Egy Mészáros Lőrinc nevén szereplő cég, az R-Kord és a V-Híd Építő Zrt. építheti meg a Püspökladány-Ebes vasútvonali szakaszt 74,9 milliárd forintból.
(Fotó: Komka Péter/MTI)
A V-Híd Zrt. többségi tulajdonosa az A-Group Investment Kft.-n keresztül Apáthy Endre, aki korábban még Simicska Lajossal nyert hasonló megbízásokat.
A szombaton megjelent hirdetmény szerint Mészáros Lőrincéknek 160 km/h sebességű és 225 kN tengelyterhelésű közlekedésre alkalmas pályát kell kiépíteniük a közel 32 kilométeres szakaszon.
Mellette korszerűsíteniük kell a vasútállomások teljes vágányhálózatát is. Ez azt jelenti, hogy 55 cm magasságú állomási peronokat kell létesíteniük, aluljárókat, lifteket, perontetőket kell építeniük és akadálymentes állomási környezetet kell kialakítaniuk.
Meg kell oldaniuk a térvilágítást, a 0,4 kV-os villamos energiaellátást és felsővezetéki rendszer korszerűsítését is. De még külön szintű vasúti-közúti keresztezéseket is kell építeniük, hogy a zajvédő falak építéséről, a P+R rendszer kialakításáról, a buszfordulók és buszmegállók létesítéséről ne is beszéljünk. Szóval bőven lesz dolga a felcsúti polgármester cégének.
A projekt becsült értéke eredetileg 69,1 milliárd forint volt, de Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. végül Mészárosék ajánlatát találta a legjobbnak.
61 hozzászólásarrow_drop_down_circle
kézigránát " pottyant " volna az ölébe...
6 milliuár ide, vagy oda, mindegy...gazemberek ! Lógni fogtok a kandelláberen !!!
majdnem eltakarja a bünszövetkezetet
Biztos valakinek a valakije...vagy a
kielégitö parancsnokság megbizottja
Mit vagytok úgy oda parasztok?
Van ebben az országban egyáltalán még hírértéke annak, hogy a nemzet legtehetségesebb, legbárgyúbb pofájú parasztlegényéből multimilliárdossá avanzsált gázszerelőjét, a mangalicáktól a vasúti építkezésekig mindenhez értő, a közpénzzel tömött talicskák
útjából félreállni nem tudó miniszterelnöki kebelbarátot az ország egyik legdrágább fővárosi szállodájában kapják kameravégre, midőn távozik onnan és beül az éppen aznap használt, sofőrrel felszerelt luxus kisbuszába? Nincs. És annak van hírértéke, hogy ez a reneszánsz ember, az állami földpályázatok (egyik) legnagyobb nyertese történetesen a küszöbön álló – május eleji – Fejér megyei földárverések (olyan területekről is szó van, amelyeket jelenleg a Mészáros család ösztönös zseni családtagjai bérelnek) előtt találkozik a Vidékfejlesztési Minisztérium földprogramokért felelős államtitkárával ebben a kib*szott drága szállodában? Na, ugye.
Ettől a kersztényktől hemzsegő kormányban nem véletlenül kapta meg a pályázaton elnyert beruházások elkészítését.
De hol volt eddig könyörgöm ez az isten adta tehetség?
Az eddig lappangó tudás hol sinylődött?
Csak azt nem értem , egy értelmes mondatot méft nem tud kinyögni? Az aláirásokon kívül már másra nem tud koncentrálni, ennyire csak az üzletre tud gondol i?
Mi lesz , ha egyszer elengedik a kezét, vagy az iránymutató mindkét keze kerül karperecbe, hosszú időre! Akkor mi lesz a zsenialitásával, hirtelen elszökik tőle az őrangyal és úgy fogják hívni őket , egyeske, ketteske?
A hőségriasztás ideje alatt a budapesti főpályaudvarokon és a nagyobb vidéki állomásokon ingyen ásványvizet biztosít utasainak a MÁV. A gesztusnak nemcsak az utazóközönség, hanem Mészáros Lőrinc is örülhet: mint arra a 444.hu emlékeztetett, a Tóth Bertalan szocialista politikus korábbi kérdéseire adott válaszokból kiderült, 2018 végéig biztosan a Mészáros-féle Vivien víz marad a pályaudvarokon.
Az Mfor.hu egy korábbi cikkéből az is kiderül, hogy két éven át közel félmilliárd forint értékben szállít védőitalokat Mészáros cége a MÁV-nak: 2016. augusztus 9-én összesen 486,6 millió forint értékű keretszerződést kötött a vasúttársaság a felcsúti polgármester 2015-ben indított vizes cégével.
helyivalasz.hu/orszagos-hirek/meg-a-hsegriadon-is-meszaros-keres
Püspökladány 2 éve felújított állomás, peronok, vágányok,
Kaba hát itt kicsit megállt az idő,
Hajdúszoboszló itt is ráfér némi alakítás, bár itt vannak peronok, utastájékoztatók,
Ebes kisvárosi környezetben lévő állomás,
Már csak egy kérdés maradt miért PONT EZT A KIS PICSÁNYI SZAKASZT ÚJÍTJA FEL A FŐGÁZCSŐVEZETŐ MEG BANDÁJA, mert mit fog érni a 160 km pálya ha előtte, utána csak 120 km pálya van???
Akkor talán még fény se derülne a folyamatos sumákolásra. Tisztán családi-baráti ügy maradhatna.
.
Az sem semmi ahogy Felcsút büszkesége passzra verte az elődjét azért, mert köztartozása volt.
.
Íme:
„Az én gyomrom még ennyi pénzért se” – Felcsút volt polgármestere Orbánról, Mészárosról és az LMP-ről
magyarnarancs.hu/kismagyarorszag/az-en-gyomrom-meg-ennyi-penzert-se-felcsut-volt-polgarmestere-orbanrol-meszarosrol-es-az-lmp-rol-89480
.
RÉSZLET:
.
""""VGY: A legnagyobb „bűnöm” az volt, hogy amire feleskettek, azt be is tartottam. Arra esküdtem fel, hogy a település vagyonával megfelelően gazdálkodom. Amikor egy 184 millió forintra értékelt sportlétesítményt 20 millió forintért akart átvenni a Puskás Ferenc Akadémia, nem tehettem meg, hogy fejet hajtok, és azt mondom: persze, vigyétek."""
Ponyemáj???
,
Egyáltalán összeegyeztethető az, hogy a sumák módon megszerzett polgármester tisztségével összeférhető-e ez a MÉG EGY TALENTUM SZÁMÁRA is túlzott vállalkozási kedv?
Ja! Külön jogszabály vonatkozik arra, aki JÓISTENNEK, ÉS ORBÁNNAK KÖSZÖNHETI A SZERENCSÉJÉT???
Gátlástalan bagázs!!!
tudode linkjét nyissátok meg érdemes elolvasni!
Csendélet a földesúr zabál.
Orbán helyett Mészárost miniszterelnöknek.
Én sem tanultam, oszt látod mire vittem?
Ellopták az ország jelenèt,jövőjèt,de mèg a múltját is.
Az erős Magyarország már 160 km/h-s pályát épít?! Bravó!! Nos a hanyatló leszakadó nyugati országokban manapság ilyen vonalakon IR városközi, minden fánál megálló vonatok futnak.
Nem is lesz itt haladás, ha nálunk a gazdasági cél a Gorbánhoz hű suttyók és strómanok zsebeinek tömködése.
Arra nincs pénz. A várostól befolyó napi két milliárd forint adó a gorbánékat illeti. Az ami meg még a városé, el kell venni tőle. Had pitizzen a hálátlan város, ha el akar érni valamit.
Ha csak a fő ügyeket kellene tisztességesen szignóznia amiben érintett, nem lenne ideje pályázatokat nyerni.
Ebből is látszik hogy Magyarország erősödik 2010 előtt veszteséges vállalkozó volt. Csak azt nem értem a többi vállalkozó miért nem tud vele lépést tartani! Lehet hogy tényleg ő (na meg a csányi) az egyedüli tehetséges vállalkozó az országban? a többi résztvevő meg piti amatőr?
Itt valószínűleg arról van szó hogy valamelyik stróman, most éppen a pénztároslőrinc elvállalja, majd egy láncolat végén valaki aki rá van szorulva a munkára, megvalósít valami a pénzünk 20%-ért.
80%-ot biztosan bukunk, a 20%-ból meg a 2010 utáni beruházásokra jellemző minőségre fogja futni.
A tengelyterhelés eddig is ennyi volt, de most nagyobb dinamikai hatással. "külön szintű vasúti-közúti keresztezéseket is kell építeniük, hogy a zajvédő falak építéséről a P+R rendszer kialakításáról, a buszfordulók és buszmegállók létesítéséről ne is beszéljünk." Ez mind szép és hangzatos, de kevés.
Nekem a gondom az, hogy a pályasebesség fejlesztésnek azzal kell kezdődni, hogy az összes átereszt, hidat, alépítményt egy sebességfokozattal - 200-320 kilométer/óra - nagyobbra kell méretezni és megépíteni, ami csak részlegesen szerepel ebben a kiírásban. Tehát egy olyan vasútfejlesztést valósítunk meg ezzel - alépítmény, felépítmény, felsővezeték hálózat, biztosító berendezések, kitérők, stb. - ami szó szerint, csak pénzelköltés.
Valóban szükség lenne min. 160 km/h vasúti korridorokra az országban, a földrajzi fekvés miatt is, de ez nem az a fejlesztés. Ez kb. olyan, mintha néhány stadion épülne még.
Ennek a fejlesztésnek soha, semmi gyakorlati haszna nem lesz!
A baj elsősorban azokkal a szerencsétlenekkel van, akik a világon semmihez nem értenek, egy villanykörtét nem tudnak kicserélni és azon keseregnek, hogy "itt nem lehet megélni".
Éljen éljen. ( kenyéren és vízen)
magyarepitok.hu/mi-epul/2017/03/ezekre-a-teruletekre-szanjak-a-tobb-mint-1500-milliardos-vasutfejlesztesi-forrast
1500 milliárdos fejlesztési programról van szó, ez 75 még csak a kezdet. Majd csurran-cseppen még ebből néhány vaskos projekt a nemzeti mangalicaszerelő Pénztáros Lőrincnek, efelől ne legyen senkinek kétsége.
Ha csak azt tekintjük összehasonlítási alapnak – mert most éppen ez van kéznél , hogy a 14
milliárdos költségvetésről indult vizes vb. most tart 127 milliárdnál (kilencszeres túlárazás!), és ez minden bizonnyal még nem a vége, akkor bátran és valószínűleg nem először jelenthetjük ki, hogy itt már nem igazán érdemes nagy terveket szőni a jövőre nézve.
Abban egyáltalán nem vagyok biztos, hogy a segghülye, földbuta, értelmes mondatokat egymás mellé rakni képtelen, de azért kellőképpen önérzetes miniszterelnöki jóbarát tud róla egyáltalán, hogy most éppen mibe vágta a fejszéjét papíron, hogy egyáltalán hogy írják le a 75 milliárdot számokkal, annak a 75-nek a végére hány nullát kell tenni (75.000.000.000), abban viszont majdhogynem biztosak lehetünk valamennyien, hogy ennek az összegnek a feléből a nulláról vadiúj vasúti pályát lehetne építeni és talán maradna egy kávéra is.
"Mészáros Lőrinc: Nem nagyon járok kézilabdameccsre, de szoktam járni Veszprémbe"
Ennyi elég neki, hogy megvegye a Veszprémi kézilabda csapatot. Ő ilyen. Mindenhez ért, mint a Mekk Elek. Az idegenforgalomtól a vasútépítésig, a Médiától az építőiparig. Ja és a sport is közel áll a szívéhez, mert már volt Veszprémben. Remélem Szegedre nem jön el. Az nagyon messze van. Botka se látná szívesen. Bár még nem lehet tudni, lehet, hogy Lázár elvtárs segítségével még ő fogja kiépíteni Vásárhely Szeged között a villamosvonalat. Mert ott is sinek vannak, mint a vonatnál.
Koncz Zsuzsa - Miért hagytuk hogy így legyen
Minek a pedagógus? Én sem tanultam, oszt ' látod mire vittem?
Új hozzászólás