Keményen osztják a BKK-t Facebookon, amióta kiderült, gyanúsított lett abból a fiatalemberből, aki feltárt egy rendszerhibát, és ezt jóhiszeműen közölte az illetékesekkel.
Már alig van egyes fölött a vállalat osztályzata, de lesz ez még durvább is, olyan intenzitással záporoznak a dühös kommentek és az "értékelések".
Szó mi szó, váratlant húzott a BKK azzal, hogy a rendszert működtető T-Systems társaságában bejelentették: feljelentik a fiút, akit később az éjszaka közepén előállítottak a rendőrök. Az ilyesmiért a jobb fej cégek jutalmazni szoktak, hazánkban ez úgy látszik, nem mindenhol divat.
A céget Vitézy Dávid korábbi vezérigazgató is egyesre értékelte.
Néhány jellemző komment:
Feljelenteni azt, aki egy próba után azonnal bejelenti a BKK-nak, hogy a webes fizetési rendszerében orbitális hiba van? Készenléti rendőrség, éjszakai előállítás egy 18 éves hobbi-informatikussal szemben? Milyen világban éltek ti? Hibáztatni magatokon kívül mindenkit, ahelyett hogy önvizsgálatba kezdenétek? Arrogánsan lehülyézni az utazóközönséget, akik fizetnek nektek, hogy használják a szolgáltatásaitokat?”
Őszintén reméli az egész magyar társadalom, hogy aki először szólt a kidőlt fa miatt, az megkapta a méltó büntetését és gyorsított eljárásban ítélték el. Ne tessék itt szórakozni. Aki hibát talál: be a börtönbe!
"A fejlett országokban többnyire bevett gyakorlat, hogy ha egy cég valamilyen rendszerében egy etikus hekker biztonsági rést talál, és ezt jelzi a cégnek, akkor köszönetet és szerződéses keretek között még pénzt is kap. A BKK érezhetően egy másik utat választott, gyakorlatilag rossz szándékú hekkerként kezelik a biztonsági rést találó és jelző fiatalt."
“Ha tárva nyitva hagyom a házam bejárati ajtaját és valaki bejön szólni, hogy be kéne csukni mert így bárki bejöhet rossz szándékkal, akkor nem feljelentem birtokháborításért, hanem megköszönöm hogy szólt és bezárom az ajtót.”
22 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Mindenki hibás, csak én nem, bebebe.
A biztonsági réseket felfedő online felhasználók megkeresték a BKK-t, hogy állítsák le a
rendszert és javítsák ki azt, azonban ahelyett, hogy a cég vezetése megköszönte volna azt, hogy a hibára felhívták a figyelmüket, egy igen undorító válasszal reagáltak. Ez pedig tökéletes képe annak, ahogyan a mai magyar kormány, és annak szervezetei működnek, hülyének nézve a saját polgárait.A főpolgármester helyettes tovább folytatta kitűnő gondolatmenetét. „ Ez a webshop semmivel nem gagyibb, mint az itthon működő hasonló szolgáltatások. Kíváncsi lennék, ha mást támadnának be, mennyi idő alatt rogyna térdre. Tudom, hogy sokaknak fáj, hogy ez a projekt megvalósult – ilyen világban élünk – nem meglepetés, de nem örülünk neki.” Tehát ahelyett hogy a BKK elismerte volna, hogy az elektronikus rendszere tele van technikai hibákkal, megköszönte volna azoknak, akik erre felhívták a figyelmet, elküldte őket a fenébe.
A BKK kommunikációja egy 6 éves gyermek szintjén van, aki megsértődik bármit is mondanak
neki, majd a másikat hibáztatva beárulja őket anyucinak, akik ez esetben az újságírók. Ahelyett, hogy egyszer az életben elismernék, hogy a rendszer hibás, és javításra szorul, mindenki mást hülyének néznek.
Annyi jó talán mégis van ebben a trágyában, hogy kiderült: nem is kevés normális ember él
kicsiny hazánkban. Ez a BKK vezetőire nem vonatkozik, de azokra az emberekre, akik dühükben széttrollkodták a BKK Facebook profilját, feltétlenül. Szóval mégsem reménytelen teljesen. Mindeközben rohadtul nincs kedve senkinek nyomozni Váradi András halálának gyanús körülményei ügyében.
A pénz jól elirányítja önmagát, és a gazdaságot a kétkabátos kuszaszemű zsenik nélkül is.
Új hozzászólás