet sem keltet a tömegekben mint a Gulyás Márton. Csak két csóri embert gyilkolt meg felelőtlenül egy kisebb gázfröccsel.
egyvandor
Ha valaki megnéz egy ötvennel bekövetkező koccanást, (tele van a youtube ilyenekkel), ahol az egyik autó áll, Ekkora roncsolódást, és az ütközési helytől való ekkora eltávolodást nem fog látni az biztos!!!
papa.49
@egyvandor: Ez kb. olyan 120-130 történt ütközés volt...
egyvandor
@Sámannus: A migráncsok között ez az alak a legalja lenne!
egyvandor
@ágimami: 30 ezret a legegyszerűbb esetekért ahol egy egyszerű figyelmeztetés is megtenné, fizettetnek.
egyvandor
@verőce21: "Ezzel a gengszterrel már évekkel. ezelőtt ... " és ki védte volna akkor a rezsimszilárdot?
papa.49
@Sziszifusz: El lehetne indítani a Mercis öreget, még a látra sem fontos)))))))))))
egyvandor
@human: "Nem lennék meglepve ha ez a gázoló is a kormány egyik "hasznos" embere lenne."
Minek ide a feltételes mód? Elég sok infó jelent meg ezzel kapcsolatban
papa.49
@Sámannus: Ez el se jut a bíróságra...HÁTSZÉL!!!
egyvandor
@Pálinkás Pál: hogyan került elő a merci a bmw mögül? Gondolom te sem szeretnél ilyen szituációba kerülni! Egy ilyen takarásból előbukkanó autónak lehetelen elsőbbséget adni. A BMW-vel akit ez a szuperman megelőzött, miért nem volt konfliktus helyzete a citroennek? Nagy távolságokról ott nem beszélhetünk, hogy ez ne merülne fel kérdésként. Ebből az is következhet hogy a citroen simán át tudott volna menni egy akár kicsivel gyorsabban közeledő jármű előtt is. Ha meg nem akkor legfeljebb kórházban kötöttek volna ki nyolc napon túli sérülésekkel.
egyvandor
@papa.49: Látta valaki a mercis öreget?
papa.49
@egyvandor: Még nem de rá kéne állítani a pacákra, egy kis egyengetésre...
Ja és a Mercit leterhelni szarásig, nehogy félmunkát végezzen...
Pálinkás Pál
@papa.49: nem én vagyok,de abban is biztos vagyok ,hogy nem pampognátok a dolgon hetekig ha Kovács Ottó műbutorasztalossal esett volna ez meg és nem mercivel,hanem egy húszéves tragyccsal!!
Pálinkafőző Rézüst
@papa.49: rogánytóni haverja,meg testőre oszt jónapot! El lesz sikálva...@egyvandor:
verőce21
@egyvandor: (16:03) Van még kopasz ebben az országban! Ezek fogyóeszközök! :)
papa.49
@Pálinkás Pál: Jó ember az akit itt emlegetsz ,
1 nem merne jogsi nélkül vezetni,
2, nem száguldozna ekkora sebességgel,
3 már akkor becsukták volna rögtön,
4 a helyszínről már bilincsben vitték volna el.
5 napok múlva nem látták volna megint ugyanolyan verdában, JOGSI NÉLKÜL.
Vedd már észre végre a rossz oldalon érvelsz, pedig vannak jó hozzászólásaid is...
A gyík sáros 2 ember halálában, és erre nincs normális esetben mentség!!!
Nem várom hogy megértsd, de jó lenne ha elgondolkoznál a dolgon...
human
@Pálinkás Pál: Nem értelek. Hogy jön ide az autó tipusa meg a foglalkozása? Gyorshajtott, már annyiszor vétett a kresz ellen, hogy elvették a jogsiját, tehát nem is vezethetett volna. De te még mindig a gyilkost véded.Igen, véleményem szerint gyilkos. Ha nem ezt a két ember öli meg, talán máskor máshol majd mást öl meg.
herczeg0210
@Pálinkás Pál: Egy húszéves "tragyccsal" nehéz ilyet csinálni...
Sámannus
@Pálinkás Pál: Kedves Pál itt egyedül Te pampogsz, mások ÉRVELNEK!
Pálinkás Pál
@papa.49: Nem azt mondtam hogy nem hibás...de ti csak őt itélitek el,holott vastagon benne van a Citroen söfőrje,jobban mint a kopasz!!
papa.49
@Pálinkás Pál: Éljél boldogan ebben a tudatban, ez a te dolgod, de rajtad kívül mindenki más vétkesnek tartja a pacákot, ez nagyon hasonlít a viccbeli autósra, mikor bemondják a rádióban ,,egy őrült szembe megy az autópályán a forgalommal,, erre a pacák ,, egy, dehogy mind,, !!!
human
@Pálinkás Pál: Én már voltam olyan forgalmi helyzetben mikor teljesen szabályosan kikanyarodott elénk egy autó. Teljesen igaza volt. Mi hajtottunk legalább a duplájával a megengedettnek. Persze aki a mi autónkat vezette gyalázta a másik autót, hogy az a köcsög miért hajtott ki. Ez is gazda igazi munkát soha nem látott gyerek volt.
Pálinkás Pál
@bakcsubakka: "A pálinkás úr még nem találkozott szemből jövő,majd gondolkodás és soha meg nem magyarázott okból előtte balra bekanyarodó lengyel kamionnal !!!" nos...ha jól értem, a lengyel kamionost hibáztatod...tehát mégis a kanyarodó a hunyó???
X-ray
@papa.49: A rendőrségen feljelentett valaki valakit. Videó bizonyította a cselekmény megtörténtét. A rendőrség elutasította a feljelentő panaszát. Az ügyészség is elutasította. Később kiderült, hogy a fazonnak repülőgépes cége van, ingyen biztosítja a repkedést bizonyos osztályvezető rendőrnek és utcabeli ügyésznek.
papa.49
@X-ray: Milyen érdekes fordulat, összeérnek a szálak!!!
papa.49
@bakcsubakka: Ismerős a dolog én is naponta vezetek átlag havonta 4-5 ezer km. de már nem is számolom azokat az eseteket mikor más hülyeségét kell kivédeni, persze van amikor már tehetetlen az ember, mert egyszerűen nem maradt elég idő a cselekvésre...
A mostani esetre a KERSZ első szabályainak egyike tökéletesen ráillik, nevezetesen az, hogy ,,feltételezzük a közlekedés többi résztvevőjéről, hogy Ő IS BETARTJA A SZABÁLYOKAT,, !!!
Nos ahogy a te esetedben se tartotta be a kamionos, úgy a mostaniba se tartotta be a Mercis, és ez emberéletbe került, és a tetű még mindig szabadlábon vezet továbbra is!!!
Mondjuk egy a közelmúltban történt halálos gázolás elkövetője is szabadlábon van a spiné aki a Maglódi úton halálra gázolta az idős pacákot, és eltűzött a helyszínről, mert a ,,műkörmöshöz,, sietett!!!
Ebben az országban immár nem érdekes, hogy mit követ el valaki, ha van megfelelő HÁTTERE, mert csupán az a fontos!!!
Vagy az osztrák, magyar nyugger aki halálra gázolta a Váradi Andrást, az is szabadlábon lecengél!!!
Pálinkás Pál
@bakcsubakka: Látod itt van a bibi nálatok...ez baleset volt,nem gyilkosság...nem hiszem hogy szándékosan ment neki a Citroennek,ami végeredményben a haláleseteket okozta és még vastagon ő is hibás volt!!
Pálinkás Pál
@papa.49: ",,feltételezzük a közlekedés többi résztvevőjéről, hogy Ő IS BETARTJA A SZABÁLYOKAT,, !!!" Szóval szerinted ez a Citroenesre nem vonatkozik??? Mert a te gondolatmenetedet követve a kopasz is feltételezhette hogy a másik betartja,és nem kanyarodik szabálytalanul elé!!!
Csizmás Kond
@Pálinkás Pál: Nem gyilkosság volt hanem halált okozó baleset. Nem szándékosan ment neki a másiknak de szándékosan hajtott gyorsabban a megengedettnél...szóval mégis ő volt a hibás.
human
@Pálinkás Pál: A citroenes milyen szabályt nem tartott be? Szétnézett, látta hogy be tudja fejezni a manővert a forgalom többi szereplőjének zavarása nélkül. Nem számolhatott azzal, hogy egy idióta akkora sebességgel fog valahonnan érkezni hogy letarolja vele a buszmegállót. A citroenes élt a kresz egyik alapszabájával, hogy a többiek betartják a kresz szabályait, azaz nem fognak száguldozni.
Gondolj már bele. Ha nem lehetne senkiben megbízni, akkor soha nem mernél kikanyarodni a kereszteződésbe.
Pálinkás Pál
@human: nos ha valaki fényes nappal nem lát el kb 200 méterre/nagyjából ott az előző lámpa/ akkor ne üljön volán mögé!!és ajánlanám figyelmedbe a kanyarodás szabályait tanulmányozásra...és figyelmesen olvasd el,mikor kezdheted meg a kanyarodást!!
human
@Pálinkás Pál: Hát te még nem találkoztál gyorshajtóval az biztos. Ha 50-es tempót feltételezel a másiknál akkor hiheted azt, hogy szabályosan be tudod fejezni a manővert. Ezt kellene megértened. Még a mercis is elismerte, hogy gyorshajtott, a szemtanúk is ezt állították, a fényképek alapján is ez nyilvánvaló, tehát a mercis nem találkozott volna a citroennel ha betartja a kreszt. Tudod v = s / t - > s = v * t
Pálinkás Pál
@human: és ezek szerint csak a mercisnek kellett volna betartani???és a bizalmi elv,mint a neve is mutatja..ELV!!!...légyszíves illeszd be ide a kanyarodás szabályait!!!
human
@Pálinkás Pál: Félreérted a bizalmi elvet. Az nem arról szól, hogy nyugodtan gyorshajthatsz, mert védett úton vagy. Furcsa a logikád.
papa.49
@human: Hagyd nem érti, mit láthatott a Citroenes a szemből érkező BMV.t a külső sávban elég messze volt gondolta mire odaér ő már befejezi a kanyarodást, azt csak az ütközést megelőző másodpercben vehette észre, hogy az ,,izomagy,, megelőzi a másikat, mert addig mögötte haladt, de mindenki hibás kivéve az ,,izomagyat,, Az a barom nyomot egy padlógázt az a verda ha addig 50 km ment 30-40 méteren belül elérte a 120 km. tempót, és telibeverte a másikat, ennyi a történet...
Még egy másik passzus is ide illik ez pedig a ,,relatív gyorshajtás,, ha akadályt észlelsz magad előtt az úton NEM MUSZÁJ NEKI MENNI, hanem mindent meg kell tenni a baleset elkerülése érdekében!!!A Mercinek nem volt féknyoma sem, tehát már amikor észre vették egymást belül volt az 1 másodpercen, mert már ideje se volt fékezni!!!
papa.49
@Pálinkás Pál: Itt olvashatod a véleményem!!!
Pálinkás Pál
@papa.49: Értem,tehát ha 30 méterre jön egy BMW, akkor nyugodtan kanyarodhatsz szabálytalanul,mert talán átérsz...
papa.49
@Pálinkás Pál: Nem akarom elhinni, hogy ennyire értetlen legyél, mi a francért ne fordulhatnák be előtte mikor közel azonos sebességgel mozog a két kocsi, annak aki szemből érkezik te írtad 30 métert kell megtenni, a kanyarodónak jó esetben 5 métert!!!Addig oda se ér a szembe jövő!!!
human
@papa.49: @Pálinkás Pál: Ez egy elég részletes és objektív cikk ami kivesézi a balesetet az ismert információk alapján.
totalcar.hu/magazin/kozelet/2017/06/03/elarulja_a_mercedes_agya_a_balesetezo_tulajt/
papa.49
@human: Látod még az se tiszta melyik sávban jött a Merci, meg az se mennyivel...
Pálinkás Pál
@human: "A KRESZ szerint a párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten amúgy tilos a kijelölt gyalogosátkelő helyen és közvetlenül előtte másik jármű mellett elhaladni. Ez egy lámpával biztosított zebránál nem életszerű, de a szabály létezik. " Nos...ez a mondat mindent elmond...mert a firkász csak a folytatását felejtette el hozzátenni,hogy mik a kivételek...pl a lámpával,rendőrrel stb irányitott helyeken!!
Sámannus
@egyvandor: Ma a postán elkérték az igazolványomat egy hatezres befizetés miatt mert pénzmosónak néznek.
Mondom a kisasszonynak nézze meg jól azt a pénzt nincs-e kimosva:DDD
Pálinkás Pál
@bakcsubakka: nos az emberek azért haltak meg mert a Citroen kikanyarodott a merci elé!!!és látod,te magad írod hogy ki vezette a mercit...nos ezért nem vagytok tárgyilagosak..ha a kopasz harminckettővel ment volna,szerintetek akkor is "gyilkolt" persze sorolhatná,pl a buszmegállóban nem halt meg senki,a kocsiból repült ki az ember...nos,ha szabályosan be van kötve,nem esik ki,ugye milyen érdekes szabályokon lovaglók!!Titeket elsősorban az zavar hogy az követte el aki,és olyan kocsival ,hogy legtöbbetek még egy motorrevíziót sem tudna rajta kifizetni a félretett pénzéből!!!A baleset következménye sajnálatos de legjobb esetben osztott felelősség volt...és nem nagyon láttam itt a hetek alatt hogy bárki szídta volna a citroenest! mellesleg ha megnézed a kommentjeimet mindkét oldalnak odamondok ha nem tetszik valami,viszont ti teljesen egysíkuak vagytok!!! Ezzel befejeztem a témát...Mellesleg ma is történt 2 halálos áldozattal járó baleset,nem látom hogy ott fröcsögnétek,pedig valaki ott is hibás volt!!!
kissé felnőttem
és??? kell egy sztátügyvéd és annyi potom pár milla.ennyi a véleményem a jogról ,sajnos és szégyen leginkább valakikre
kissé felnőttem
pálinkás a megállás nélkül mindt olyan kimaradt más ám az értelme! kb ugy szól gyalogos, vagy forgalmi okból álló jármű mellet megállás nélkűl elhaladni tilós. A lóerők számának növekedése nem oldja fel a kötelesség szegése alól csak nálunk., ma olyan, hogy jól figyelj KÖVETÉSI távolság nincsen vizsga számitógépes lett szővegértés meg MINUSZ 1. miért irom NAPONTA 2-3 méterre rám másznak 50km - nél is 90 km nél is Szólni itt kinel max bekapcsolom a Vészvillógót, csak ha ALJAS az előtted haladó lassan behuzza a kéziféket ugye ? OTT nem villan ám aFÉKlámpa, aztán !!!
magyarázható a követési távolság meg nem tartása akár? !?! 2 hét javittatás 500 ,000 ért
sajnos itt tartunk a reflexek nem növekedtek a járműtechnika arányaiban EZT KÉNE LÁTNI BELÁTNI ÉS megtartani 49 éves a jogsim 13 évig oktattam 2 millió a hátam mőgőtt máig még balasetmentes, a holnap az tőled is fűgg ám!!! de köszi az eddigit.esőbe,hóba európát bejárva Neked mondom 90 nél a 3 méte mire elég ? 1 mp a reakció idő az maga 25 méter ut !!!
Kukac Kukac
@Pálinkás Pál: Jól teszed, ha valóban befejezed a hülyeségeket...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.