Nehéz eldönteni, ki hibázott. Ami biztos, a pénztáros minősíthetetlen hangnemet használt.

Egy szombathelyi bevásárlóközpontban történt az egyébként nem szokatlan eset: vásárlás közben kiflit adtak egy kétéves kisgyermek kezébe.

József, az édesapa a vaol.hu-nak azt mondta, ez már több boltban is előfordult, és eddig nem volt belőle probléma, a terméket mindig kifizették. Most is ez volt a cél, de a pénztáros lehordta őket a sárga földig.

Jeleztem, hogy szeretném kifizetni a kiflit, mire az eladó minősíthetetlen hangnemben közölte, hogy mit képzelünk mi magunkról, és egyébként is hogy meri a koszos kezű gyermekem összetapogatni a pékárut – mesélte a sértett férfi a történetet, aki egyúttal hangsúlyozta, egyáltalán nem volt koszos a gyermek keze. – Nagyon megalázó volt. Nemcsak azért, mert gyakorlatilag azt sugallták, hogy el akarjuk lopni a kiflit, hanem nyilván egy szülőnek sem esik jól, hogy "lekoszosozzák" a gyermekét. Lelkiismeretes szülőként ekkor döntöttem úgy, hogy a Vásárlók Könyvébe beírom a panaszomat.

- mondta József, akinek először oda sem akarták adni a könyvet, sőt közben a biztonsági őr is bekapcsolódott a vitába.

Az üzlet vezetősége később elnézést kért, és azt ígérték, a munkatársaik figyelmét ismételten felhívják a vásárlóbarát magatartásra.

A lap szakértőt is megszólaltatott az üggyel kapcsolatban, aki azt mondta, az eset nem tartozik a fogyasztóvédelem hatáskörébe, így a kereskedelmi dolgozók belátására van bízva. Ha betegség, vagy bármi más miatt muszáj fizetés előtt beleennünk-innunk az árucikkbe, érdemes szólni a dolgozóknak, és így nem lesz semmi probléma. Másrészt rengeteg visszaélés is történik, ezért okoz némi fejtörést a dolog.

40 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Propeller Magdolna
Le kell írni a panaszt a Vásárlók Könyvébe! Meg azt is, hogy amikor táborlakók (Menekültügy) bent elfogyasztják a komplett reggelit - ki sem akarja fizetni, és senki nem kéri őket számon ezért...
Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
namihami
Tudom, hogy alkalmazott-hiánnyal küzdenek az üzletek. De, ha én vezetném ezt a kócerájt, akkor ennek a pénztárosnak holnap (következő munkanapon) már be se kellene jönnie.
Gondolom, nem én voltam az egyetlen olyan vevő, aki úgy csitított le egy 2 (két) éves gyereket, hogy adott valami bolti terméket a kezébe, amit aztán természetesen bejelentett a pénztárnál. Mint a jelen esetben is igazolódott, ez a szülő se lopni akart, csak nyugodtan vásárolni.
A Fogyasztóvédelem pedig elmehet a ...-ba. Pont a vevők védelme lenne a feladata.
elnyomott
@wagabund: - a kedves vevő is emberből van és nem szolgált rá, hogy bunkó módon sértegessék, főleg a kisgyerekét.
Erre nincs bocsánat!
Dr plágium
@Equus: Tudod én is jártam már úgy, hogy hirtelen ennem kellett (cukros vagyok). Nem volt belőle probléma, a pénztásnál jeleztem és kifizettem. Pedig üvölthetett volna velem is is a kasszás hölgy, hogy miért nem viszek magammal csokit, vagy szőlőcukrot :) De itt esetleg azt mondták volna hogy loptam...
Equus
@Dr plágium: sajnálatos a betegséged és nyilván kényszerhelyzetet teremtett. Nem kellene párhuzamot vonni egy fegyelmezetlen szülő elkényeztetettt gyereke és a Te helyzeted között.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.